SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Unihero napsal(a):
ot: to gondis: R5 v A6 mám zrovna já :-D téměř na tachometru najeto 400 tis :-D a stále jezdí.
I já jí mám
Každopádně Kozorozečku, u jakého automobilu chceš provádět úpravy? Pochlub se, třeba to bude mít i jiné řešení.
Offline
Také sem si navařil sekeru a nejaké nářadí- návarový kov je vynikajíví ale u tí sekery se stalo že kov drží ale zákled material se loupe. Zřejmě je ti tím že sem sní při rekonstrukci střechy osekával hřebíky. Ale jak píše Frank navařit pilové zuby tvrdokovem to mě ještě nenapadlo. Můžeš mi to Franku priblížit.
Offline
franišek napsal(a):
Také sem si navařil sekeru a nejaké nářadí- návarový kov je vynikajíví ale u tí sekery se stalo že kov drží ale zákled material se loupe. Zřejmě je ti tím že sem sní při rekonstrukci střechy osekával hřebíky. Ale jak píše Frank navařit pilové zuby tvrdokovem to mě ještě nenapadlo. Můžeš mi to Franku priblížit.
Provádět návar zubů pily asi nebude pro amatéra jednoduché, ani ne z důvodu pracnosti takového úkonu, ale spíše s problémem následného přesného opracování takové pily. Ale vážně se stellite jako materiál zubů pil používá...
http://www.thode.co.nz/brochures/110624 … 388100.pdf
Offline
jsou to vačky do mercedesu potřebuji znich udelat 270stupnove z obou motor 2,0 převrtanej na 2,3 s kompresorem a dostane aj turbo je to trošku rozsahlejši projekt pak budu ješte potřebovat rady ohlende svařovani chrommolibdenoveho materialu :-)
Offline
skus kontaktovat nemeckeho vyrobcu vackovich hriadelov SCHRICK urcite ju dokazu vyrobit a mozno ju najdes aj v katalogu
http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schri … 11%20E.pdf
Offline
dekuji mrknu nane co umeji značku znam ale ješte jsem nenarazil na jejich vačku v medvedovy ja to chtel zkusit takto jelikož mam možnost sam si navařit sam si nabrousit takže by tam šlo jen o cenu navařovaciho materialu proto chci jit touto cestou
Offline
kozorozecek napsal(a):
jsou to vačky do mercedesu potřebuji znich udelat 270stupnove z obou motor 2,0 převrtanej na 2,3 s kompresorem a dostane aj turbo je to trošku rozsahlejši projekt pak budu ješte potřebovat rady ohlende svařovani chrommolibdenoveho materialu :-)
Nepujde to, jedinej způsob je vačky obrousit a udělat jim jinou geometrii(reprofilizace), pak je potřeba použít delší dříky ventilů. Ale i tak tato úprava nebude efetivní tak, jako nová ostrá vačka.
Offline
ale houby jake delši dřiky neřešte tu upravy motoru navařeni je realna uprava jen jsem potřeboval vedet čim a jak navařit
Offline
Zdravím,delší dříky potřeba NEbudou,pokud nebude změněna výška vačky.Navařením se změní pouze doba otevření ventilu v jeho maximálním otevření.Otevření ventilu oproti seriové vačce bude rychlejší(zůstane déle otevřený naplno) a jeho zavření také.Výsledkem bude více nasáte směsi nebo v případě výfukového ventilu rychlejší vyplachování válce.
O tohle si myslím že kozorozecek hlavně jde;nemám pravdu?
Offline
Michal01 napsal(a):
Zdravím,delší dříky potřeba NEbudou,pokud nebude změněna výška vačky.Navařením se změní pouze doba otevření ventilu v jeho maximálním otevření.Otevření ventilu oproti seriové vačce bude rychlejší(zůstane déle otevřený naplno) a jeho zavření také.Výsledkem bude více nasáte směsi nebo v případě výfukového ventilu rychlejší vyplachování válce.
O tohle si myslím že kozorozecek hlavně jde;nemám pravdu?
Když se bavíme o reprofilaci vačky, bavíme se o přebroušení, to znamená, že se nějakej materiál odebere a vzniklá vůle se musí něčím vymezit(je více možností jak toho dosáhnout)... Až na to příjdete, dejte vědět
Offline
to je prave to co se tu celou dobu rozebira nechci jen přebrousi chci zanechat rozmery proto chci navařovat rozmery stejne jen geometrii zmenit
Offline
Ahoj a niečo takéto by nepomohlo? Je to termické nanášanie vrstiev od 0,3 do 2mm. nanášanie plastových, kovových a karbidových vrstiev na časti strojov a nástrojov. Vrstvy od 20HRc do 85HRc, v hrúbkach až niekoľko milimetrov pri novej výrobe a opravách. kukuc@vrstvy.sk
Offline
Frank napsal(a):
franišek napsal(a):
Také sem si navařil sekeru a nejaké nářadí- návarový kov je vynikajíví ale u tí sekery se stalo že kov drží ale zákled material se loupe. Zřejmě je ti tím že sem sní při rekonstrukci střechy osekával hřebíky. Ale jak píše Frank navařit pilové zuby tvrdokovem to mě ještě nenapadlo. Můžeš mi to Franku priblížit.
Provádět návar zubů pily asi nebude pro amatéra jednoduché, ani ne z důvodu pracnosti takového úkonu, ale spíše s problémem následného přesného opracování takové pily. Ale vážně se stellite jako materiál zubů pil používá...
http://www.thode.co.nz/brochures/110624 … 388100.pdf
Aha tak to je zdokonalené pěchování zubu a a nebo pájení SK plátků. zbavit rozvedení a navařit okružní pilu není problém a pak ji nechat přebrousit a znovu rozvést. Při ceně broušení 0,5kč za zub to se hodí
Offline