SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 08-12-2014 17:58:15

Szabitch
Člen
Místo: Liberec(ko)
Registrovaný: 23-07-2009
Příspěvky: 501

Oprava nerezové vstřikovací lišty na CNG

Dobrý den, dostala se ke mě na opravu vstřikovací lišta na CNG z auta Opel. Lišta byla při demontáži poškozena a dostal ránu kalíšek, do kterého se dává vstřik.

Poškození je patrné na fotce - došlo k utržení letovaného spoje. Všechny spoje na liště jsou zoxidované/zelené,předpokládám tedy že je použita pájka s vysokým obsahem mědi?!

Prosím odborníky přes pájení (JardaK smile) o vyjádření k nejlepší vhodné pájce pro opravu. Mohu použít PB/02, PB, případně TIG.

Druhou fotografii přikládám pro ukázku oxidace.

Předem Díky.

http://svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/1264_20141208_174335.jpg


http://svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/1264_20141208_174619.jpg


Migatronic PI 250 AC/DC
AlfaIn ATA 350 Puls 2 Mobil
Lorch Handy 180
Speedglas 9100XX, Speedglas 9100XX + cleanair

Offline

 

#2 08-12-2014 21:20:36

JardaK
Člen
Registrovaný: 03-02-2009
Příspěvky: 1183

Re: Oprava nerezové vstřikovací lišty na CNG

Pro tyto díly se používá vysokoteplotní pájení v pecích s atmosférou vodík-dusík, např. štěpený amoniak. Pájecí teplota 1 083°C, pájka přes 90% mědi. Zkuste to TIG drátem CuSi3. Určitě by to šlo autogenem mosaznou nebo stříbrnou  pájkou, ale nevím, jestli nejsou nějaká omezení pokud jde o zinek a palivo.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče