SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Potřebuji poradit čím a jak nejlépe. Na co si dát pozor při sváření prasklin na dyskách kol z elektronu. Mám zkušenosti s vařením slitin hliníku tigem.Na tento elektron tu mám tigdrát castolin 45859 svářel jsem s ním víčko karteru na moto a šlo to bez problémú.Děkuji předem za vaše poznatky a zkušenosti.
Offline
Mirek ja by som to nezvaral ked to popraskane a potom sa prehanat na discoch z elektronov po meste aby som bol cool ... To by som dal len na traktor . Nehnevaj sa , ale ked uz nieco popraskane a porovite , tak tomu nebudem verit ani po kapilarke , len ak po rongenovke a to drahe ... Blok motora nie je az tak nebezpecne zvarat , ten ty prestane max. ist alebo sa kusok pod kapotov vylomi ... Ako ked ti koleso uleti a niekoho zabije ...
Editoval atishajn (30-07-2010 20:34:28)
Offline
Tohle už se tady řešilo, někdo říká, že je to v pohodě, někdo říká, že ne. Já jsem názoru, že pokud najedeš na obrubník a odlomí se ti kousek lemu, tak to svářečka zachrání. Ale loukoť bych prasklou už nevařil.
Offline
podla mna jednoznacne nezvarat,kusok lemu ako je pisane to ano,ale nosnu cast neee...podla mna to nestoji za to
Offline
Díky za vaše názory. Praskliny jsou jen dvě jako nit na lemu asi 1cm dlouhé. A jinak sem tam odloupnuté lemy.Jde to celkem dobře lepší svařitelné než např olejová vana.Jedno kolo už mám hotové. Jsou to asi 20let staré elektronové dysky na škoda 100.Pán to má na nějakého veterána.
Offline
Ahoj, dostal jsem na opravu Alu disky - jedná se o 19ti palcová 5ti paprsková kola, které mi majitel dal jestli je možné opravit praskliny na přechodu loukoť X lem. Všechny kola jsou na tom dost podobně. Ptám se na Váš názor jestli má smysl něco takového opravovat a jestli je to vůbec bezpečný - z tohohle pohledu se mi do té opravy moc nechce
Přikládám foto s vyznačenými vadami (čárky), někdo kolo už přede mnou opravoval(kolečko) a tam to "zatím drží" .
detail praskliny - jsou si všechny dost podobné
Díky za reakce Michal
Offline
podla poskodenia to bude asi strasna lacnota.
toto by som urcite dal do hliniku.
Offline
Je to strašne nebezpečne, takove elektrony už unas v okoli firma v Malhoticich ktera se specializuje na opravy slitinovych elektronu i pro zavodní vozy takovou prasklinu neopravuje..
Offline
ruky prec od hentakeho kseftu,typek sa na tom zabije a jeho zena ta bude vlacit po sudoch...treba mu povedat ze pri dalsej kupe elektronov ma kupit daco kvalitne znackove a nie smejdy co sa zacnu po chvilke rozpadavat
Offline
Na kolech je vyraženo "made in italy" dle kvality, ale těžko říct kde je vyrobili
Offline
Takto poškozený elektron jsem ještě neviděl...buď je to neuvěřitelný šmejd nebo už na papíře špatně navrhnutý. Není možný, aby na tak inkriminovaných místech byly takové praskliny. Vykašli se na to! Do toho bych nešel...aby mě ještě někdo poté tahal případně po soudech, kdyby se něco stalo.
Já například MIGem opravoval hliníkový disk na š130 tzv. Kopretiny (otvíráky) v paprsku (vystouplý lem kolem šroubu a drží bez problémů. Ovšem to je na místě, kde to není takto zatížené a samotné auto není trhač asfaltu a tak o malý uloupnutý kousek nemám strach. Nešl bych do takového kšeftu co máš na fotce...a ani nejsou pěkný
Editoval Discovera (08-08-2011 08:10:49)
Offline
Dostal som sa k diskom na Tuareg,su z Volkswagenu a zamerne znehodnotene ,zarez bruskou vo vrchnom leme disku,ma cenu to zvarat?Dakujem za radu.
Offline
ak to nieje hlboke tak ano.
myslim bezne /znehodnetenie/ od poistovne.
Offline
Pokud by se jednalo jen o malé vyštípnutí třeba na límci disku,tak by se to zavařit dalo,ale to co je na fotkách,to už je jen do kovošrotu.....
Já bych na tom nejel.
Offline
foto by rozhodne pomohlo...
Offline
podla mna je to tak na dobrej ceste sa dostat do problemov
Offline
Szabitch napsal(a):
Na kolech je vyraženo "made in italy" dle kvality, ale těžko říct kde je vyrobili
To je otázka. Můj jeden známý má Ferrari 458 (made-in Italy) a měl ten samý problém. Pěti paprskové disky zanedlouho měly praskliny, zrovna v místě jak ukazují ty fotky. Nový disk stál jeden přes 1000 dolarů. Dalo by se předpokládat, že u tak drahého auta bude kvalita....
Offline
to Frank: u aut alebo motoriek ktore su brutalne premotorovane aj kvalitne disky dostavaju zabrat.
uz som ich par videl /pretocene/ uplne.
pravda ze taketo nieco u aut ktore su schvalene na verejne cesty by nemalo byt pripustne.
Offline