SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdar chlapi. Je mozne na brzdovy kotuc z Favorita privarit ocelovu platnu? Da sa to zavarit CO2? Diky za rady
Offline
Litina se celkově špatně svařuje COčkem. Správně by se ten kotouč měl nahřát, použít elektrody na litinu a po svaření ještě nahřívat nějakou dobu a postupně snižovat teplotu.
Offline
Otázkou je, jaké jsou pak od toho očekávání, k čemu to bude dobrý?
Předpokládám, že do brzd se to už nevrátí.
Offline
Jestli to chceš jako stojánek pod něco, tak to přišroubuj zapuštěnejma šroubama.
Offline
No prave ze to chcem pouzit jak brzdu. Robim vlek za traktor do 3t a chcem z nebrzdenej napravy urobit brzdenu. Ale najlepsie asi bude pospekulovat nejaku prirubu cez sruby.
Dakujem za rychle reakcie
Offline
Kotúče určite nezvárať ak ešte majú brzdiť, bežne sa dajú kúpiť rôzne podložky ktorými sa dajú rôzne meniť rozteče a na domácu vlečku som raz dokonca aj prevŕtaval disk, stredová diera keď sedí ostatné da dajú dovŕtať.
Offline
Do brzd bych se toho bál. Dost velké tepelné namáhání, od -20 (v zimě) do 500 (brždění) stupňů, velké síly, otřesy. Je spousta brzd a brdných soustav na autech, vrakoviště by mělo pomoct. Asi to nechcete homologovat, dát na to značku, ale pokud by to přestalo brzdit tak to bude vždy v nejhorší čas a jde o život.
Offline
na traktorovu vlečku najdeš mrte kotučov na vrakači aj so strmeňami alebo v kovošrote, zvarať a dodatočne opracovanvať sa ti to nevyplatí..
Offline
Na brzdy nesmysl!!! Jeste tak pri pouziti jako misa do vyhně.
Offline
Diky na reakcie.
Nakonec sem to zvolil srubama 3xM10. Naboj kola kde je kotuc upeneny je tiez litina.
Otazka je, ci to teraz ten naboj udrzi. Povodne sa tam nachadzali 6xM6 sruby, ktore drzia kryt loziska. Zanechal som 3 a 3 som prevrtal a nerezal zavit na tu M10.
Traktor jazdi max 17km/h
Tu sa nachadzaju 6xM6 z ktorych som 3 pouzil na tu spomynanu M10
co poviete?
Offline
Pěkný. Uchycení krytu ložiska je spočítané na jiné síly než tam budou ted a tak je otázkou, jaká je rezerva. Odpověd se získá paxí, podle obrazku bych řekl dobrý. Prostě to nějaký čas kontrolovat, zda nevznikají praskliny či se uchycení nemění. Když si vzpomenu na brzdy na osobáku, jak málo materiálu je tam na uchycení a ještě je to pohyblivé, tak tohle může vydržet věky. Šrouby asi máte pevnostní a né jen nějaké bláto.
Editoval Charon (08-02-2022 09:19:46)
Offline
Diky.
Sruby su tam zatial klasicke, ale pojdu pevnostne 12.9. Su uz nachystane
Offline
Síly na brzdovou soustavu nemusí být až tak hrozný. Sice se budou brzdit 3tuny, ale síly nepřekročí to co dokáže vytvořit tření mezi silnicí a pláštěm pneumatiky. Tak bych spíš viděl rázy, to když na to člověk šlápně a zastaví energii otáčeného kola + síla v důsledu tření.
Offline
pěkný řešení! taky si myslím že ty šrouby to vydrží - pokud budou pořádně utažené tak se neustřihnou.
Ten držák navařený na nápravu je litina nebo ocel? A použitá metoda co2?
Offline
Ten dezak je ocel. Cela naprava okrem nabojov je ocel. Ano metoda CO2.
Diky
Offline