SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Hondice se hezky roztáčí, ty atmosréry mají své kouzlo, ale každý kůň stojí spoustu peněz.
Editoval autocross (29-12-2019 15:32:12)
Offline
hezkej graf, ale já zase vím co dělám.
Offline
autocross napsal(a):
Hondice se hezky roztáčí, ty atmosréry mají své kouzlo, ale každý kůň stojí spoustu peněz.
https://i.postimg.cc/5Hf2QsNy/e.jpg https://i.postimg.cc/cgH1X63N/kom.jpg
aka atmosfera ? na fotke je turbo ako z dodavky ...
tamkde je honda za vela penazi
je GTR na zaciatku v skoro v serii ... .-)
ale nieje na obrazku motor z micky ???
Offline
No jasně že je to Myšák a to turbo je větší jak z dodávky.
To byla reakce na nellospeedovo video.
Offline
Je nutné uvažovat jednu věc, že příkladně svody a výfuk u atmosférického motoru vrací energii a zvyšují součinnost sání pro zvýšení plnící účinnosti motoru. Ve výfuku v podobě teploty a tlaku resp. nevyužitou expanzí mizí stejný výkon jako jde do kol, což je poměrně dost. Turbo funguje samozřejmě stejně, ale je to logicky již další stroj to je nutné pochopit takže tento efekt návratu energie je vyšší, proto jsou na závodech zařazeny koeficienty. 700Nm pomocí turba, resp. velkého turba neni zrovna málo to každopádně, ale je to povinnost. Existuje spousta motorů které jsou a budou atmosférické, mě pro práci s jejich parametry v podstatě stačí trubky z ferony nebo z itainoxu. Já jsem ty turba taky nějaký udělal, výsledky byly zajímavý, teď jako třetí v pořadí mám motor honda K20 a zapojovat turbo, bude to formule na vrchy, bude se to brzdit tak si tady pak můžeme vyměňovat grafy kdo dočůrá vejš. Jak řikám, já pointu toho co dělám znám celkem dobře
Editoval nellospeed (29-12-2019 23:29:33)
Offline
Ale to jsi mě špatně pochopil, já to nemyslím vůbec zle, u té Normy jsem chtěl vyseknout poklonu, že se to roztáčí jak motorka.
Kdo čůrá vejš, o tom vůbec nemůže být řeč, ten motor EVO dělal David, já to jen dával do auta.
Masakr motor je Honda Marat 1.7 turbo, údajně odbržděno 716 koní.
Offline
ani ja nic v zlom ...len som si akosi spojil debatu o honde a fotku mitsubi...inac smekam.
mna viac oslovil OHVmotor skoda... takych mam par doma na domacu ulohu ale pre seba.
Offline
kdepak je ta lezrovasvařeška neni to v kuřimi na poliklinice
Offline
Ligier JS 53 EVO motor Honda K20 plus turbo Borg-Warner EFR twin scroll
https://www.youtube.com/watch?v=Jbp5bdrGHRw
Editoval nellospeed (18-02-2020 19:00:58)
Offline
Zavidim ti ako to mas krasne rozbehnute, snad sa moc nezderies od roboty a mas to adekvatne zaplatene klobuk dole, nech sa dari.
Offline
Také se přidávám s potleskem a fandím.
Offline
Tleskají a tiše závidím,krásná práce,mas to jako zaměstnání nebo koníčka?
Offline
Jako koníčka, dělám to zadarmo, v mládí jsem hodně hřešil a tak se to tímto snažím světu splatit...
Offline
Pekná práca len tak ďalej, ja som strojne zatial skončil pri horizontke 63 a stále málo.
Ako rýpal podla prilohy j konzola sedačky jakel ? Ram má schvalenie?
Offline
Ano, na rámy mám fia certifikaci
Offline
Ten Fiat je nádherný.
Offline
To tedy je
Offline
a už to brousí.
https://www.youtube.com/watch?v=cm6AkrCdloc
Offline
otrasna kvalita videa ale bruska paradna !
Offline
Jsem chudobný, nemám na pořádnou čínskou kameru.
Offline