SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
A oni o tom budou vědět buď nyní nebo v blízké budoucnosti, protože jsou nebo budou online propojení s databázemi vozidel.
Offline
Honza58813 napsal(a):
pafik1605 děkuji ti za upřímnou odpověď, mohl bys to trochu rozvést s tou výstavbou, která se bude tvářit jako náklad?
Jednoduché, udělal by sis dovnitř do originál korby menší korbu s vyklápěcím zařízením. Ubralo by ti to na možnosti naložit plnou korbu hlíny, protože samotné zařízení (náklad č.1) by vážil metrák (....). Ale policajti by neměli argument, žes to upravil.
Já jsem takhle po revoluci vozil na střeše vlastnoručně udělaný nosič na dvě kola, připevněný ke schválené střešní zahrádce. Jednou mě zastavili a měli kecy, tak jsem jim řekl, že samotný nosič je už náklad a jestli si myslej, že přišroubování šroubama k zahrádce je nespolehlivé připevnění, tak ať to sepíšou. Takže jsem jel dál. Samotný připevnění kol k nosiči bylo taky bytelný, kolo jsem už tehdy měl dražší, než auto .
Offline
pafik1605 chápu děkuji za vysvětlení
Offline
Pafik1605 ti to napsal přesně. Vestavba - ne výstavba - na přívěsném vozíku by mohla být řešením. Jen při technické na vozíku nesmí být (žádný náklad). Takže něco jako na tvém videu, ale položené na stávající korbě. Jen je potřeba počítat s tím, že o hmotnost takového "přidaného nákladu" se sníží nosnost vozíku.
Offline
No, když se s tím vyjede na silnici, musí to být připevněné k vozíku, nesmí to být tam jen položené, aby to na nějaké díře nebo pod vahou nákladu nespadlo či nesjelo na silnici. Ale současně takovým způsobem, aby to nezmenšilo pevnost homologovaných prvků vozíku. Takže žádné provrtání, aby se to mohlo přišroubovat ...
Nesmí to zakrývat SPZ a světla a značku vozíku vzadu a vpředu to musí nechávat místo na rejd vozíku.
Offline
Já bych to nedramatizoval. Když nasypeš do vozíku půl kubíku hlíny, tak jí taky nepřipevňuješ. Když to zařízení nebude nějak extra čumět ven, tak to bude OK. Zvlášt pokud bude zatížené materiálem. Jinak s tou SPZ a světlama máš samozřejmě pravdu, ale to je tak samozřejmé, že jsem to nezmiňoval.
Offline
Je to na řidiči, ale když se zapomene, šlápne na plyn a pojede přes díry, tak vozík slabě zatížený jen tou nástavbou může vyskakovat pěkně vysoko. A pokud bude cajt mít podobný názor, tak to je neupevněný náklad a tuším závada, se kterou řidič nesmí pokračovat.
Řekl bych, že aspoň nějaké připevnění té nástavby k vozíku by bylo vhodné.
A přívěsný vozík není auto, bude mít nějaké co nejlevnější vachrlaté pérování, kde nějaké tlumení kmitů asi těžko bude připadat v úvahu. takže skoro prázdný vozík může za autem pěkně vlát.
Offline
Tohle je taky "náklad" na vozík https://www.auto.cz/ve-zline-vyrabeji-o … tel-153261 Moc se mi to líbí. Při dlouhých zimních večerech by se to dalo spíchnout.
Online
Viděl jsm taky kočovný včelín postavený na přívěsu za osobní auto. měl tam nějak 6? včelstev, stěny z nějakého sololitu a muselo to tahat silnější auto, protože na běžném autě tím včelínem zlikvidoval diferák. Tehdy ještě šlo mít kočovný včelín na podvozku bez STK.
Dnes to řeší podobně, vozík má STK a na vozíku je odnímatelná paleta se včelami.
Offline