SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 2
ZDENÁL napsal(a):
Kdysi jsem se také pokoušel svařovat auto metodou MMA. Nejlépe to šlo tak , že jsem si vzal do levé ruky drát G104 průměr cca 4 mm , ten jsem přiložil do místa svaru , na něm zapálil oblouk a i dále ho do oblouku přidával. Pak se to muselo hodně brousit , ale drželo to.
Na to si taky vzpomínám. A když nebyl drát, stačila otlučená (zbavená strusky) elektroda.
Offline
Frank napsal(a):
ZDENÁL napsal(a):
Kdysi jsem se také pokoušel svařovat auto metodou MMA. Nejlépe to šlo tak , že jsem si vzal do levé ruky drát G104 průměr cca 4 mm , ten jsem přiložil do místa svaru , na něm zapálil oblouk a i dále ho do oblouku přidával. Pak se to muselo hodně brousit , ale drželo to.
Na to si taky vzpomínám. A když nebyl drát, stačila otlučená (zbavená strusky) elektroda.
Dobrá bodovačka , bylo lepší mít větší proud nebo opačně.??????
Zaplať pámbů , že už............
Offline
m.evil na to že jste byl začatečnik, jeto dost dobre.... a Michal01 to opravene BMW vypada luxusne po opravě....
Offline
ideální auto stou hranou na opravu nemám pravdu?
Chce to čas .........,a nebát se toho.
Offline
m.evil: Ono to zase nějakou dobu vydrží, ale jinak, je to veskrze spatně Prohlédl jsem si ty obrázky, je tam spousta koroze a vůbec, takhle se to nedělá...
Všechno musí pryč, tapecírunk, těsnící gumy, kabely, barva, antikorozní a tlumící materiály, koroze. Musí být odbroušeno a odřezáno až na zdravý plech. Chybějící plechy buď koupit, coby "repair" plechy, nebo vyrobit mimo auto podle šablony, kterou si vyrobíš. Z kousků plechu přímo na autě, to smolej amatéři a stojí to za prd. Budeš potřebovat nářadí pro tvarování plechu.
Ale nenech se otrávit ani odradit, já nejsem karosář ani klempíř, jsem jen vyučený automechanik a pár aut už jsem udělal, jenže to bylo v době, kdy tomuto oboru vládl autogen a s tím, jsem to uměl.
Offline
Ja viem že to není dokonalé , veď som to nikdy predtým nerobil ako som už spomínal....
Tu koróziu som potom odbrusil drôteným kotúčom vo vŕtačke
Natrel som to odhrdzovačom , na to som dal základnú farbu.
Naniesol som ten karosársky git BODY999 na spoje a nakoniec cele pretrel syntetickou farbou.
Zo spodnej strany išiel odhrdzovač , základný náter a tak asfalt BODY.
Nič s toho by doteraz nebolo zhnilo , dopomohol k tomu ten filc pod kobercom.
Ten nasiakol vodou a všetko hnilo.
A samozrejme tomu pomohli aj zle tesnenia dverí.
Ja som sa vždy divil , prečo je sedadlo mokre po daždi...
Offline
ulitej-Zdravím,s tou hranou to nebylo až tak katasrofální,horší to bylo se zástavbou motoru.Původně tam byl 2.0i a my jsme tam nacpali originál s M5 e34(3.6i).
Mosin-Já bych v první řadě chtěl vidět tebou vyvařované auto.Ono by nebylo od věci kdyby nám autor ukázal nějaké své foto vlastní práce,aby jsme vyděli kdo vůbec píše.Ještě jsem nevyděl autoklempíře který by si dělal šablony;možná ve výjmečných případech.Na práci co dělal m.evil není zapotřebí žádného speciálního nářadí;stačí nůžky na plech a kladívko.
Dle mého názoru tady ukázal více než nadprůměrný výsledek své práce který je pro takový vůz více než dostačující.
Akorát bych určitě doporučil,sváry(nebo body) trošku obrousit a přetáhnout je přetíratelným silikonem kvůli těsnosti vůči vodě a vlhkosti.A ty koberce bych tam už určitě nedával;lepší by bylo použít líno nebo gumu,není to přece žádný Mercedes
Offline
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph … mp;start=0
toto je jedna z mojich prac... uz je to davnejsie a ako sa hovori dnes by som to zase urobil trochu inac.
Offline
SO 545 napsal(a):
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=1836&start=0
toto je jedna z mojich prac... uz je to davnejsie a ako sa hovori dnes by som to zase urobil trochu inac.
ty brdo to je nadhera,roky dozadu mal foter š-100 od jedneho dedka,keby sa bolo nastriekalo tak by bolo ako nove,bolo v super stave aj lutujem ze to slo do srotu
Offline
Moc se mi líbí všecka práce, kterou jste tu prezentovali.
Chtěl bych vám doporučit nějaké tmely a barvy, se kterýma dosáhnete skvělých výsledků.
Auto Seal používám na utěsnění svárů a vyplnění mezer, dobře se s ním pracuje.
Jako základovku zkuste Alkyton Penetrátor s rybím tukem (vytěsňuje vodu)
Většinu dalších přípravku najdete ZDE
Pokud chcete svému autu dopřát to nejlepší, inspirujte se! Pokud šetříte, radši to nečtěte
Editoval gondis (28-12-2011 13:59:07)
Offline
to gondis tieto ceny su v podstate startovne co sa tyka highendu v lakirnictve.
ale ako zaciatok ku kvalite to urcite je.
Offline
Cena záleží od požadované výdrže. Na škodovku 105, která má přežít poslední STK a potom bude za dva roky "uježděna" každodenním ježděním 50 kilometrů do práce se dá něco podstatně levnějšího než na nějaké současnéauto, co má beze stopy rzi vydržet minimálně dalších 5 let.
Jinak je třeba shánět autoopravárenský nátěrový systém nebo nátěrový systém pro opravované auto atd. Každý trochu větší solidnější výrobce barev pro auta takový systém má. Systém je nejlepší použít kompletní od jednoho výrobce, protože je sladěný, od očištění plechů od mastnoty, rzi a okují po vrchní email. Pokud má vydržet co nejdéle, nesmí se šetřit hlavně na spodku , očištění a přípravě plechů než na vrchním emailu.
Body jsou jinak řecká firma sídlicí v tuším Krnově, před lety byli docela dobří, nyní snad taky.
Editoval Radim (29-12-2011 10:51:03)
Offline
Vedeli by Ste mi, prosím, poradiť nejakú firmu, ktorá predáva produkty f. Body?
Potreboval by som kúpiť na moju Tatru farbu Fiat 601 (čierna prelakovateľná) na opravu drobných škrabancov, ale nikde som sa nedopátral ich stránky...
Offline
601 je cislo farby ? viem ze fiat ma znacenie 3cislom ale presne kody nato mam malu hlavu.
ale ak je to tak kup farbu kdekolvek kde miesaju autolaky.
Offline
Offline
Offline
SO 545: Presne neviem, iba od predchádzajúceho majiteľa som dostal informáciu že je to týmto nalakované (Body Fiat 601 čierna)...
Ďakujem za linky páni, pozriem.
Editoval sqad (30-12-2011 23:00:56)
Offline
Tak potom je to fakt cierna zakladna od fiatu.
Na miesaju ti to aj u teba v meste v kazdej predajni kde miesaju autofarby.
Niekedy je dobre vediet akym systemom a znackou ti to lakovali.
Samotny kod farby nezarucuje ze bude sediet od kazdeho vyrobcu hoci je to cierna farba.
Offline
Stránky: 1 2