SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
zajimalo by me svaritelnos 25CrMo4 (15130.1 ) s normal oceli 11 373 jedna se o vevareni klece do auta
zda to tu uz je tak se predem omlouvam
Offline
to je svařitelné jakýmkoliv spusobem s eb 121 nebo drát gs3
Offline
Ten drát pro MAG by měl být označen G3Si1. Jinak velmi obecně řečeno - pokud nehodlám použít dražší přechodový materiál, pak neudělám moc velkou chybu použitím přídavného materiálu pro ten "horší" základní materiál.
Online
diky moc jeste se tu optam at nemusim delat dalsi tema a to ocel 15 130.1 vs 11 353 ram v crmo me material stoji cca 50 tis to same v 11353 me stoji 10 000kc tak by me zajimalo zda nekdo nevi pro a proti podle ceho bych se rozhodnul
Offline
Co třeba takhle rozdíl v mechanických vlastnostech a tím pádem možnost vyrobit z 15 130 lehčí a zároveň pevnější rám.
Offline
proto se ptam nejde o penize ale nerad bych za ram dal o 40 tisic vic a ten mel o 10kg mene sice pevnejsi to je fakt ale zajimali me +- trubky jsou dane a steny taky podle predpisu fia jinam se nedostanu
Offline
už sem si říkal že na rám do auta je to celkem blato určitě bych se zeptal z čeho to dělají firmy které se tím zabývají nevím jestli by to nemohlo být z duralu ? ale ta 11373 by se mi nelíbyla
Offline
Proč 15 130?Stačí se kouknout na pevnost.Zatímco u 11 353 jsou hodnoty mezi 343-441 Mpa podle stavu.u 15 130 se hodnoty pohybují v rozmezí 690-1030Mpa,při vyšším modulu pružnosti i tvrdosti.
V praxi to znamená že rám požadovaných parametrů může být v případě použití 15 130 o víc než polovinu lehčí.Vrubovka je tam taky slušná.
Offline