SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 2
Počkej to myslíš i nezer......z normálního to dělat nebudu......A to co píšeš si viděl kde......?
Editoval fumi (11-04-2010 22:26:42)
Offline
Ve sběrných dvorech mají i nerez. A trochu se v autech vyznám. Mám Audi A6 a ta má nerezový výfuk, a kolem mě 4 kamarádi mají Golf II GTI. A to 3x Fire & Ice a 1x Wolfsburg Edition. To jsou ty s tmavě fialovou metalízou a modro červenýma třpytkama. A ty mají tu klapku ve výfuku.
Offline
Tak to by mě docela zajímalo......že se to dělá na nákladních truckech to vím ale na osobáku to slyším poprvé........A ty sběrný dvory no nevím......v dnešní době...
Offline
Klapka ve výfuku má funkci takovou, že při větším zatížení vozidla se otevře (teplem výfukových plynů, nebo podtlakem ze sání, a nebo elektricky..) a vyřadí z činosti některý z tlumičů. To má za následek lepší odvod spálených plynů z motoru. To je to lepší, ale zároveň se také zvedne hluk a to je už horší. Originální zadní tlumič s klapkou poznáš tak, že má 2 paraelní koncovky. Když se koukneš do vnitra, tak v levé koncovce je za studena jakoby vidět dovnitř. V pravé uvidíš takovou přepážku a to je ta klapka a ta se teplem otevírá. Ať se rozhodneš pro jakoukoli variantu výfuku,přeju ti pevné nervy. Na 90% taková přestavba má spíše negativní dopad (větší hluk, větší spotřeba a mnohdy i menší výkon). Jinak na tuto práci doporučuju sehnat si TIG zdroj (škrtačku dneska umí "každej" invertor)
Editoval gondis (13-04-2010 09:01:41)
Offline
Vyfuky su veda a neni to take jednoduche ako sa to zda
Offline
Jo to máš pravdu to souhlasím ale zase to není až tak těžký.......Když si seženupodklady pude to......
Offline
Jasně, že to není těžký udělat výfukový vedení, ale udělat to správně, to je těžký. Vývojové centrum automobilky plné inženýrů.... no nic, je to banda pitomců
Editoval gondis (14-04-2010 08:51:51)
Offline
Ja jsem s kamosem predelaval komplet vyfuk na MUSSO 2.9D (mercedes motor) do nerezu. Vypadalo to jako sranda, protoze ma komplet vybaveni, dela zasobniky na kyslik a jine technicke plyny, ale i s jeho vybavenim (ohybacka, tig atd. ) to byla prace na 2 dny. Nejhorsi na tom vsem je to napasovat tak, aby to nikde nedrncelo a to mam muzouska radne nazvedanyho, takze jsem nepotreboval hever. Delali jsme na tom 2 dny a stejne jsem to pak musel doma doladit (znovu rozbrušovačka a TIG) Výkon a hluk v pohodě, ale tý práce. Teď mám vejfuk, kterej vydrží dýl než auto.
Editoval vkalina (14-04-2010 09:42:56)
Offline
No jak říkám vým to dělám automechanika tak se musí sehnat dost informací a snad by se to mohlo povést.......odvážným štestí přeje....
Offline
Tak to ti prajem stastia aspon za plnu Tatrovku aby si nezvysil spotrebu,hluk a veci s tym suvisiace.Ale ked vies co robis tak fakt vela zdaru
Offline
Jsem s Warlockvw zajedno má pravdu
Offline
Stále jsem ale nepořešl a nesehnal RD hořák....a kladku na hliník.....
Offline
Bylo mi řečeno od jednoho borce tady na foru že pro sváření nerezu a hlavně hliníku je dobrý 2metroví Rd hořák....a samozřejmně uhlíkoteflonový bovden a kladka na hliník.......tak saháním...
Offline
To jo a taky ten hořák by neměl být delší víc než 3m nejideálnější jsou 2m hlavně pro hliník.......
Editoval fumi (17-04-2010 10:07:14)
Offline
fumi napsal(a):
To jo a taky ten hořák by neměl být delší víc než 3m nejideálnější jsou 2m hlavně pro hliník.......
zatim sem nevidel 2 M hořák s euro konektorem. je jedno jestli mate hořak Binzel nebo Trafimet nebo jiny stačí v mem vymenit bovden a proudovou špičku tod vše.. kladku do mašiny pořad nevime co mate za stroj? ja jsem do svyho přestavenyho einhela kladku sehnal bez problemu.
Editoval alll (17-04-2010 13:25:53)
Offline
Na hliník doporučuji skutečně jako nejvhodnější hořák RD 14 nebo 15 a to dvoumetrový. Osobně si je pro tyto účely objednávám přímo u výrobce. RD hořáky používám proto, že mají dělený bowden, lepší konstrukci hubice, vypínače a další výhody, které bohatě vyváží tu nevýhodu, že se někdy s hubicí sešroubuje i mezikus. Ten potom z hubice dostaneme tak, že místo špičky našroubujeme šroubek M6 a mezikus vytočíme ven.Při svařování hliníku a nerezu je velice důležitý odvod tepla z kontaktní špičky a hubice a tuto vlastnost mají RD hořáky pněkud lepší, což se projeví nejen na svařovacích vlastnostech , ale taky na životnosti spotřebních dílů.
Offline
Stránky: 1 2