SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdravím řeším problém se svařením ochranného rámu do závodáku. Podle stanov FIA má být rám z trubek 3,8 se stěnou 2,5 nebo 4,0 a stěnou 2. Má stím někdo skušenost? Díky
Offline
Jo to je ono. Su amatérský svařeč... ale to bych ted vynechal. Spíš mě jde oto čím to nejlépe vařit? atd. Mám možnost CO a Trafa.
Offline
Jednoznačně CO-čkem ,
pevné to bude tak-jako-tak akorát se miň nadřeš, jako kdyby si to dělal elektrodou a jěště rutilkama.
Offline
Pokud stim autebudete chtit zavodit musí mit ten ram homologaci, a ješte to musí delat nejaka firma co ma na tyhle věci taky nejaky papir z homologací svych vyrobku tu firmu nebo soukromnika najde te v zavodnicke branži nekdo vam da kontakt na nekoho spolehliveho,cena takoveho ramu se pohybuje kolem 20 000,- a jeden znamy co jeho sin taky zavodí s favoritem tak ma možnost sehnat na morave človeka ktery ten ram udelá za 15 000,- včetne materialu..
Offline
Potřebuji to pro amaterskou třídu do které není povinost mít homologovaný rám. On tam není potřeba žádný ale pro vlastní bezpečnost ho tam chci.
Offline
JaraK napsal(a):
Potřebuji to pro amaterskou třídu do které není povinost mít homologovaný rám. On tam není potřeba žádný ale pro vlastní bezpečnost ho tam chci.
Zdravím,
pokud máš na výběr mezi trafem a co2;tak určitě to co2.Ono nejlepší je TIG ale to už je pro špičkové
závodní speciály.
Pokud to budeš dělat sám a nemáš s tím žádnou zkušenost tak se nejprve poohlédni jak má vypadat špičkový homologovaný rám a této konstrukce se drž.
Špatně sestrojený a namontovaný rám může vážně ohrozit bezpečnost řidiče.Uvědom si,že jde o pasivní bezpečnost.
Na nějaké lepení lešenářských trubek do schnilého vraku radši zapomeň,to tam radši nedávej žádný.
Rám nesmí obsahovat žádná přivařená ''kolena'',vše se ohýbá pokud možno s jednoho kusu;takže budeš potřebovat autogen a někoho kdo s tím má zkušenosti.
Editoval Michal01 (22-02-2012 14:24:50)
Offline
alll napsal(a):
Pokud stim autebudete chtit zavodit musí mit ten ram homologaci, a ješte to musí delat nejaka firma co ma na tyhle věci taky nejaky papir z homologací svych vyrobku tu firmu nebo soukromnika najde te v zavodnicke branži nekdo vam da kontakt na nekoho spolehliveho,cena takoveho ramu se pohybuje kolem 20 000,- a jeden znamy co jeho sin taky zavodí s favoritem tak ma možnost sehnat na morave človeka ktery ten ram udelá za 15 000,- včetne materialu..
Čau můžeš my sehnat kontakt na toho pána? Děkuji
Offline
Je my to jasný. Mám nastudovaný stanovy FIA o bezpečnostním rámu. Každopáně homologovaný rám bude daleko lepší. Zaprvé mám jistotu že je to tak jak to má být a zadruhé se můžu účastnit lepších závodů. V případě že bych chtěl postoupit do vyšší soutěže musel bych ten svůj vyhodit a stejně nechat udělat homologovaný. Každopáně pokud by byla pravda těch 15tis nechal bych si to od pána vyrobit.
Offline
mužu se zeptat znameho až ho uvidím tak zkusim ziskat kontakt..
Offline
pokud půjdeš výš, tak budeš potřebovat i jiný, lepší auto a s tím i jiný rám. Pokud jej nepotřebuješ, tak bych si ho udělal. Na netu bude zpousta obrázků jak má vypadat. I ta naohýbaná lešenářská trubka dobře zavařená poskytně větší ochranu jak holá střecha.
Offline
To jo ale je pravda že i do lepších amatérských závodů je potřeba homologovaný. Jinak pro rally je jeden tip rámů. Rozdíl je pak už jen mezi soutěžemy.
Offline
Takhle to má správně vypadat.
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradn … vozidel-6/
Editoval JaraK (24-02-2012 15:54:26)
Offline
Jak to vypadá s tím číslem?? Dík
Offline
zatim jsem znameho nevidel chysta favorita na zavody a ja jsem sice doma, ale chystam sve auto na technickou mam ji za 14 dnu delam dneska spojku brzdy tlumiče..
Offline
Ok já se jen ptám bude to do měsíce aktuální.
Offline