SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobry den ked planujem bodovo zvarať dva kusy plechu dokopy ktore su nalakovane, musim najprv odstraniť lak na ploche kde planuje spajat? Dakujem
Offline
ano + plochy kde budu dosadat elektrody
Offline
samozrejme ze ano pokial sa to ma bodovat taku musi byt plech ocisteny z oboch stran
Offline
Od kdy barva vede el proud??
Zaklad kvalitniho svaru je vzdy cisty kov bez barvy rzi mastnoty !!!!!!
Offline
Neví někdo jak to dělají v automobilkách? Tam jsou sbodované plechy, a když odvrtám sváry tak je to nastříkané i mezi těma plechama...
Offline
Nevím jestli nastříkané ale v Ostravě co dělaj ty vozy tak plechy už jsou s větším obsahem Zn a pak jde celý skelet do vany s barvou ...
Offline
Po svaření se celý skelet moří, fosfátuje, elektroforezně nanese základní barva,
Offline
A ta barva se pak dostane do spár mezi plechy?
Offline
Jestli tam je, tak asi ano. Dělá se to v lázni, celé ponořené.
Offline
Díky za objasnění
Offline
Tak ze akykolvek zasah do karoserie ma za nasledok hrdzavenie
Offline
Venca.m napsal(a):
Neví někdo jak to dělají v automobilkách? Tam jsou sbodované plechy, a když odvrtám sváry tak je to nastříkané i mezi těma plechama...
je to snadné. Dá se plech, na něj proužek tmelu a další plech, pak se to přes ten tmel naboduje, tmel vytvrdne. Ten tmel je tuším Teroson a dodává se jako proužek asi 3x10mm navinutý s celofánovým prokladem, aby se závity neslepily, Něco podobného je i ve spreji. a kartuši Teroson - Terostat 9120
Editoval jikok (18-07-2014 06:57:02)
Offline
Elektrovodivá barva se běžně prodávala. Dala se použít i jako normální základ.
Nevím jak dnes.
Offline
pracujem v jednej nemanovanej SK automobilke na lakovni, tak o tej elektrodepozicii mam nejake vedomosti v podstate tu vsetko uz bolo spomenute, v drvivej vacsine vsetky automobilky pouzivaju rovnaky system s malymi techlogickymi obmenami.
Offline