SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR BAZAR SVAR INZERT SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Alkyton na diskoch musi vydrzat lebo ja som nim natieral vo viacerych vrstvach s 2 zakladnymi natermi na par terennych autach bezpecnostne narazniky ked lakirnici nemali cas a v pohode vonku na slnku a mraze + v lese ,ze caste skrabance a drzi ! Ale po 10rokoch leskly vybledne-zmatnie
Offline
natieral som s nim uz vsetko mozne ale na aute by som sa bal co s tym uroby sol ale tak podla toho co pises s tym nebude problem
Offline
Různě odolné barvy je na přelakovaném disku spíš vzhledový problém. Rozhodující na životnosti disku má podle mne koroze ve štěrbinách a spojích a ta, jak se to už první zimu zasolilo na silnicích, tak v těch štěrbinách hlodá . Jedině že by se jezdilo výhradně za suchého počasí, jenže kdo dnes takhle jezdí. Rozdíl mezi Alkytonem a více odolnou barvou bude jenom ten, že tam bude o trošku otlučených míst víc, jinak nic. A ten vybledlý odstín. Rozdíl by byl na tereňáku v poušti na něčem jako ralye Paříž Dakar, kde by ten Alkyton po nějakém dni z disku asi zmizel, zatímco prášek by byl potlučený, ale byl by. Ale v českém blátě s občasným kamenem není problém. Maximálně jednou za čas disky očistit a potlučená místa opravit štětečkem. A používat systém náhradních kol, takže když bude při výměně pneumatik vnitřek pod gumou špatný, tak nenahazovat nové, ale vzít je holé domů, opravit a teprve potom dát nahodit nové gumy. Víc se při rozumném úsilí a nákladech podle mne dělat nedá.
Offline