SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 11-04-2010 22:26:13

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Počkej to myslíš i nezer......z normálního to dělat nebudu......A to co píšeš si viděl kde......?

Editoval fumi (11-04-2010 22:26:42)

Offline

 

#27 12-04-2010 09:41:59

gondis
Člen
Registrovaný: 20-01-2009
Příspěvky: 335

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Ve sběrných dvorech mají i nerez. A trochu se v autech vyznám. Mám Audi A6 a ta má nerezový výfuk, a kolem mě 4 kamarádi mají Golf II GTI. A to 3x Fire & Ice a 1x Wolfsburg Edition. To jsou ty s tmavě fialovou metalízou a modro červenýma třpytkama. A ty mají tu klapku ve výfuku.

Offline

 

#28 12-04-2010 17:14:28

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Tak to by mě docela zajímalo......že se to dělá na nákladních truckech to vím ale na osobáku to slyším poprvé........A ty sběrný dvory no nevím......v dnešní době...

Offline

 

#29 13-04-2010 08:54:46

gondis
Člen
Registrovaný: 20-01-2009
Příspěvky: 335

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Klapka ve výfuku má funkci takovou, že při větším zatížení vozidla se otevře (teplem výfukových plynů, nebo podtlakem ze sání, a nebo elektricky..) a vyřadí z činosti některý z tlumičů. To má za následek lepší odvod spálených plynů z motoru. To je to lepší, ale zároveň se také zvedne hluk a to je už horší. Originální zadní tlumič s klapkou poznáš tak, že má 2 paraelní koncovky. Když se koukneš do vnitra, tak v levé koncovce je za studena jakoby vidět dovnitř. V pravé uvidíš takovou přepážku a to je ta klapka a ta se teplem otevírá. Ať se rozhodneš pro jakoukoli variantu výfuku,přeju ti pevné nervy. Na 90% taková přestavba má spíše negativní dopad (větší hluk, větší spotřeba a mnohdy i menší výkon). Jinak na tuto práci doporučuju sehnat si TIG zdroj (škrtačku dneska umí "každej" invertor)

Editoval gondis (13-04-2010 09:01:41)

Offline

 

#30 13-04-2010 16:04:33

Warlockvw
Člen
Registrovaný: 03-08-2009
Příspěvky: 717

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Vyfuky su veda a neni to take jednoduche ako sa to zda

Offline

 

#31 13-04-2010 16:27:42

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Jo to máš pravdu to souhlasím ale zase to není až tak těžký.......Když si seženupodklady pude to......

Offline

 

#32 14-04-2010 08:51:18

gondis
Člen
Registrovaný: 20-01-2009
Příspěvky: 335

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

http://www.ben-newman.de/smilie/misc/assagi.gif
Jasně, že to není těžký udělat výfukový vedení, ale udělat to správně, to je těžký. Vývojové centrum automobilky plné inženýrů.... smile no nic, je to banda pitomců big_smile lol

Editoval gondis (14-04-2010 08:51:51)

Offline

 

#33 14-04-2010 09:41:25

vkalina
Člen
Registrovaný: 07-04-2008
Příspěvky: 266

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Ja jsem s kamosem predelaval komplet vyfuk na MUSSO 2.9D (mercedes motor) do nerezu. Vypadalo to jako sranda, protoze ma komplet vybaveni, dela zasobniky na kyslik a jine technicke plyny, ale i s jeho vybavenim (ohybacka, tig atd. ) to byla prace na 2 dny.  Nejhorsi na tom vsem je to napasovat tak, aby to nikde nedrncelo a to mam muzouska radne nazvedanyho, takze jsem nepotreboval hever. Delali jsme na tom 2 dny a stejne jsem to pak musel doma doladit (znovu rozbrušovačka a TIG) Výkon a hluk v pohodě, ale tý práce. Teď mám vejfuk, kterej vydrží dýl než auto. smile

Editoval vkalina (14-04-2010 09:42:56)


BERLAN BWIG180

Offline

 

#34 14-04-2010 17:57:57

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

No jak říkám vým to dělám automechanika tak se musí sehnat dost informací a snad by se to mohlo povést.......odvážným štestí přeje....

Offline

 

#35 14-04-2010 20:23:42

Warlockvw
Člen
Registrovaný: 03-08-2009
Příspěvky: 717

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Tak to ti prajem stastia aspon za plnu Tatrovku smile aby si nezvysil spotrebu,hluk a veci s tym suvisiace.Ale ked vies co robis tak fakt vela zdaru

Offline

 

#36 14-04-2010 22:33:32

gondis
Člen
Registrovaný: 20-01-2009
Příspěvky: 335

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Jsem s Warlockvw zajedno smile má pravdu

Offline

 

#37 15-04-2010 19:09:30

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Stále jsem ale nepořešl a nesehnal RD hořák....a kladku na hliník.....

Offline

 

#38 16-04-2010 12:46:59

Petr
Moderator
Registrovaný: 10-02-2007
Příspěvky: 703
Web

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

fumi napsal(a):

Stále jsem ale nepořešl a nesehnal RD hořák....a kladku na hliník.....

Proč stále sháníte ten RD hořák?

Offline

 

#39 16-04-2010 17:36:45

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Bylo mi řečeno od jednoho borce tady na foru  že pro sváření nerezu a hlavně hliníku je dobrý 2metroví Rd hořák....a samozřejmně uhlíkoteflonový  bovden a kladka na hliník.......tak saháním...

Offline

 

#40 17-04-2010 08:32:09

Petr
Moderator
Registrovaný: 10-02-2007
Příspěvky: 703
Web

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Neblázněte, je úplně jedno jestli máte hořák MB nebo RD. Jen je třeba si dát pozor na kontaktní průvlak. Pro hořáky MB nebo RD vypadají stejně, liší se však délkou závitu.

Offline

 

#41 17-04-2010 10:06:56

fumi
Člen
Místo: Lázně Toušeň
Registrovaný: 22-03-2010
Příspěvky: 21

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

To jo a taky ten hořák by neměl být delší víc než 3m nejideálnější jsou 2m hlavně pro hliník.......

Editoval fumi (17-04-2010 10:07:14)

Offline

 

#42 17-04-2010 13:23:03

alll
Člen
Místo: ...
Registrovaný: 12-09-2009
Příspěvky: 3595

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

fumi napsal(a):

To jo a taky ten hořák by neměl být delší víc než 3m nejideálnější jsou 2m hlavně pro hliník.......

zatim sem nevidel 2 M hořák s euro konektorem. je jedno jestli mate hořak Binzel nebo Trafimet nebo jiny stačí v mem vymenit bovden a proudovou špičku tod vše.. kladku do mašiny  pořad nevime co mate za stroj? ja jsem do svyho přestavenyho einhela kladku sehnal bez problemu.

Editoval alll (17-04-2010 13:25:53)


Parkside Pmsg 200 A1/ kukla ESAB origotech.

Offline

 

#43 18-04-2010 17:29:38

ZDENÁL
Člen
Registrovaný: 03-01-2009
Příspěvky: 1609

Re: Porad-tě ......Svařování nerezi a hliníku.......

Na hliník doporučuji skutečně jako nejvhodnější hořák RD 14 nebo 15 a to dvoumetrový. Osobně si je pro tyto účely objednávám přímo u výrobce. RD hořáky používám proto, že mají  dělený bowden, lepší konstrukci hubice, vypínače a další výhody, které bohatě vyváží  tu nevýhodu, že se někdy s hubicí sešroubuje i mezikus. Ten potom z hubice dostaneme tak, že místo špičky našroubujeme šroubek M6 a mezikus vytočíme ven.Při svařování hliníku a nerezu je velice důležitý odvod tepla z kontaktní špičky a hubice a tuto vlastnost mají RD hořáky pněkud lepší, což se projeví nejen na svařovacích vlastnostech , ale taky na životnosti spotřebních dílů.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče