SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 27-04-2020 07:53:33

David77
Člen
Registrovaný: 21-04-2020
Příspěvky: 6

Kladení svarových vrstev

Dobrý den,
existuje, prosím, nějaký normativ (pomůcka), který by mi pomohl při stanovení optimálního průměru elektrody, případně s optimálním počtem(skladbou)vrstev(housenek) u BW svarů (dle tloušťky ZM) a u FW svarů dle velikosti koutového svaru a ??

Díky.


.

Offline

 

#2 22-09-2021 23:13:25

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 4191
Web

Re: Kladení svarových vrstev

tvůrci WPS optimální průměr elektrody uvádí, tak nějaký normativ nejspíš existuje.
Moderátor by mohl vědět jaký.
Při vaření bez WPS to zkušený svářeč znormuje sám.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče