SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Čo poviete na túto lacnu co2?: http://gude.sk/gude.files/detail.php?obj=20072
Da sa to použiť,alebo sa tomu radšej vyhnuť?
Ide mi len o zváranie materialu do hrubky 5mm.
Nejake drobne opravy na aute a pod.
Alebo je to zváračka k ničemu???
Editoval m.evil (06-04-2008 12:31:29)
Offline
do toho bych asi nešel na I svar s tím zavaříte tak 2 mm a na V svar tak 4 mm na auto by to stačilo ale s 5 mm rozhodně nepočítej přečti si na svarinfu tento článek http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php? … 2006112801
Offline
A čo tak VARMIG 1600? http://www.gobako.sk/sk/produkty/zvaracie-stroje/varmig
Offline
m.evil napsal(a):
A čo tak VARMIG 1600? http://www.gobako.sk/sk/produkty/zvaracie-stroje/varmig
a jakou tlouštku si představuješ svařovat není tam napsán zatěžovatel zkus třeba nitomig.cz
jestli chceš tak 4 mm tak alespon 180 A mám dobrou skuenost se stroji alfa in ale jsou trošku dražší podívej se na http://www.alfain.eu/cz/svarovaci-technika/mig-mag/
Editoval lukas (06-04-2008 13:34:43)
Offline
Našiel som na internete zaťažovatele pre varmig 1600:
10% 160A
60% 65A
100% 50A
Napätie: 15,5 - 22 V
Počet regulačnych stupňov : 4
Cievka z drôtom: 5 Kg
Oplati sa to kupiť, alebo to je len ďalšia zvaračka k ničemu?
Editoval m.evil (18-04-2008 00:31:15)
Offline
m.evil napsal(a):
Našiel som na internete zaťažovatele pre varmig 1600:
10% 160A
60% 65A
100% 50A
Napätie: 15,5 - 22 V
Počet regulačnych stupňov : 4
Cievka z drôtom: 5 Kg
Oplati sa to kupiť, alebo to je len ďalšia zvaračka k ničemu?
ten zatěžovatel nic moc
Offline
zkuš třeba www.aek.cz nebo www.alfain.eu
Offline
Ten Varmig je dobry akurat tak na zvarenie polamanej motiky raz za mesiac. Zvarat s nim material o hrubke 5mm je naozaj trapenie. Este 1mm plech na autoklampiarinu stym ako tak ide. Ventylok na pustanie ochranneho plynu ma v horaku v tlacitku a pri zvarani 5mm plechu ho zvykne roztopit. V podavaci je obycajny jednosmerny komutatorovy elektromotor a stavasa, ze nevladze podavat drot, tym padom je dost nestabilny obluk. Ak chcete skutocne zvarat tak radsej by som uvazoval nad pouzitym hoci starsim strojom tuzemskej vyroby. Ak mate miesto tak napr. WLSP315, PP315, PD350, Unimg200, WLP350 atd. sa daju kupit za 15000Sk a mate poriadny stroj ktory Vas nesklame a ak aj nahodou tak sa tu da vsade bez problemov servisovat. Ak chcete vyhradne novy stroj, tak Vam vrelo odporucam Formicu Nitra od ForMIG 189 vyssie. Ak chcete nieco mensie tak jedine ForMIG169Y, koly ubytku napatia v el.sieti z vlastnej skusenosti nedoporucujem ForMIG 169/169P.
Offline
Rozhodol som sa , že potrebujem CO-čko hlavne na autoklampiarinu,tak že maximalne tak 1-2 mm hruby plech.
Postačila by aj ta lacna zváračka gude?
Offline
m.evil napsal(a):
Rozhodol som sa , že potrebujem CO-čko hlavne na autoklampiarinu,tak že maximalne tak 1-2 mm hruby plech.
Postačila by aj ta lacna zváračka gude?
jo to by na tohle stačilo
Offline
Ak si chcete vyvarit iba jedneho "veterana", tak prosim (gude nato vyhovuje), ale ak tych aut budete chciet vyvarit viac, tak by som sa pozrel do vyssej cenovej kategorie. Musite si uvedomit, ze zvaracka je vec ktora sa nekupuje kazdy den. Dobre si rozmyslite do coho date, alebo zaco vyhodite peniaze. To nieje ako zehlicka za 1000Sk ktora ma sluzit najvac dva roky!? Zvaracka je dlhodoba investicia, ktora ma sluzit aspon 10 rokov. Ta zmienena gude je stroj ktoremu budete sluzit Vy a nie on Vam. Stym Varmigom mam horeuvedene osobne skusenosti, pretoze som snim mal moznost spravit jednu buracku. Na karosarcinu je ako tak vhodna pretoze 1-2mm plechy zvlada, ale inak stoji za prd. Ak uz trebalo zvarit vaic vrstiev plechu naraz okolo seba, tak to chcelo velmi pevne nervy. Slo to tazko, ale dalo sa to.Ten komfort ako nejaka seriozna zvaracka Vam vziadnom pripade neposkytne. Zabudnite na rezimy 4T, stehovanie, bodovanie, rychlost priblizovania, dlzka vyletu drotu, rozne casove funkcie atd.
Offline