SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdravim pani. Neposkytla by mi nejaka dobra dusa navod na obsluhu startovacieho vozika od vyrobcu Rukov Rumburk konkretne model CARSTAR ? A tiez by som bol vdacny ak by mi niekto dal tip kde sa daju zohnat tie original zastrcne sable s rukovatou vid. foto. Za akekolvek prinosne rady vopred dakujem.
Editoval fofo (06-01-2020 21:25:33)
Offline
Ty zastrcky a zasuvku jak Ty rikas sable by mohli mit v nejakem Truck shopu, ktery se specializuje nebo aspon v minulosti specializoval na nakladaky Liaz, Skoda, Tatra, Karosa. Treba nejake CSAD, u vas SAD. Tohle byla soucast tehle nakladaku. Ale obavam se, ze uz to jen tak lehce nesezenes. Je to kus historie.
Jeste me napadlo, kdyby jsi ty sable nesehnal, tak vyrobit z medene trubky, nebo medene pasoviny.
Tady jsem nasel zasuvku.
https://www.skarab.cz/cs/zbozi/zasuvka- … tatra-1281
https://www.startery-alternatory.cz/sta … startovani
Tady zastrcky.
https://www.skarab.cz/cs/zbozi/vidlice- … rosa-91912
https://www.skarab.cz/cs/zbozi/vidlice- … rosa-91913
Rukojeti jsou co se tenkrat pouzivaly na Jawach, tady si vyberes.
http://www.mototechnik.cz/index.php?mai … p;cPath=13
Editoval spikelet (06-01-2020 23:02:40)
Offline
My jsme měli na Liazkách zásuvky, ale jestli kabely byly součástí výbavy auta si už nevybavuju, rozhodně byly ale u startovacího agregátu. Tohle bych hledal buď v Agrozetu nebo někde na burze
Offline
Chlapi, VELKA VDAKA za rady. Uz aspon viem, ze mam v mototechne pytat vidlice pomocneho startu. Pretoze doteraz som nevedel, ze co to vlastne chcem kupit.
Offline
Offline
Tyhle kontakty na startovací kabely mezi dva náklaďáky jsme vyráběli z kusu tlustého měděného plechu. Rozměřit, nastříhat, ohnout a je hotovo. Pak už stačí vyvrtat akorát díru na šroub a přišroubovat kabel s očkem. Bakelitová rukojeť (tělo z motorové vidlice zvané čápovka) není vůbec třeba, u originálu většinou také dlouho nevydrželo. Kabely se po jednom i lépe připojují. U V3Sek a traktorů s přepojovačem baterií 12/24V byl potřeba ještě třetí, slabší vodič na ovládání.
Offline