SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Musim tady zalozit toto tema, protoze tato technologie ke svarovani patri a ja ji potrebuju pouzit, v jakych mistech mam nahrivat tuto nadrz, je to promackly o trubku o 4cm a panennka to neutahne ani po trajích,je to asi 2mm plech,necekal jsem to tak odolný
Offline
nafouknout
Offline
Tohle , jedině vyříznout a navařit nové .
Offline
Vždycky se dá najít nějaké řešení, otázkou ale jsou možnosti a vybavení. V tomto případě je potřeba najednou ohřát celou zdeformovanou plochu do červeného žáru a vytlačit ji zevnitř ven. Nejde to dělat po kouskách. Při dostatku místa by to zručný klempíř dokázal při tom ohřevu i vyklepat zevnitř. V daném případě, kdy rozměry nádoby nejsou pro práci uvnitř zrovna ideální, je nejrozumnější deformované místo vyříznout a udělat přesnou záplatu. Ale určitě se najde i vtipálek, který doporučí proláklinu vykytovat a přetřít .
Offline
cele misto do cervena? no dirou tam sotva dam hever a muzu ho i ustanovit,takze je to jentak tak. klepani nema cenu,to je tuhy, ten hever zvedne kolem 3-4 tuny je z traktoru RUMUN. nyni mam sice paku dlouhou 15cm,takze hever tlaci radove 2-3 tun. v krajich sem to uz trochu nadzvedl,ale prostredek drzi. ja myslel ze nahreju jen vystouplé mista,rohy.
jinak musel to byt kloudna mrda do trubky, eperti jsou vsude.. kdyby to neslo tak to necham,je to pouze estetika. ve vnitr je jeste odzhora az dolu prepazka a ta je cela utrzena, takze by ji chtelo tim otvorem 20cm pripodovat zpet... 90cm hloubka prepazka oddelu teply a studeny olej,jinak tam je k hovnu
Offline
Hmm, vyříznout, jak píše pan Jirkati, ale už mi několikrát ukazovali ty dolíky přesne přeplátované a zaleštěné lamelákem, kyt praská, no já bych to nepoznala.Nafouknout je o hubu, taky to děláme na výfukových svodech, ale to je tenší a chce to praxi.
Offline
Navariť z vonku na potrebné miesta nejaké háky, za ktoré by sa ťahalo bucharom a nahrievať a bucháť, presne tak ako sa rovnajú plechy na karoseriach áut. Jediný rozdiel je že u auta často netreba ani nahrievať
Editoval ivko (16-05-2014 17:01:35)
Offline
Nebo provrtat , prostrčit šroub, uvnitř s nějakou podložkou našroubovat a tahat za toto. Po vyrovnání potom díru zavařit.
??????
Offline
Pokud je na to pořádnej plamen,tak věřím že by to šlo.Pokud by tohle bylo na plechařině auta,tak je plech natáhlej a potřeba ten plech ohřátím a rychlým zchlazením stáhnout.Nejednodušší to bude vyříznout srovnat,nebo dát nový a navařit s pečlivostí zpět.
Offline
plech u auta ma 0,8mm, toto ma tak min 2mm,tady zadny bouchaní neprekona 3 tuny tlaku z panenky. ja myslel ,ze by nekdo rekl ,kde nahrat, vetsinou se nahriva bříško. tak jestli cely nebo jen krajni kruh zlomu .az se dostanu k autogenu,tak to zkusim,neni, potreba to min rovny,je to jen estetika,urcite to nebudu vystrihavat, to tam radsi naboduju nejakej plíšek.
Offline
pawka napsal(a):
... ja myslel ,ze by nekdo rekl ,kde nahrat, ....
Ale kolega jirkati ti řekl naprosto přesně, kde:
jirkati napsal(a):
... V tomto případě je potřeba najednou ohřát celou zdeformovanou plochu do červeného žáru a vytlačit ji zevnitř ven. Nejde to dělat po kouskách. ...
Offline