SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 17-08-2012 19:28:40

mara_m
Člen
Registrovaný: 17-08-2012
Příspěvky: 22

25CrMo4

zajimalo by me svaritelnos 25CrMo4  (15130.1 ) s normal oceli  11 373  jedna se o vevareni klece do auta

zda to tu uz je tak se predem omlouvam

Offline

 

#2 17-08-2012 19:56:32

david870
Člen
Registrovaný: 28-06-2011
Příspěvky: 124

Re: 25CrMo4

to je svařitelné jakýmkoliv spusobem s eb 121 nebo drát gs3

Offline

 

#3 17-08-2012 20:40:55

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 4462

Re: 25CrMo4

Ten drát pro MAG by měl být označen G3Si1. Jinak velmi obecně řečeno - pokud nehodlám použít dražší přechodový materiál, pak neudělám moc velkou chybu použitím přídavného materiálu pro ten "horší" základní materiál.

Online

 

#4 17-08-2012 22:13:25

mara_m
Člen
Registrovaný: 17-08-2012
Příspěvky: 22

Re: 25CrMo4

diky moc jeste se tu optam at nemusim delat dalsi tema a to ocel 15 130.1 vs 11 353   ram v crmo me material stoji cca 50 tis to same v 11353 me stoji 10 000kc  tak by me zajimalo zda nekdo nevi  pro a proti podle ceho bych se rozhodnul

Offline

 

#5 17-08-2012 22:16:13

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2491

Re: 25CrMo4

Co třeba takhle rozdíl v mechanických vlastnostech a tím pádem možnost vyrobit z 15 130 lehčí a zároveň pevnější rám.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#6 17-08-2012 22:23:50

mara_m
Člen
Registrovaný: 17-08-2012
Příspěvky: 22

Re: 25CrMo4

proto se ptam nejde o penize ale nerad bych za ram dal o 40 tisic vic a ten mel o 10kg mene  sice pevnejsi to je fakt  ale zajimali me +-  trubky jsou dane a steny taky podle predpisu fia jinam se nedostanu

Offline

 

#7 18-08-2012 19:32:10

david870
Člen
Registrovaný: 28-06-2011
Příspěvky: 124

Re: 25CrMo4

už sem si říkal že na rám do auta je to celkem blato určitě bych se zeptal z čeho to dělají firmy které se tím zabývají nevím jestli by to nemohlo být z duralu ? ale ta 11373 by se mi nelíbyla

Offline

 

#8 22-11-2012 09:27:36

mara_m
Člen
Registrovaný: 17-08-2012
Příspěvky: 22

Re: 25CrMo4

dela se z 11 353 predpis fia

Offline

 

#9 22-11-2012 20:40:24

Ládes
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 04-12-2009
Příspěvky: 2405
Web

Re: 25CrMo4

Proč 15 130?Stačí se kouknout na pevnost.Zatímco u 11 353 jsou hodnoty mezi 343-441 Mpa podle stavu.u 15 130 se hodnoty pohybují v rozmezí 690-1030Mpa,při vyšším modulu pružnosti i tvrdosti.

V praxi to znamená že rám požadovaných parametrů může být v případě použití 15 130 o víc než polovinu lehčí.Vrubovka je tam taky slušná.


Fronius VST 357-2 +AW 5000;Fronius TT 3000W +TTW 3000P,KITIN 150LA;EWM pico 160
SV 18R(1000)
Speedglass9100X,Lincoln Viking 3350 4C

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče