SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 … 14 15 16 17 18 … 23
Juraj.A napsal(a):
jean napsal(a):
Juraj.A klud, lebo ta jebne a budes tahat nohu. Mas super masinu za super peniaze,len uz si to raz reklamoval a zhanas prestavbovu elektroniku. Fakt popici
Ty ani len poriadne prečítať nevieš, čo som napísal.
1. Reklamácia bola zbytočná kvôli nesprávnej informácii servisu.
2. Písal som celkom jasne kvôli čomu zháňam prestavbovú sadu. Jednoducho kvôli tomu, že chcem mať aj TIG horák s pripojením na eurokoncovku. Takže nezháňam niečo kvôli tomu, čo by nefungovalo.
1. Reklamácia je vždycky zbytečná kvůli něčemu. Kvůli špatné informaci servisu, kvůli špatné práci toho, kdo to navrhnul, kvůli špatné práci toho, kdo to vyrobil, .....
2. Nevím, jestli se dá říct, že když něco nemá (tebou) požadované vlastnosti, že to nefunguje. Když si koupím Octavii a budu chtít, aby lítala, (čili nefunguje jako letadlo), a budu si to tam dobastlovat, tak je dobře, že nefunguje jako letadlo, nebo je špatně, že nefunguje jako letadlo?
Offline
varok napsal(a):
HerpCZ: jen tak všeobecně. Už máte nějaké zkušenosti s vyvařováním aut? Jak už tady bylo vícekrát někde psáno, autokarosařina není JEN o svářečce, ale taky o praxi. Jestli zkušenosti nemáte, tak hodně štěstí u BMW.
Teď se vám to nezdá málo, ale když už se i pustíte do nějakého auta, teď myslím všeobecně, tak s tou malinkou cívečkou a mini flaškou plynu budete za chvíli brečet.
S vyvařováním nemám, jak jsem psal - teprve se učím, je to má první svářečka. Z karosařiny mám zkušenost mám jen s přípravou povrchu a lakováním už vyvařených částí. BMW má jednu výhodu - na poměry aut (obzvlášť těch dnešních) má relativně silné plechy, takže se tam nemusím trápit s plechy typu 0.6 mm. Naštěstí věci které se chystám dělat nejsou vidět, nemusí mě tedy úplně trápit estetika sváru. Jedná se o podlahu rezervy v kufru (mám vyřezaný celý odpovídající kus z jiného auta) a zvedací body v prazích - tam nastane ta větší sranda, protože si budu muset vyrobit odpovídající díly Není to tedy tak že bych vyvařoval nějaký úplně shnilý vrak, ale spíš podchytávám napadená místa, dokud jsou ještě relativně malá a na místech, kde není oprava vidět.
Neočekávám dokonalý výsledek, ale věřím, že když tomu dám čas, pečlivost a nějaký trénink, tak by to mohlo být funkční a pevné. A když to dobře ošetřím tak snad i relativně trvanlivé. Navíc pro mě mají velkou hodnotu ty zkušenosti, které člověk získá - dobré i špatné.
Brečet u práce na autě jsem zvyklý, neb si dělám veškerý servis sám
Offline
Tak to potom beru. Já si poslední dobou taky dělám všechno na autě sám, pokud to jde. Dávat zlodějům a podvodníkům v servisech balík peněz se mi nechce.
Offline
pafik1605 napsal(a):
zahajskej napsal(a):
pafik1605 napsal(a):
Třeba jako kdybys porovnával cestu eskovým Mercedesem a Dacií Logan z Prahy do Frankfurtu nad Mohanem
Trochu blbé přirovnání. Do toho Frankfurtu dorazím oběma auty. A pokud tam nebudu jezdit každý den, jestli tam vůbec ještě někdy pojedu, Dacia = svářečka z Lidlu stačí. Na jednu občasnou delší jízdu, pokud se budu motat většinou okolo komína, si přece nebudu kupovat eskovýho Medvěda = např.Froníka :-)
Věděl jsem, že se najde nějakej mudrc, kterej bude ze zásady nesouhlasit.
Přirovnání bylo určený Herpovi a ten to pochopil. To je důležité.
Pripájam sa k tým, čo tiež nesúhlasia. A vieš prečo? Lebo práve Ty si z tých, čo blbo okomentuje všetko a myslí si o sebe, že je ten najchytrejší zo všetkých.
Offline
A já bych třeba raději toho Logana než shnilé BMW
Offline
Juraj.A napsal(a):
pafik1605 napsal(a):
zahajskej napsal(a):
Trochu blbé přirovnání. Do toho Frankfurtu dorazím oběma auty. A pokud tam nebudu jezdit každý den, jestli tam vůbec ještě někdy pojedu, Dacia = svářečka z Lidlu stačí. Na jednu občasnou delší jízdu, pokud se budu motat většinou okolo komína, si přece nebudu kupovat eskovýho Medvěda = např.Froníka :-)Věděl jsem, že se najde nějakej mudrc, kterej bude ze zásady nesouhlasit.
Přirovnání bylo určený Herpovi a ten to pochopil. To je důležité.Pripájam sa k tým, čo tiež nesúhlasia. A vieš prečo? Lebo práve Ty si z tých, čo blbo okomentuje všetko a myslí si o sebe, že je ten najchytrejší zo všetkých.
Už dva!
Offline
pafik1605 napsal(a):
Juraj.A napsal(a):
pafik1605 napsal(a):
Věděl jsem, že se najde nějakej mudrc, kterej bude ze zásady nesouhlasit.
Přirovnání bylo určený Herpovi a ten to pochopil. To je důležité.Pripájam sa k tým, čo tiež nesúhlasia. A vieš prečo? Lebo práve Ty si z tých, čo blbo okomentuje všetko a myslí si o sebe, že je ten najchytrejší zo všetkých.
Už dva!
Vidíš, my sme aspoň dvaja, len Ty si najväčší (chytrák) stále sám.... )
Offline
autocross napsal(a):
A já bych třeba raději toho Logana než shnilé BMW
Ak by mal ten Logan zápis prvej evidencie v roku 2002 tak ako moja E39, tak by z neho už bola kôpka červeného prachu. Plechy sú pre niekoho len estetika. Veď ako mechanik s takou dieľňou to určite dobre vieš
HerpCZ, tiež ma čaká zdvíhací bod vzadu. Zdvihák to nezvládol a pretlačil sa do podbehu.
Ak ešte máš možnosť výmeny tej Parkside zváračky za niečo silnejšie, určite ti to pôjde lepšie. Tá Parkside skôr tie plechy zlepí, ako pozvára. Veľa zdaru.
Offline
pafik1605 napsal(a):
Už dva!
už traja
Offline
jao napsal(a):
autocross napsal(a):
A já bych třeba raději toho Logana než shnilé BMW
Ak by mal ten Logan zápis prvej evidencie v roku 2002 tak ako moja E39, tak by z neho už bola kôpka červeného prachu. Plechy sú pre niekoho len estetika. Veď ako mechanik s takou dieľňou to určite dobre vieš
HerpCZ, tiež ma čaká zdvíhací bod vzadu. Zdvihák to nezvládol a pretlačil sa do podbehu.
Ak ešte máš možnosť výmeny tej Parkside zváračky za niečo silnejšie, určite ti to pôjde lepšie. Tá Parkside skôr tie plechy zlepí, ako pozvára. Veľa zdaru.
Chtěl jsem napsat to samé... Srovnat moji dvacetiletou E39 co má zrezlé jen dva zvedací body (špatně konstrukčně řešeno) a podlahu kufru (neb ji někdo provrtal a neošetril) a Logana, který má po pěti letech napadené nosníky... U mě ještě hever neprojel skrz, ale už v tom pěkně lupe, tak raději zvedám za nápravnici a diferák... Plán je vlézt ke kostkám zespodu, tak aby se řezalo do té stříkané “vlněnky” - v ní se oprava mnohem lépe schová.
Možnost výměny svářečky už myslím nemám a stejně bych asi neměnil - za tu cenu asi nic schopnějšího nebude a mám pocit, že sváry u tenčích plechů jsou snad v pořádku (pokud to nezmrví moje začátečnická pazoura ). Pokud je to provařené skrz - tedy až na druhou stranu, tak by to mělo být OK, nebo ne? Zkusmo jsem prubl 2 mm plech co jsem měl po ruce - průvar byl vidět na druhé straně, ale v řezu jsem to nekontroloval, už nemám řezné kotouče Jak jsem psal, jsem úplný začátečník, takže z toho sváru moc nevyčtu, ale když je to viditelně skrz tak by to mělo být snad provařené a ne jen slepené?
Offline
Juraj.A napsal(a):
pafik1605 napsal(a):
Juraj.A napsal(a):
Pripájam sa k tým, čo tiež nesúhlasia. A vieš prečo? Lebo práve Ty si z tých, čo blbo okomentuje všetko a myslí si o sebe, že je ten najchytrejší zo všetkých.
Už dva!
Vidíš, my sme aspoň dvaja, len Ty si najväčší (chytrák) stále sám.... )
Já nejsem největší chytrák, já jsem letadlo!
Offline
pafik1605: Ono jde o úhel pohledu. Když se mrknete různě po netu. Třeba na youtube je spoustu videí, kde se někteří chlubí svými výtvory, svářečky právě ty nejlevnější na trhu. Většinou ne-svářeči, kteří neumí svařovat a jejich sváry jsou na poblití nebo i k pláči? A tím se prezentují celému světu. To už vypadá na nižší IQ.
Offline
OT @varok: Myslis, ze kdybys dal na yt video nejake sve "zajmove" (nezivi te) cinnosti, tak by to profik v danem oboru (ktery by mel neodolatelnou potrebu nekoho shodit) neoznacil jako "na poblití nebo i k pláči"? Konec OT
Editoval E-Ryc (04-11-2020 16:13:25)
Offline
E-Ryc napsal(a):
OT @varok: Myslis, ze kdybys dal na yt video nejake sve "zajmove" (nezivi te) cinnosti, tak by to profik v danem oboru (ktery by mel neodolatelnou potrebu nekoho shodit) neoznacil jako "na poblití nebo i k pláči"? Konec OT
Varok mluví o těch, kteří tam dají takovej paskvil, že to pozná i slušnej amatér.
Offline
E-Ryc: Já jsem nepsal o nikom tady z fora ale všeobecně. Je až k breku co tam někteří lidé dávají. Samozřejmě že bych tam dal něco svého, tak tam bude spoustu negativních příspěvků a to mi nestojí za to číst. Potom člověk zjistí, že polovina takových ani nedržela svářečku nikdy v ruce, ale někde četli, že se to má dělat tak atd......
Taky jsem se tady trošku ztratil kdo z vás má tu multifunkci s eurohořákem a kdo tu maličkou s láhví uvnitř. Ale to je jedno.
Offline
j.bill napsal(a):
Pozor, ať se v tom někdo neztratí. Vedou se tu už paralelně dvě diskuze o dvou rozdílných Lidl svářečkách.
1) Multisvářečka PMSG 200 A1 (větší)
2) Kompaktní svářečka 4 v 1 PSGS 120 A1 s integrovanou lahví (mini-přenosná)
Nezaměňovat.
Obě vyhovují tématu vlákna; levné svářečky z Lídlu ....
Offline
varok napsal(a):
pafik1605: Ono jde o úhel pohledu. Když se mrknete různě po netu. Třeba na youtube je spoustu videí, kde se někteří chlubí svými výtvory, svářečky právě ty nejlevnější na trhu. Většinou ne-svářeči, kteří neumí svařovat a jejich sváry jsou na poblití nebo i k pláči? A tím se prezentují celému světu. To už vypadá na nižší IQ.
Zdarec,myslímže tohle s inteligencí nesouvisí.Jsou to lidi,kteří čichli k úplně něčemu jinému a jsou nadšeni z toho,že dva kusy železa u sebe drží.Je to nadšení z něčeho nepoznaného.
Offline
momák: Hm, možná máte pravdu
Offline
Nemusíš mi vykat,tak starej nejsem
Offline
Dobře, děkuji
Offline
Asi chyba v matrixe, ale zas suhlasim s Varokom
A ked uz ot - porovnavat 1. Logana s hocicim je ukazka totalnej nevedomosti, to auto nerobi nic dobre. Taka skoda 105 s trochu lepsim motorom. Hlucne, nebezpecne pri nehode aj pri soferovani. Jedna skusenost uplne stacila. Dnes uz su dacie inde,ale prvy logan je fakt uplne naprd. A to si myslim aj o lidl zvaracke.
Editoval jean (04-11-2020 20:42:20)
Offline
pafik1605 napsal(a):
j.bill napsal(a):
Pozor, ať se v tom někdo neztratí. Vedou se tu už paralelně dvě diskuze o dvou rozdílných Lidl svářečkách.
1) Multisvářečka PMSG 200 A1 (větší)
2) Kompaktní svářečka 4 v 1 PSGS 120 A1 s integrovanou lahví (mini-přenosná)
Nezaměňovat.Obě vyhovují tématu vlákna; levné svářečky z Lídlu ....
Velmi dobry prispevok j.bill ono ked 2 melu o niecom inom a este sa aj varok prida lebo krcmu maju zavretu...
tak to potom vyzera ako vyzera... pre ludi co objavia SF to potom dava zle alebo milne informacie
pafik: sak lincoln ako lincoln tiez to ocenis ked budu miesat 2 odlisne modely... ze.... hned sa ozves...
uz len cakam kedy to skonci pri tych autach.... zlate SF forum bez moderatorov kam by ste chodili pokecat....
Offline
no tak to som rad ze som neni jediny kto sa v tejto debate o lidl-zvarcke "stratil"
Offline
ihlan napsal(a):
...pafik: sak lincoln ako lincoln tiez to ocenis ked budu miesat 2 odlisne modely... ze.... hned sa ozves...
To bych se asi ozval, ale kdyby Lincoln dělal jen dvě svářečky, tak asi ne
Vlákno by se muselo jmemovat nějak příhodně, třeba "profi svářečky Lincoln" .... A kdyby se tam pak objevil třeba typ K14000-1, tak to bych přímo řičel
Offline
Ihlan: Nevím co furt máte. Někdo založí nějaké téma, někdo začne psát o něčem jiném(né já), ale mě tady neustále osočujete! Nevím jestli vám to dělá dobře. Koukněte se na ty různé témata, kdo začal psát o jiné svářečce.
Offline
Stránky: 1 … 14 15 16 17 18 … 23