SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Nevím osobně bych se s takovou věcí obrátil na firmu s potřebnou certifikací,vybavením a referencemi.Sám bych v klidu sáhl po CrMo materiálu 15 131.Stejně bude nějakým způsobem povrchově upraven ne?Komaxit třeba vydrží poměrně dost.Pokud jste narazil na člověka co vaří rámy do aut z nerezi,tedy minimálně vybavení a reference už máte, tak proč vám neřekne z jaké?Osobně už taky každému nesděluji co jak je z čeho dělané.V případě že výrobu z nějakého důvodu nezvládne a podcení,stane se průser,jsem v tom namočenej taky.Je to minimálně zbytečné lítání a vysvětlování.S výrobou držím palce.
Editoval Ládes (04-02-2013 21:20:07)
Offline
Lades: konecne poriadny nazor...este dodam k tej kolobezke,ked vyrabas 1000 kolobeziek je vyrobna cena inde ako pri jednom kuse alebo jednom rame...Ten ram vyjde majland ako casovo tak aj co sa tyka odbornej prace...
Offline
Znám člověka který staví závodní buginy a používá na ně rámy z nerezu. Materiál je obyčejná nerez 308 a vaří to metodou tig , přídavný materiál 347. Já bych raději doporučil svaření přídavným materiálem 307.
Online
zacinaj tu byt normalni ohlasi koukam ,tridu nerezi na ramy do auta mam ale v podstate je tam uplne jedno co tam das je to pridavnej ram,delaj ho i ze zeleza,bavime se tady o ramu ktery musi mit nejaky hodnoty,samozrejme ze bych to mohl taky udelat z kdejaky tridy a urcite to bude pevnejsi nez ted,ale masina jede pres 200kila a vazi,muj cil je odlechceni tudiz potrebuji tu spravnou tridu u ktery budu moct pouzit tenci steny a dosahnout pevnejsi konstrukce dekuji
Offline
zrovna nerez nieje material kde usetris vahu
Offline
Ot: ochranny ram zavodniho vozu je ponekud neco jineho nez ram na buginach.U zavodniho vozu jde predevsim o ochranu posadky kdezto u buginy jde o trubkovou prihradovou konstrukci (podobne jako na motocyklu)ktera prvni rade slouzi jako hlavni nosny prvek a jako takova je pomerme znacne dynamicky namahana a prenasi se na ni sily pohonu a zaveseni kol.Ted me jen tak mimochodem napada zda jste nezkusil nastudovat nejake materialove tabulky pripadne materialove listy pripadne katalogy materialu to jste neni nijak slozite.Jinak tu 308 chapu neni draha da se v poho sehnat nepotrebuje zadne tepelne upravy dobre se svari a v celku obstojne obrabi a neni tak citliva na dodrzeni technologickeho postupu.Pocitejte s tim ze pokud pouzijete "lepsi" pevnejsi material muzete mit v domacich podminkach problemy s dodrzenim technologie svareni. A jeste jedna vec pocitejte s tim ze nerez se pri svareni cca 2.2 * vice deformuje nez tkzv cerne oceli.A predpokladam ze na sestaveni a svareni ramu bude potreba poradny svareci stul pripadne stolice.
Tento prispevek jiz neni ve svetle novych informaci relevantni.
Editoval Honza007 (05-02-2013 19:36:31)
Offline
Omlouvám se za moje předešlé příspěvky- já myslel, že se jedná o nosný rám motocyklu. Teď jste tu napsal, že to jsou jen tzv. padáky- to je jiná věc, tam už se dá doma uděla cokoli, co nebude nebezpečné pro řidiče. Každopádně, pokud chcete mít co nejslabší trubly,tak určitě bezešvé tenkostěnné.
Offline
To jsem take prehledl no konecne nejaka hodnotna informace, ono na spatnou otazku ci nepresnou otazku necekejte spravnou nebo presnou odpoved!
U takovehle motorky bych vahu naprosto neresil staci se pred jizdou vycurat a jste na tom stejne
Znamemu jsem svarel padaky a prepakovani z 17 241 a po prelesteni (ktere mu pry dalo nejvice prace) mu to zavidi ostatni motorkari .
Offline
tobych toho nasetril na jednom padaku,pridou tam karbonovy blatniky,sedlo,hlinikove dily,zadny obycejny kov,jestli to chapeteee???u padaku vubec neresim tridu?ty bugyny s tim souhlasim to by mohl dobry material ale prci jenom zebrinovy ram v zakladu vyztuzeny,myslim ze na tu motorku sou veci naroky,neco sem si prosel nejaky tridy mam vybrany 3 adepty,potreboval sem nekoho kdo uz s tim ma zkusenost,da to preci jen dost prace
Offline
Ok Fajn Takže jaký vlastně rám to bude ?? Nechceš to raději udělat z titanu?
Offline
No jo, CrNi, to dá práci leštit. Kdyby to bylo třeba ze 17% chromovky, tak by mu záviděli ještě víc. Ale je fakt, že 17 240, 17 241 atd. jsou běžně dostupné.
Honza007 napsal(a):
To jsem take prehledl no konecne nejaka hodnotna informace, ono na spatnou otazku ci nepresnou otazku necekejte spravnou nebo presnou odpoved!
U takovehle motorky bych vahu naprosto neresil staci se pred jizdou vycurat a jste na tom stejne
Znamemu jsem svarel padaky a prepakovani z 17 241 a po prelesteni (ktere mu pry dalo nejvice prace) mu to zavidi ostatni motorkari .
Offline
JardaK napsal(a):
No jo, CrNi, to dá práci leštit. Kdyby to bylo třeba ze 17% chromovky, tak by mu záviděli ještě víc. Ale je fakt, že 17 240, 17 241 atd. jsou běžně dostupné.
Honza007 napsal(a):
To jsem take prehledl no konecne nejaka hodnotna informace, ono na spatnou otazku ci nepresnou otazku necekejte spravnou nebo presnou odpoved!
U takovehle motorky bych vahu naprosto neresil staci se pred jizdou vycurat a jste na tom stejne
Znamemu jsem svarel padaky a prepakovani z 17 241 a po prelesteni (ktere mu pry dalo nejvice prace) mu to zavidi ostatni motorkari .
Dělalo se z toho co bylo sic to nevypadá jako chom ale vizuelně to vypadá moc dobře (a na posolenených silnicích nejezdí).
Offline
vykon vaha dou ruku v ruce pokud se nemylim pokud by to neresily u sportaku asi by to bylo k nicemu,takovy veyron ma nerezovy ram,oty vaze toho nerezu se tady zminuje asi neznalek ze
Offline
co 17 348,17 247,1.7734.5
Offline