SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den,
rád bych efektivněji vyřešil navaření mufny "trubky s vnitřním závitem" na plech. Do teď to vaříme na automatu a to koutovým svarem. Rád bych to zkusil vařit na bodovačce. Jen bych chtěl uvést, že svar musí vydržet tlakovou zkoušku 6 atm.. Jedná se totiž čelíčko rozvaděče na topení. Materiál je S235 "11375" Myslíte si, že by to mohlo fungovat, nebo je to nápad předem odsouzený k nezdaru. Pokud ano, máte někdo s podobným vaření zkušenosti?? Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.
Offline
o jaký průmer mufny se jedná to asi bude dost podstatné
Offline
Prakticky na všech autech s ocelovou vanou motoru jsou závitová pozdra přivařována odporem. Např. na fabii je pouzdro svařováno na bodovce proudem 14 kA / 6 period, tvrdé bodování. Těsnost se následně zjišťuje před lakováním na přípravku vakuem.
Offline
Jedná se o průměr 3/8" a 1/2" se sílou stěny 4mm vařeno na plech o síle 3mm - až budu v práci tak změřím přesně,
Offline
Tak jsem se konečně dostal k výkresům tak vnější průměr je D26,3 a vnitřní průměr d19mm, s tím, že styčnou plochu si můžu přizpůsobit dle potřeb. Napadlo mi taky co dát mezi mufnu a plech např měděný kroužek, něco na způsob tvrdého pájení. Byla by tato varianta schůdná nebo ne. Děkuji za vaše názory.
Offline