SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobry den, panove, ktery zvas menil vlnovec na svem aute? jaj sem měnil dnes na škoda fabia 1.4 mpi jednim slovem masakr, ale podařilo se auto jde už zaplynem a neškube jako předtím byly tam zhruba 3 svary nadstaveni trubky od katalizatoru dopředu k vlnovci a pak samotny vlnovec fábka je dost nizka oproti feline co jsem měl a malo mista kolem motoru aby se človek k nečemu dostal tak by musel odstrojit tak 1/2 motoru aby se dostal kčemu potřebuje, jato vyřešil 3 dlouhymi nadstavci na golu a kusem trubky aby se daly vubec šrouby povolit nejhorší jeto pod autem spasovat aby tam nebyly moc velke mezery apk jsem bodnul na 2. mistech každy kus aby držel a po vyndaní z auta svařil a u montaže zpět do auta litaly všechny sprosta vyjmenovana slova jak to tam blbě šlo nakonec jsem to tam dostal a auto jezdí jak ma...
Offline
Menim bezne zaklad je kupit spravny typ aby sedel ako ma.
Rozoberiem vyfuk (obcas babracka ale zatial 100% uspesnost)
Zlicujem a vyskusam na aute ci vsetko sedi a nic nezavadzia
Az potom komplet pozvarat.
Ked ich clovek vymeni niekolko desiatok potom je to rutina...
Offline
Zase takový problém to není idealní je pokud si čkověk sestehuje jednoduchý přípravek na příruby a pak jen vloží a přivaří vlnovec.Horší když upadne uplně.Je fajn mít alespoň nájezdy nebo lépe zvedák
Offline