SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Honza007 napsal(a):
To si ho radeji postav to vyjde levneji.Staci jen krabice z plechu par vystuh, sroubku,nosic civky, podavac,ventil na plyn ,eurokonektor ridici jednotka a chut do prace.
A někoho trpělivého kdo dobře poradí ;-)
AEK24 Přišel s poštovnym bez konektorů na 2100. Ta čtveřice potenciometrú byla dost drahá.Podavač a vše okolo jsem sehnal pod rukou takřka zadarmo a WLSP jsem kupoval od jednoho dúchodce za 1500 :-)
Offline
Ja mel desku s konektory schematem a deskou dalsimi potenciometry vse i s dopravou cca za 1600-1700
Offline
AEK 24 stála 1080 a ta destička s poťákama 557!Oboje bez dph.Ta destička je nechutně předražená,ve srovnání s AEK 24.
Offline
Zdravím hoši.
Prosím o info - jaký typ je to proudové (jazýčjkové relé). Potřebuji něco takového sehnat.
Díky a pěkný den
Offline
Zkus ho poptat v nejakem servisu kdyz jsem ho schanel vsude v elektroprodejnach na me koukali jak buhar na oračku.
Offline
Zaběhl jsem do dílny ho okouknout,ale bohužel na něm neni nic napsáno a ani na faktuře nemam typ.Já ho tam zatim nadával,napojili jsme to na původní pertinaxovou krabičku na tom silovim vedení,ještě nevim jestli to bude běhat.Vařit jsem ještě nezkošel,jen jsme odzkoušely funkce jednotky a ty dopadly velice dobře:-) Pak jsem zase vše rozebral a dnes konečně stříkl základem.Jestli to dobře dopadne zítra budou fotky žlutýho ďábla alá ESAB :-) Doufám ale že nechytna esabácký manýry :-D
Tady jsem našel nějaký ty relátka,nejpodobnější je standardní a výkonové
http://www.meder.cz/index.php?id=1313
Offline
http://www.meder.cz/kontakty_1a55.html? … teaser_pi1[backId]=1349 vypadá to na tohle
Offline
Honza007 napsal(a):
http://www.meder.cz/kontakty_1a55.html?&tx_jppageteaser_pi1[backId]=1349 vypadá to na tohle
tyhle skleněné relátka jsou u alarmů v dveřních nebo okenních kontaktech, takové ty dva magnety proti sobě, jeden je magnet a v druhém je to relé
Offline
Tak ještě pár dodělávek,ale už to svařuje :-) Řídící jednotka je fakt super.
Chci moc poděkovat všem co mi poradily!Spolu se svářečkou jsme letos oslavily třicítku tak jsme si to oba zasloužily ;-)
Offline
Tož pěkná je futral na drat delat nebudes? Je to pak drtek nachylnejsi na vzdusnou vlhkost a chyta to rez.
Editoval Honza007 (05-08-2012 16:08:58)
Offline
Jo to plánuji,jen jsem nikde nenašel jako náhradní díl.My je na froniuskách máme většinou dolámané,což nevadí když drát za šichtu vyvařim :-) tak že ho v práci asi neseženu a nový bude stát asi raketu.Zřejmě dotvořim z nějakého plast. soudku od barvy nebo tak.
Teď spíš shánim ovladače na přepínání proudu a taky kdybych sehnal prodlužovací tyčky od přepínačů,protože jsou od kombinaček ožvejkaný.Ty ale nebude problém opravit.
Editoval Motorista82 (06-08-2012 06:20:58)
Offline
Motorista82 napsal(a):
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … c_0046.jpg
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … c_0048.jpg
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … c_0049.jpg
Tak ještě pár dodělávek,ale už to svařuje :-) Řídící jednotka je fakt super.
Chci moc poděkovat všem co mi poradily!Spolu se svářečkou jsme letos oslavily třicítku tak jsme si to oba zasloužily ;-)
krásná práce, taky to plánuji, jezdíš offroad když vidim auto
Offline
Motorista82 napsal(a):
Jo to plánuji,jen jsem nikde nenašel jako náhradní díl.
Offline
Jo pajero,hlavně kvůli němu jsem se do opravy svářečky pouštěl.Loni jsem vyvařil půlku auta,ale spíš než auto jsem ladil svářečku :-( .Koukal jsem na stránky tak asi nemusim vysvětlovat,pod plast. lemama skoro žádný plech a rám okolo zadní nápravy samá díra.Jezdil bych,ale auto neni zatim moc v pořádku.
Editoval Motorista82 (07-08-2012 15:58:21)
Offline
Motorista82 napsal(a):
Jo pajero,hlavně kvůli němu jsem se do opravy svářečky pouštěl.Loni jsem vyvařil půlku auta,ale spíš než auto jsem ladil svářečku :-( .Koukal jsem na stránky tak asi nemusim vysvětlovat,pod plast. lemama skoro žádný plech a rám okolo zadní nápravy samá díra.Jezdil bych,ale auto neni zatim moc v pořádku.
tak to se dá dokupy, tak jsem zjistil že když koupím již překopané wlspéčko s novim podavačem tak to vyjde levněji,je jich mraky kolem 10000,- a když pak prodám svoje tak se vživotě i se stavbou na takovou cenu nedostanu. Jo koukal jsem že to máš na zahradě, já jsem rád že s tim hnu na betonu,a to mám promazaná kolečka, divim se že se to nezaboří.
Offline
owr napsal(a):
Motorista82 napsal(a):
Jo pajero,hlavně kvůli němu jsem se do opravy svářečky pouštěl.Loni jsem vyvařil půlku auta,ale spíš než auto jsem ladil svářečku :-( .Koukal jsem na stránky tak asi nemusim vysvětlovat,pod plast. lemama skoro žádný plech a rám okolo zadní nápravy samá díra.Jezdil bych,ale auto neni zatim moc v pořádku.
tak to se dá dokupy, tak jsem zjistil že když koupím již překopané wlspéčko s novim podavačem tak to vyjde levněji,je jich mraky kolem 10000,- a když pak prodám svoje tak se vživotě i se stavbou na takovou cenu nedostanu. Jo koukal jsem že to máš na zahradě, já jsem rád že s tim hnu na betonu,a to mám promazaná kolečka, divim se že se to nezaboří.
Frčí jako vítr po výměně koleček s ložiskama :-) Před tim to taky bylo ve dvou po rovině.Nu mě přišla se všim všudy na cca 4000,ale jen proto že se občas dostanu k ledacosům od známých za malé všimné nebo za děkuju.Je ale pravda že kdybych to měl vše kupovat tak to 15 nespraví.
Offline
Motorista82 napsal(a):
owr napsal(a):
Motorista82 napsal(a):
Jo pajero,hlavně kvůli němu jsem se do opravy svářečky pouštěl.Loni jsem vyvařil půlku auta,ale spíš než auto jsem ladil svářečku :-( .Koukal jsem na stránky tak asi nemusim vysvětlovat,pod plast. lemama skoro žádný plech a rám okolo zadní nápravy samá díra.Jezdil bych,ale auto neni zatim moc v pořádku.
tak to se dá dokupy, tak jsem zjistil že když koupím již překopané wlspéčko s novim podavačem tak to vyjde levněji,je jich mraky kolem 10000,- a když pak prodám svoje tak se vživotě i se stavbou na takovou cenu nedostanu. Jo koukal jsem že to máš na zahradě, já jsem rád že s tim hnu na betonu,a to mám promazaná kolečka, divim se že se to nezaboří.
Frčí jako vítr po výměně koleček s ložiskama :-) Před tim to taky bylo ve dvou po rovině.Nu mě přišla se všim všudy na cca 4000,ale jen proto že se občas dostanu k ledacosům od známých za malé všimné nebo za děkuju.Je ale pravda že kdybych to měl vše kupovat tak to 15 nespraví.
mám ted jednu rozjednanou, tak snad to klapne.ty kolečka pasujou na hřídelky a nebo se to musí překopat?
Offline
Zdravím.
Dík za ta relátka. Ty alarmy mě nenapadly a je to i v blbuvzdorném provedení.
Díky moc
VV
Offline
owr napsal(a):
Motorista82 napsal(a):
owr napsal(a):
tak to se dá dokupy, tak jsem zjistil že když koupím již překopané wlspéčko s novim podavačem tak to vyjde levněji,je jich mraky kolem 10000,- a když pak prodám svoje tak se vživotě i se stavbou na takovou cenu nedostanu. Jo koukal jsem že to máš na zahradě, já jsem rád že s tim hnu na betonu,a to mám promazaná kolečka, divim se že se to nezaboří.Frčí jako vítr po výměně koleček s ložiskama :-) Před tim to taky bylo ve dvou po rovině.Nu mě přišla se všim všudy na cca 4000,ale jen proto že se občas dostanu k ledacosům od známých za malé všimné nebo za děkuju.Je ale pravda že kdybych to měl vše kupovat tak to 15 nespraví.
mám ted jednu rozjednanou, tak snad to klapne.ty kolečka pasujou na hřídelky a nebo se to musí překopat?
Do předních držáků by mohlo pasovat,zadní jsou ale jiný.Jako u nákupního vozíku,ale větší.Otáčel jsem jí kvůli výměně vzhůru podvozkem,fakt dřina :-)
Offline
Přední kolečka jsou celkem pěkně na futrech se šroubem skrz,stačí ty futra stočit na 20mm,řeší to 200mm kolečka s jehlama,jsou na 20 hřídel,maj je snad všude,ty zadní hřídelky je lepší uřezat,a upravit si 20 šroub a navařit ho pak na tu nožičku....Ale je fakt,že pak Bláža jezdí jak divá...:-D
Offline
Dědkoun napsal(a):
Přední kolečka jsou celkem pěkně na futrech se šroubem skrz,stačí ty futra stočit na 20mm,řeší to 200mm kolečka s jehlama,jsou na 20 hřídel,maj je snad všude,ty zadní hřídelky je lepší uřezat,a upravit si 20 šroub a navařit ho pak na tu nožičku....Ale je fakt,že pak Bláža jezdí jak divá...:-D
to ty ložiska chlapy udělaj tolik? připadá mi že se spíš mačká ta guma. Ale když to máte vyzkoušené:-)
Offline
Ty ložiska udělaj děsně moc...vem si,že se to tam šourá na sucho na trnu,kterej má 25 mm,není tam ani bronz,nic,hrubý železo a na tom 300 kg.Fakt to zkus,stojí to za to,nechtěl jsem Blaženu jen kvůli tý manévrovatelnosti.Pak jsem pořešil kolečka a usmívám se na svět.Páč jsou proti ní všechno jenom prskátka....
Offline
Dědkoun napsal(a):
Ty ložiska udělaj děsně moc...vem si,že se to tam šourá na sucho na trnu,kterej má 25 mm,není tam ani bronz,nic,hrubý železo a na tom 300 kg.Fakt to zkus,stojí to za to,nechtěl jsem Blaženu jen kvůli tý manévrovatelnosti.Pak jsem pořešil kolečka a usmívám se na svět.Páč jsou proti ní všechno jenom prskátka....
Blaženu :-), to je dobrý, je fakt že Blaženky vařej skvěle . Tak když neklapne s novim podavačem ,upravim si svojí.
Dnes jsem ji poprve zkusil s 0,8drátem na 1mm plech a to jsem ani nepřehazoval zapojení a je to proti svářečce na 220v paráda, jen ten těžkej hořák.
Offline
Je nás ve dvoře víc a každej máme svoji Blážu....:-D :-D Oklikou přes různý drahý polovodičový omyly a imitace za batohy jsme si každej našli ve šmelcu či výprodeji svoji Blážu,rozebrali,posháněli nový podavače,dotvořili vodičku a podvozek a máme svářečky na věky....I když vašnosta "ZDEŠTĚ" zná i původní podavač zdatně pospravit,já už měl jinej....Že je stará a váží přes 300 kg? No,ani já nejsem nejmladší a nejlehčí....:-DDDDD
Offline