SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, hledám nějakého schopného svářeče v okolí rychnovska který by mi svařil trubkuvý tám na model 1/10.
Děkuji.
Model vypadá asi takhle http://www.google.cz/search?q=rc+tube+c … B600%3B291
Offline
Jak to chlapy vidíte? Já bych to bral nejspíš TIGem, nebo bodovačkou. Je to hodně jemný..
Offline
má to cca. 45 cm. pro dpbrý představení
Offline
Moc pěkná věcička , šel bych do toho Tigem, nebo to celé jen nabodovat tigem a pak použít tvrdé pájení(hliníkem).
PS. je to určitě hliníkový? na některých obrázcích se to spíš tváří jako vyleštěný nerez
Editoval Szabitch (15-05-2013 18:58:30)
Offline
Chceš komplet výrobu podle výkresu, nebo máš nachystané komponenty? Průměr trubky?
Offline
ano komplet..průměr trubek je hlavní nosnej rám 5mm a zbytek 4mm
Offline
to jedine tigom,na to by bol najlepsi daky stol kde by sa jednotlive rurky uchytili a nasledne zvarali...bude to babracka,na vystave model hoby v brne boli ukazky takychto ramov pre rc bugy,truck trial
Offline
byl jsem tam. Toto je KING OF HAMMERS BUGY přesněji auto od Poison spider custums.
http://www.youtube.com/watch?v=A4kKJjP5wS4 takhle to vypadá
Offline
Zadej to Szabitchovi... Musim rici ohromne sikovny kluk.. Nechci mu delat reklamu ale co umi takze si myslim ze by mel na to to dat dohromady. Postou poslat nejaky plan a myslim si ze by to dal dohromady.
Offline
Ano už se dohodujem na podrobnostech ....... jde hlavně o to aby seděly nápravy, elektronika a tlumiče na tom musím ještě zapracovat
Offline
v starsom cisle RC cars bolo taketo daco popisovane,nebolo to z hliniku ale z nereze
Offline
to je možné já jsem radši pro hliník kvůli těžišti
Offline
Já bych to dal z nerezi (lépe se ohýbá, hůře praská, lépe se sváří, ap.). Pro hliník ovšem hraje zase fakt, že je lehký. Záleží na vás.
Offline
saixe napsal(a):
to je možné já jsem radši pro hliník kvůli těžišti
Těžiště nezáleží na objemové hmotnosti MTR
Offline
nerez je těžší ne ?... tím pádem se posune těžiště víš nad kola a auto se bude v kopci převracet.
Offline
to nezáleží na objemové hmotnosti MTR ale na tom jak je rozvrstvena hmota. když si vemeš nerezový rám axa a=1000 z jacklu 40 x 40x3 a nebo rám z hliníku o stejném rozměru axa, a=1000 z jacklu 40x40x3 tak budou mít oba dva těžiště ve stejné výšce a vzdálenostech od hrany. Nejlépe a nejjednodušeji si to zkus vymodelovat v invertoru nebo v solidu a zjistíš že těžiště závisí na rozvrstvení hmoty a ne na objemové hmotnosti
Offline
vaha samotneho ramu je s ohladom na tazisko v tomto pripade zanedbatelna skor ide o ostatne komponenty,motor,prevodovka,servo riadenia a akumulatory
Offline
A je tu někdo kdo by mi to v tom Solidworksu udělal ?
Offline
franišek napsal(a):
Těžiště nezáleží na objemové hmotnosti MTR
To máš sice pravdu, ale jen pro ten rám. Tam je těžiště někde "uprostřed" toho rámu. Pro celou sestavu to vliv má, protože lehký rám + ostatní komponenty má těžiště někde a těžký rám + ostatní komponenty je může mít o podstatný kus výš. Můžeš si to klidně i namalovat, je to jen součet.
Offline
No ale když sem se díval na ty rámy co předvádějí na netu tak je jedno jaké trubky použiješ ale všichni snižují těžiště tím že dávají motorek co nejníže a snaží se dostat s těmi těžšími díly co nejblíže k zemi. Já bych to asi pocínoval z obyč černých trubiček nebo měkké mědi. Jak usuzuji tak D nebude víc než 4mm. Tak bych zvolil cín nebo mosaz. Kolik hodin s tím hodláš najezdit ročně a v jakém terénu.
Offline