SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
s tym muselo byt prace ako na kostole,moj sen bola jawa 250 (perak) ujko ich mal tusim az tri,ale to bolo uz davno...dnes je problem zohnat daco take a casu na niekolko rovne opravy tiez moc neni,stale si vravim ze ked budem na dochodku tak bude na vsetko cas ale kto sa ho v dnesnej dobe este dozije
Offline
Jo , jo , rozdělaných projektů přibývá a s nimi kupy materiálu .
Offline
Narazil jsem na další problém - na zadním kole je vydřený brzdový buben (jeho součástí je i rozeta). Napadá mě -navařit plochu bubnu,ale čím ?
(obrázky jsou z netu)
http://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php?f=/ … &w=283
http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky … 000567.jpg
Offline
vysoustružit pouzdro (tl. stěny aby se vešly pakny) a ovařit jen z čela? Co je za materiál ten buben? Ocel?
Offline
Ten buben vypadá jako ocel.Vzhledem k rozsahu teplot bych tam pouzdro nerad dával.Ono to navaření asi taky nebude úplně to pravý a navíc jestli se buben nezkroutí.
Offline
tak elektrodu a po malých kouscích? aby se to celé neohřálo (práce na hodinu, dvě?)
Offline
Mňa napadá bubon orovnať na sústruhu a dať si nalepiť hrubšie obloženie na pakne.
Offline
>tak elektrodu a po malých kouscích? aby se to celé neohřálo (práce na hodinu, dvě?)<
Taky si to tak myslím.Vařit proti sobě ,pak to stočit na soustruhu.
<Mňa napadá bubon orovnať na sústruhu a dať si nalepiť hrubšie obloženie na pakne.>
Taky řešení.Na tom pionýru a obvzlášť na zadním kole na tom tak nezáleží.Větší problém kde sehnat větší pakny.
Líp bych to viděl s tím navařením.Dotaz dávám sem kvůli tomu,jestli s tím někdo náhodou nemá zkušenosti.
Offline
hrmil napsal(a):
nalepiť hrubšie obloženie na pakne.
tohle je dobrý nápad, jako líný svařeč bych to tak udělal tady u nás v České Lípě je firma brzdy.cz, před lety jsem tam řešil něco atyp. (už nevím co) tvrdili že vyrobí cokoliv.
Offline