SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Můžete mi prosím poradit kde sehnat bezešvé (přesné) trubky do průměru 50 mm s tloušťkou stěny 2 mm z chrommolybdenové oceli (třída oceli 15 /15 130, 15 230 atd/). Děkuji
Offline
http://shop.evektor.cz/Mettals---Hutni- … ---Trubky/
predpokladam ze to chces na ochrannu klietku do auta :-)
myslim ze tu je nieco take co potrebujes ...
Offline
Zatím děkuji. Trubky potřebuji na rám buggy. Některé rozměry použiji, ale budu vděčný i za jiné kontakty.
Offline
skus pozret nejake tunning fora ... ked das do googlu vyhladat "chrommobdylenové trubky site:.cz" najde ti to iba ceske stranky .... na jednom fore som nasiel priamo ludi co s tym robia a dohodili tam par kontaktov na priamich predajcov.. len to uz zavisi aj od bydliska ..
btw .. bezsvove chrommobdylenové trubky sa pouzivaju aj na vyrobu hlavni do brokovnic .-) (to aspon tvrdili na nejakom polovnickom fore :-))
informacii je dost... musis si len vybrat tu pre teba naj ...
Offline
Prosím o radu. Jaký je nejvhodnější příd. materiál pro vaření chrommb. trubek průměru 22x1,5 tigem? Prodává se stejný materiál - plech o tl. 2mm? Díky.
Offline
Např. Union ICrMo, Böhler DCMS-IG a další. Je ale potřeba počítat s tím, že ty trubky mají zvýšený obsah uhlíku a bývají dodávány i v zušlechtěném stavu. Svarový kov má logicky nižší pevnost než základní materiál a s tím je třeba při návrhu svařence a dimenzování svarů počítat.
Není vhodné se snažit o stejnorodý spoj, např. použitím odstřižků nebo sháněním přídavného materiálu přes 1000 N/mm2. Spoj ani tak nikdy nedosáhne parametrů základního materiálu a jen se sníží tažnost na stěží čtvrtinovou hodnotu a bude to náchylné na praskání.
Pavel ZRX napsal(a):
Prosím o radu. Jaký je nejvhodnější příd. materiál pro vaření chrommb. trubek průměru 22x1,5 tigem? Prodává se stejný materiál - plech o tl. 2mm? Díky.
Offline
Doporučuje se tedy po svaření konstrukce např. žíhání aby se zamezilo praskání?
Offline
Chlapy, stačilo by na výrobu buggyny použít staré (nerezavé) trubky topenářské? Myslím přůměr od 5 cm výš. Spodní část bych vyrobil z U profilu- bude trochu větší, než samotný rám z trobek- budou na něj napojeny. U profil bude suplovat nárazník. na něm budou zavěšeny kola, tažné zařízení, atd. Plánuju jí udělat ze subarz justy. Myslíte, že je lepší náhon na zadek, či předek? A motor ve předu, či vzádu?
Offline
tomape napsal(a):
Myslíte, že je lepší náhon na zadek, či předek? A motor ve předu, či vzádu?
Zdravím,
když buginu,tak určitě motor vzadu a pohon 4x4.
A pořádný motor
Offline
ok, dík................. Takže nejlépe sehnat auto 4*4, a jak dostanu pohod na zadní nápravu, když je motor u většiny aut vzádu? Vím, je to možná pro vás jasnačka, ale já jakožto laik, ale šikovnej, ta se raději zeptám, než to auto rozeberu a nebudu vědět co a jak dál..............
Offline
Zdravím,
k tomu abys postavil buginu 4x4 nepotřebuješ celé auto s náhonem na všechna kola.
V době když jsem se touhle problematikou zabýval já,nebylo vůbec jednoduché sehnat auto 4x4 pro běžné užívání a už vůbec ne aby se s něj stavěla nějaká bugina.
Takže jsem se držel osvědčené konstrukce kterou užívala MladoBoleslavská Škodovka na soutěžích s vozem Škoda Rapid 4x4.
Jednalo se o vůz,který má motor i převodovku Škoda,který Není umístěn podélně za zadní nápravou,tak jak známe asi všechni,ale na příč místo zadních sedaček.To znamená,že nemáš vývody s převodovky do stran; ale dopředu a dozadu.Potom stačí jen sehnat dva totožné diferenciály,které osadíš na nápravy.
Aby nedocházelo k prokluzu mezi zadní a přední nápravou,tak v originíl soutěžním voze byl samosvorný mezinápravový diferenciál;ale tobě bohatě stačí když středový dif. zavaříš.
Jestli si dobře pamatuji tak jsem měl na nápravách diferenciály Bmw E21 se svorností 75%,převodovku Š-130(5-ti stupňovou) se zavařeným dif. a motor Fiat 1600 DOHC.
Offline
Michal, díky za adu. Dneska jsem sehnal v hospodě Subaru Justy! 4x4, jdu do něj. Za 10 tisíc!!!!!
Offline