SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Jen bokem, když jsou ty praskliny takto v řadě, může být, že korba je za jízdy volná a naráží do rámu nebo při sklopení zpět narazí silně na rám a když jí pak píst zvedá, může to prasknout stejně
Offline
TAk vcera moje prvni zkusenost s MIG hlinik.
Vsechno fajn ... Jen nevim proc proc byly svary a okoli ocouzene od sazia co jsem videl videa na Youbooku tka tam je mely ciste. Ale jednou za cas se mi podarilo udelat pekny bez znecisteni. Cim to je.
PO vcerejsku premyslim ze si opravdu poridim http://www.profisvarecky.cz/cz/e-shop/6 … ergic.html
Offline
To byva plynem, ne ? Nevaril jsi to ve vetru ?
Offline
Sice venku, ale nefoukalo a byl jsem relativně krytý za barákem. Tím že by nebyl plyn to nebude
Editoval GaTig (28-04-2016 08:34:59)
Offline
Hmmm, to jsi na tom stejne jako ja a problemy nemam, kdyz fouka nevarim. Mne pak napada nejaky bordel na svaru ci dratu, ale to je dost nepravdepodobne. Nekdo kdo zna vice nez ja urcite bude vedet.
Offline
prd tomu rozumím, ale viděl jsem na Youtube video kde ocouzení bylo způsobeno vedením horaku. Tusim dopredu OK, pozpátku očouzené. Nebo něco v tom smyslu.
Offline
GaTig - je to presne ako pise peprnik. Pokial budes s horakom tlacit zvar dopredu, zvar bude pekne cisty. Pokial budes s horakom zvar tahat, bude pekne ocudeny. Pokial by si zvaral bez argonu, respektive keby ti vietor ten argon odfukol, tak hlinikovy drot by nezvaral material, ale by ho tak trochu rezal. Pokial budes mat ocudeny zvar, da sa jednoducho ocistit napriklad tvrdsim stetcom, akymkolvek kartacom, velmi dobre sa to cisti napriklad velmi zriedenou kyselinou solnou s obycajnym stetcom. Potom treba zvar oplachnut cistou vodou.
Offline
Nechcel by som byť rýpal, ale ak sklápač preťažuje, tak mu skôr pomôže svätená voda. Pouvažoval by som aspoň pridať vystuhu. Kľudne nejaký ohýbany u profil z al plechu. Môj osobný názor. Asi by som pátral po príčine ako hľadal neustále nové riešenie metódy, príp. prídavného mat.
Offline
Vyrobca- prave ze jsem spis tlacil a ty peknese mi casteji podarily shora dolu, ale taky ne vzdy.
tomi911- Jelikoz jsem vystuz 3mm silnou preplatoval 5mm plechem tak to musi vydrzet. Svary vypadly n to e jsem to delal prvne MIG vcelku slusne (pokusim se dohodit foto jestli to bude mozne)
No vcelku vpoho se to varilo jen pro kazdou polohu jine nastaveni svarecky (vetsinou PD) jinak dobry. Na takove vareni uz jedine MIG.
Offline
ako píše tomi911,sebelepší zvar nepomôže ak sa to pretažuje,,zváral som klanice na prevoz dreva a furt praskali-bolo to predpisovo zvárané a stále to praskalo,nakoniec vypadlo zo šoféra/mimochodom poliak/,že nakladajú o 20 ton dreva viac ako je povolené,tým pádom padla záruka a praskanie zvarov bolo vyriešene .Nie je vždy chyba iba vo zváračovi
Offline
Takže jediná rada: čistit, čistit a zase čistit,to je moje zkušenost při opravách hliníkových korb, nástaveb atd. I takhle vypadají korby
https://youtu.be/OVq3ANKGnvc https://youtu.be/GjaLT_hmYIE
Ještě jedna rada, když je někde prasklý svár a je to možné tak je dobré to ještě přeplátovat a zavařit,ty korby dostávají pěkný rány,jsou různě i do vrtule, když se to naloží 20 tunama tak se to všechno roztáhne😉
Editoval Tomer (24-02-2018 09:55:45)
Offline