SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, jaká mosazná pájka je vhodná pro kapilární pájení "trubek rámu jízdního kola do spojek" šířka kapiláry cca 0,2 mm.
Je možné použít mosazný drát? pokud ano, jaký průměr je tak odpovídající?(pájet se bude malou pájecí soupravou turbogas)
či je vhodné použít speciální pájku od FONTRAGEN?
JAké tavidlo mám použít?
Děkuji za nápady
Kořán Miroslav
Offline
Dobrý den,
mosazná by vyhovovala, tedy pokud byste měl autogen. Např. od Fontargenu A 210 K, pokud by to bylo do spojek, pokud by byla styčná plocha (překrytí spoje, zasunutí) malá, pak A 101 nebo A 102. To jsou Ni legované vysoce pevné pájky. Tavidlo F 100 (pasta). Nebo mít pájku obalenou, ta se značí AF místo A (např. AF 210 K).
Ale pokud máte malou pájecí soupravu na propan-butan, pak to ani nemá cenu zkoušet pájkou nad 700°C pájecí teploty, tzn. stříbrnou pod 40-45% Ag. Tzn. např. A 320 s tavidlem F 300 H Ultra, obalenou AF 320.
Offline
Děkuji za VAši reakci,
chystám se pájet směsí PB-kyslík či PB-acetylen, tudíž mosazná pájka by neměla být problém. JEště bych se Vás rád zeptal, jaký průměr drátu zvolit- můj odhad je cca 2 mm. Myslíte že je toto odpovídající danému kapilárnímu pájení? Děkuji a přeji Vám nádherný den
Offline
dekuji za typ, nasel sem tu pastu prodavaji to po 1kg za 540 pajet toho budu hodne takze bych ji vyuzil takze to zkusim a uvidim snad nebudu litovat
____________________
140. solitaire-champ.com
Editoval Sumeraxe (23-12-2015 07:40:30)
Offline