SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdravím. Jsem začátečník amatér a už delší dobu zvažuji koupi nějakého levného COčka na vyvaření mého rozpadajícíseho automobilu.. Byl už jsem rozhodnut pro značku ISKRAVAR 150, ale padlo mi do oka jiné multifunkční svářecí stroj a to přesněji tento http://www.svarecky-obchod.cz/invertory … ra-135.htm
Proto prosím odborníky za názor a odpověď, který z těchto dvou svářeček bych měl zvolit?? U té co mě zaujala přesněji LIBRA 135 je mi sympatická její váha a mobilita,jinak se v těch parametrech moc nevyznám
Předem díky za vaše názory,případně jiné varianty..
Offline
co2 je mag ne?
Offline
pro pawka: mag je co2 ne? česky slengově? (v popisu mám začátečnik amatér!!!)
Offline
Mnohokrát omielané , priplať si za OMI165
Offline
Pokud jsem to ale dobře pochopil, tak je to už asi pulsní zdroj, ne? To by bylo něco jako Jasic svářečky, Kuhtreiber 2040, Rilon 175 apod. Nemuselo by to být špatné, ale značka asi neznámá.
Online
Díky za první rozumnější příspěvek,ale já tu o té LIBRA 135 vůbec žádné pojednání nenašel..
Offline
Mag = metal active gass,počesku ochraná atmosféra aktivního plynu, což může být mimo jiných i nejčastěji používané a nejlevnější Co2.
Editoval Ládes (14-05-2012 20:34:01)
Offline
Asi tak za hodne penez relativne dost muziky ale hraje potichu a ne moc kvalitne.Pridejte si a kupte treba Omi 165 pripadne Jasic ten je stejne jako Libra invetorovy zdroj.Ta Libra nema moc dobry zatezovatel a bude vhodna jen a pouze na slabe plechy a karosarinu.
Offline
Mě sa taky ta libra moc nepozdava ten zatežovatel je slaby na to co stoji... par penez přidat a mužete mit Kuhtreiber 2040,http://www.gamasvar.cz/1898-multifunkcni-poloautomaty/79854-gamastar-170/?run=0 nebo tohle:http://www.rr-naradi.cz/pegas-160-mig-man nebo i tohle:http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=3454
Offline
Honza007 napsal(a):
Asi tak za hodne penez relativne dost muziky ale hraje potichu a ne moc kvalitne.Pridejte si a kupte treba Omi 165 pripadne Jasic ten je stejne jako Libra invetorovy zdroj.Ta Libra nema moc dobry zatezovatel a bude vhodna jen a pouze na slabe plechy a karosarinu.
Jenže jak jsemm psal,zamýšlím s tím jenom pospravovat svoje auto=slabé plechy a tu LIBRU 135 mám možnost koupit za necelých 8000kč.novou se zárukou. OMNI a ten JASIC už je s cenou jednou tolik a na mé finanční poměry už je to dost a než bych na ně našetřil,tak se mi auto asi rozpadne.. Myslíte si že ta libra bude horší ,než li ten ISKRAVAR a nebo nějaký hobbymarketový stroj v podobné cenové relaci???
Offline
To auto tak či onak raz dožije, ostane z neho vrak, ale prečo si chceš vrak kúpiť aj v podobe zváračky, k čomu ti je záruka ? Už som to písal do inej témy, na strojoch sa šetriť neoplatí !!! Fakt sa radšej v niečom obmedz na pár mesiacov , ale nešetri tam kde sa nemá, kludne si zober tú zváračku na splátky, to čo máš nachystané daj ako akontáciu , kvalitnejší stroj sa aj v budúcnosti lepšie predáva, aj ked OMI 165 nie je žiadne delo , ale určite sa ho lahšie zbavíš ako NONAME zváračky, ktorých je plný bazoš. Ked chceš velmi šetriť tak zober teda toto http://www.rulik.cz/index.php?akce=sort … 0048113000
Ono to často končí tak že neskôr každý lutuje že si vtedy tých 2-3tisíc nedoložil za poriadny stroj, ber to tak že ked už zváračka bude, tak pre nu nájdeš aj iné uplatnenie ako karoseria auta, a nie je nič horšie ako ked si obmedzený výkonom, na silnejšom zdroji sa dajú zvárať aj tenké plechy, ale slabým hrube železo jedine tak "zalepíš"
Editoval ivko (14-05-2012 23:22:55)
Offline
bral bych i ja dříve nž jsem mel eihela 170 ten me tehdy stal stejny peniz nefungoval jak měl..
Offline
Možná máte plný bazoš prodávaných starších COček , ale v Čechách tento trend není a tyto levné svářečky doma zůstavají .
Offline
No ještě by to chtělo pro něj rozvést MAG a MMA
Mag jak bylo napsáno , ale pochopil to ? aktive co to je ? není to polopaticky že plyn může působit na svařovací materiál jakobi oxidace materiálu?
Jestli dobře chápu obrázek tak umí MIG i TIG což na druhou stranu je asi taky zajímavý.
Dále se dotyčný ptal co je MMA - no běžné sváření pomocí elektrodou.
To je můj trochu tak "splašený" příspěvek.
Ještě by si měl asi zájemce uvědomit ,že bude muset dokoupit - redukčák , flašku , "hořák" , "kabel na zem".
Offline
Český bazoš nie je vôbec výnimka s lacnými zváračkami typu Baumax... Ponuka týchto hobby zváračiek vždy prevyšuje ponuku kvalitných. Tá ponuka od Rullíka, je vrátane horáku + kostrového káblu, chýba k tomu už len redukčný ventil, ktorý predáva za 600,-Kč a hasičák si kúpi niekde cez bazoš za 1000-1500,-Kč
Autor nikam neutečie, pri vyváraní karoserie auta sa bez CO2 velmi nezaobíde, vyvárať to elektrodami je trochu nereálne, keby chcel velmi šetriť môže si kúpiť trubičkový drôt a zaobíde sa aj bez flaše a hodín, ale sám som nikdy trubičkovým drôtom nezváral a neviem aké výsledky sa dajú očakávať
EDIT: nesledujem ceny prídavného materialu ktorý nikdy potrebovať nebudem a cena za trubičkový drôt ma trochu zaskočila, to si človek ozaj môže kúpiť bombu + budíky...
Editoval ivko (15-05-2012 17:45:19)
Offline
Trubičkovým drátem vařil můj strejda. Má to strusku jako při svařování elektrodou, tedy oklepávání. Sváry nic moc, v žádném případě se to nedá srovnávat se svářováním s ochranou plynem. Navíc cívka drátu vyjde možná i 10krát dráže.
Online
ja se ptal napolo. jak to je kdyz pisou ze to je mig/mma, tam budes davat jen argon? tam nemuze byt co2 mag?? to ma jinou charakteristiku? on hleda inverktor a cočko v jednom ne? sam bych to doma bral,ale uz mam koupeno rok omi204 a elektrodu mam pujcenou gasto tig1701 a jeste stary trafo s nabijeckou
Offline