SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Chtěl jsem poprosit jestli by mi někdo neposkytl schéma případně nějaký manuál k této svářečce?Ať vím nač se při čištění připravit a na co si dát bacha(je to takovej drobek svezl se mi z palety a přistál na "haksně")
Offline
Tak ji dávám dokupy a musím konstatovat,že ji vlastnil asi nějaký mistr na slovo vzatý....1,2 drát narvaný v 0,8 kladce,v drážce hřídelky kladky podavače místo klínku vražený kousek plechu,totálně ošplhanej závit přívodu plynu,hořák sepnul,ale podavač se nerozjel páč tam byl utrženej přívodní drát,ale už vaří relativně pěkně-na čistým kovu jen pěkně šustí,jen na ten přerostlej hořák si budu muset zvyknout.
Editoval Ládes (30-04-2010 22:19:13)
Offline
Ládes napsal(a):
Tak ji dávám dokupy a musím konstatovat,že ji vlastnil asi nějaký mistr na slovo vzatý....1,2 drát narvaný v 0,8 kladce,v drážce hřídelky kladky podavače místo klínku vražený kousek plechu,totálně ošplhanej závit přívodu plynu,hořák sepnul,ale podavač se nerozjel páč tam byl utrženej přívodní drát,ale už vaří relativně pěkně-na čistým kovu jen pěkně šustí,jen na ten přerostlej hořák si budu muset zvyknout.
no jo 3F mašina vykon 325 A musi vařit bervadne pracoval jsem i na silnejšich strojich 500A s korgonem argon+18%co2 provařilo iplotnu o síle 2cm uplne v pohodě s 1.2 dratem.
Offline
Chci se zeptat jak moc složité by bylo přidat k té mašině předfuk a dofuk?Než plyn dojde tím 5m hořákem k hubici chvilku trvá(zlomky vteřiny) a do té doby....prostě výsledek je pěkná housenka s ošklivým začátkem.Nejvíc mě to sejří při stehování,krátkých svárech a bodování.
Editoval Ládes (11-07-2010 21:55:40)
Offline
Zkus trimr na desce v podavači p.f. -předfuk, d.f. - dofuk
Offline
Pokud by někdo potřeboval schémata zkusím je sem vložit i s návodem.
No tak nevložím nechce mi to vzít BMP a doc soubory
Edit:Děkuji Radimovi a tady to je:
url=http://www.svarforum.cz/forum/zobrobr.php?image=./uploads/1544_lti7_.jpg][/url]
url=http://www.svarforum.cz/forum/zobrobr.php?image=./uploads/1544_lti2.jpg]
[img[]http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/1544_lti2.jpg
[/img][/url]
Editoval Ládes (18-08-2010 21:14:47)
Offline
Tak z nich udělej v malování obrázky . Schemat není nikdy dost .
Editoval bobobo (17-08-2010 06:46:40)
Offline
BMP soubory používat na webu je zhůvěřilost, protože nejsou vůbec komprimovány, v rozumné velikosti, při které je na schématu něco vidět, mohou mít velikost až desítky megabajtů a jejich přenos na web se už proto nemusé povést. Podobné to je, když se obrázky vloží do wordovského textového doc souboru.
Vezmi třeba nějaký prohlížeč grafických souborů, otevři v něm ty BMP soubory a převeď nejlépe na GIF soubory. Ty jsou komprimované a na dobře oskenované plány či schémata, kde jsou hlavně jen dvě barvy, bílá a černá, zabírají nejmenší velikost. Zvláště když se ti povede vytvořit GIF soubor jen s dvěma barvami, velikost je pak úplně minimální. V horším případě je převeď do JPG souboru, tam si ale dej pozor na úroveň komprese. Komprese pro JPG je vyladěná pro fotografie, kde jsou obvyklé postupné barevné přechody a je ztrátová, když JPG soubor zkomprimuješ moc, ostré čáry a obrysy schémat se rozpadnou.
Nebo pokud mi je pošleš jako BMP soubory na polasek(zavnč)e-dnes.cz , převedu je na GIF soubory sám třeba v Irfanu, to je zadarmiko prohlížeč obrázků a pošlu ti je zpátky. Akorát nevím, jak moc velké přílohy mi projdou mailem, do 3 megabajtů to mám ověřené, takže pokud jsou ty BMP soubory větší, raději je zazipuj.
Editoval Radim (17-08-2010 15:14:46)
Offline
Dobrý den,
já pořád nerozumím co tady s řešíme za probém s ETP. WMS je tak jednoduché zařízení a pozor, principiálně se OPAKUJÍCÍ u všech jejich zařízení!! , tak že pokud máte schéma jednotky řízení pak už nic víc nepotřebujete. Nehledě k tomu že ETP žádné tajnosti se scématy nedělá.
S pozdravem Zdeště
Offline
Pokud by někdo potřeboval v lepším rozlišení i s manuálem ať mi písne mejíka.Mělo by to být pro všechny Compacty stejné.
Offline