SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, potřeboval by jsem něco ohledně úpravy svarových ploch aby to zabíralo nejméně 2 A4 listy nic o tom nevím mohli by jste mi poradit? Děkuji za odpověd
Offline
Tady o tom něco najdeš: http://lmgtfy.com/?q=%C3%BApravy+svarov%C3%BDch+ploch Myslím, že jinak nikdo jiný za tebe práci psát nebude...
Offline
myslíte si že jsem to nezkoušel?
Offline
Tak co ještě proboha chceš? Myslíš že za tebe v životě budou vše dělat ostatní?
Offline
Ach jo. Nějak se mi sem nechce dávat celou svou přednášku na dané téma. Ale myslím, že úplně postačí http://web.spssbrno.cz/web/DUMy/SPS,%20 … _13-15.pdf .
Offline
Flip napsal(a):
aby to zabíralo nejméně 2 A4 listy
to je práce pro nějakého politika - popsat dva listy A4 tímto tématem
(nebo zvolit velikost písma, font aspoň 30)
Offline
Zdá se to bourači neuvěřitelné, ale stává se běžným, že maturanti či končící vysokoškoláci hledají, kdo by za ně - nejraději zadarmo - vypracoval různé referáty, diplomové práce a pod. Ale v době, kdy si můžeš zcela legálně "koupit" titul MBA mě to přestává zajímat. Je to i jeden z důvodů, proč už jsem přestal učit svařování na VŠ. A kdybys viděl úroveň většiny současných diplomek na technických VŠ, hamba mluvit. Vykrádání skript z jiných VŠ, vykrádání starých diplomek bez uvedení pramene, bezostyšné kopírování firemních dokumentací a materiálů z internetu, to se stalo zcela běžnou cestou k získání VŠ titulu.
Offline
já vím, je divná doba (přišla s mobilními telefony)
na tom Flipovi mne zaujalo že chce "úpravu svarových ploch" nejméně na dvě A4...
Offline
Máme v práci technologa sic je bc mgr ing ale jinak uplne nepoužitelnej člověk kterému memá smysl radit ,takže asi tak.
Na druhou stranu mame tu i mladý kluky kteří mají sice školu (astuduji při práci)ale hlavně zajem a snahu a nemaj problém si nechat poradit i od obyčejnýho svářeče (pravda s dvacetiletou praxí)
Offline
Tak úpravu svarových ploch na dvě A4 bych udělal buď úhlovou bruskou nebo pokud na tom záleží tak například frézováním.... :-)
Offline
jirkati napsal(a):
Zdá se to bourači neuvěřitelné, ale stává se běžným, že maturanti či končící vysokoškoláci hledají, kdo by za ně - nejraději zadarmo - vypracoval různé referáty, diplomové práce a pod. Ale v době, kdy si můžeš zcela legálně "koupit" titul MBA mě to přestává zajímat. Je to i jeden z důvodů, proč už jsem přestal učit svařování na VŠ. A kdybys viděl úroveň většiny současných diplomek na technických VŠ, hamba mluvit. Vykrádání skript z jiných VŠ, vykrádání starých diplomek bez uvedení pramene, bezostyšné kopírování firemních dokumentací a materiálů z internetu, to se stalo zcela běžnou cestou k získání VŠ titulu.
Jeste bych se obaval aby dane tema bylo uplne, cele a uzavrene. Jinak dostanes vynadano!
Editoval HonzaKovo (13-03-2015 00:07:38)
Offline
Jirkati ono to tak prutké nebude. Denní studenti jsou normální líní tvorové a není na ně skoro metr. Jde o to že Nejsou teémata na diplomové práce a nebo nejsou schopní vedoucí diplpmových prací. Nekteré diplomky z vubr.cz moi přijdou jako zběr dat. A co taky čekat když se tam 4 roky po sobě objevuje stejé téma, jako je třeba konstrukvce pásového dopravníku nebo dílanský jeřábek. Co ten chudák student má vymyslet když je na stejné téma stejný výpočtový vzor, nebo přímo ČSN norma a to slouží jako vodítko.
Kolikrát i pedagogové nemají zájem o nová témata aby se nemuseli snažit. A když chce psát o svárových plochách tak to je téma už tak popsané, co tam má chudák vymyslet, svařovat neumí že by tam dal pár obrázků z paxe a ztáhnout to nejde.
K tomu kupování těcj referátů a diplomových prací, je to normální kšeft. Nekterí se tím dokonce živí. kdyby studenti neměli peníze tak by museli podstivě dělat a poičítat a snažit se.
Offline
Jirkati a na jaké škole jste vyučoval?
Offline
franišek napsal(a):
Jirkati ono to tak prutké nebude. Denní studenti jsou normální líní tvorové a není na ně skoro metr. Jde o to že Nejsou teémata na diplomové práce a nebo nejsou schopní vedoucí diplpmových prací. Nekteré diplomky z vubr.cz moi přijdou jako zběr dat. A co taky čekat když se tam 4 roky po sobě objevuje stejé téma, jako je třeba konstrukvce pásového dopravníku nebo dílanský jeřábek. Co ten chudák student má vymyslet když je na stejné téma stejný výpočtový vzor, nebo přímo ČSN norma a to slouží jako vodítko.
Kolikrát i pedagogové nemají zájem o nová témata aby se nemuseli snažit. A když chce psát o svárových plochách tak to je téma už tak popsané, co tam má chudák vymyslet, svařovat neumí že by tam dal pár obrázků z paxe a ztáhnout to nejde.
K tomu kupování těcj referátů a diplomových prací, je to normální kšeft. Nekterí se tím dokonce živí. kdyby studenti neměli peníze tak by museli podstivě dělat a poičítat a snažit se.
To je dané tím, že je u nás vysoké školství masové. Holt všichni s vyšším než průměrným IQ a někteří i s méně než průměrným IQ musí obdržet vysokoškolský diplom, aby se u nás takzvaně "zvýšila vzdělanost".
Že kde nic není, ani čert nebere, to naše politiky a příslušné úředníky nezajímá.
Že tito inteligencí průměrní mladí nedokáží ty informace a návyky poskytované školami využít, protože na jejich naučení a osvojení potřebují několikrát více času než ti chytřejší. A že totéž platí i pro praxi, že sice tréning učením na vysoké o pár bodů to IQ zvýší, ale potom v praxi, když nemohou celý den studovat a trénovat tím mozek, ale musí pracovat, zase to IQ klesá. Takže sotva dokáží udržovat i ty omezené znalosti získané na vysoké, natož pak reagovat na okamžité požadavky a učit se nové věci, když se ukáže, že praxe po nich chce něco jiného než se učili na škole.
A tomu odpovídá i úroveň pedagogů, jednak musí na učení brát i nekvalitní, jednak když není potřeba, spousta pedagogů "spí" a nedělá svou práci naplno.
A změnit to je problém, protože vysokoškolská lobby je velmi silná a živobytí, které jim poskytuje práce na vysoké škole placená státem, je mnohem snadnější než kdyby se museli živit něčím jiným v praxi, třeba v soukromé firmě.
Takže z toho vychází ty nekvalitní zadání diplomek stejně jako občasné katrastrofální neznalosti studentů a absolventů.
Offline
No tak s tím, že skoro všichni obdrží diplom bych nesouhlasil, bo když na ČVUT FS ze 250 studentů projde jen něco okolo 30, tak si myslím, že ty nepovolané celkem vytřídili.
A k těm diplomkám no já sice teď odevzdával jen absolventskou práci (VOŠ), ale ono to není tak jednoduché jak to na první pohled vypadá. Například já měl technické téma, kdy vzniknul návrh konstrukce, výkresy a výrobek. Řeknete si fajn a co jako? Problém je s tím, že o navrhování se blbě píše, je to správně, věcně napsané, ale je toho málo a vy máte mít min 25 normostran, což nás dovádí k tomu, že svou práci musíte nastavit teoretickou částí, o které všichni ví, že jí sám student nevymyslel a je tam jenom jakýsi rozšířený úvod.
A ti, co bohužel musí mít teoretické téma, tak ti sou bohužel nuceni napsat spoustu textu, který je většinou více či méně o ničem, bo je všechno vymyšlené a jen tak přijít na nějkou novinku, no to bych chtěl vidět.
takže si myslím, že autor vlákna se spíš pídí po teoretické části, kterou by tak jako tak stahnul někde, a kterou bude stejně citovat jako převzatou.
Vzdělání zdar
Offline