SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdravim, potreboval by som poradit ake pouzivate "hmozdinky" do jeklu? Myslim ze spravne sa to vola zavitove puzdro. Potrebujem do joklu upevnovat klasicke sroby a uplne najlepsie by bolo ak by sa tie "hmozdinky" dali umiestnovat bez nejakeho specialneho naradia.
Offline
Zavitove puzdro v plastovej zaslepke do jaklu alebo zavitove puzdro do steny jaklu? Ja do jaklu namiesto zavitoveho puzdra davam radsej zavitove matice ale musis mat na ne tiez aj zavitove nitovacie klieste zase ale drzi to lepsie ,ze aj na jedno aj na druhe musis mat aj pripravok-naradie na upevnenie ,ze asi som Ta nepotesil ale mozno niekto pozna aj iny druh neakeho zavitoveho puzdra co staci len natlct a sa roztiahne alebo je na baze pruziny ale s tym som sa osobne nestretol zatial
Offline
zavit do jeklu - jednoznacne nitovacie matice - limcove alebo zapustene...
https://www.google.com/search?client=fi … cie+matice
Offline
vyrobca: Dakujem, presne to som potreboval. Dokonca som nasiel video ako sa to da pouzit bez nitovacich kliesti.
Offline
Bacha pokud je blbe zanejtuješ a budou se protáčet je s tim pakarna.Klešte na to nestojej zase svět.Je duležite mit spravne zahloubení pokud bude velke nyty nejdou dotahnout(lze pouzit na moc zahloubene nyty mezi kleste a nyt položku schnorr s ni lze dotahnot i moc zahloubeny nyt).Jinak lze nyt i heftnout pro jistotu.
Editoval Honza007 (10-05-2019 11:36:07)
Offline
Honza007: Dik, to zabodovanie je dobry napad aspon budem mat istotu ze sa to nebude v buducnosti pretacat. Ja to potrebujem len na nastavovanie sklonu operadla hupacky, chcem to urobit polohovatelne. Tak to prilis namahane nebude ale asi sa to bude casto uvolnovat/zatahovat a casom by sa to mohlo pretacat.
Offline
Pokud jsou tyhle nyty dynamicky zatezovane je lepsi je bodnout jak se trosicku uvolni je problem.
Offline
Dnes sa to mohutne pouziva na autach...pri oprave alu karoserii sa nituju aj matice pre napravnicu.
Ak sa to spravi poriadne skor strhnes zavit ako ju pretocis .-). Vlastna skusenost.
Kvalitne nitovacie klieste maju moznost nastavenia zdvihu pre kazdy priemer zavitu... tie lacne o tom ani netusia.
A to je ta dolezita cast.
Ak to nastavis zle. Bud bude matica volna alebo ju utrhnes hned pri nitovani.
Ak to je spravne a priemer diery je OK drzi to ako zidovska viera.
Offline
No a kdyz se to prezene s nytovanim kleste nejdou vytocit ven a jde zkurvit vsechno (naradi i vyrobek)
Offline
Takto to posobi celkom jednoducho...
https://www.youtube.com/watch?v=PgG-4mm64qM
Offline
Adamw140 napsal(a):
No a kdyz se to prezene s nytovanim kleste nejdou vytocit ven a jde zkurvit vsechno (naradi i vyrobek)
Ak mas profi naradie tak ho neskurvis. Maximalne strhnes zavit. Nitovaci trn je echtmaterial.
Mame kolegu ktory je tak trochu bez citu a mysli si ze vsetko treba robit trosku vacsou silou /maka na klimatizaciach a nakladakoch/
a ten strhol uz par matic. V podstate vytiahol zavit z nitu nic viac...Trn drzi uz asi 6rokov.
Priznavam aj mne sa par krat stalo ze som si nastavil iny priemer zavitu a utrhol som vnutro nitu...
Najvacsia sranda je ho potom odvrtat na lakovanom povrchu.
Ak je naradie hobby je velka sanca ze pojde aj jedno aj druhe.
Offline
Udělal jsem si na to přípravek už dávno a funguje to dobře.
Offline
No mam yato uz radu let a vyhovuje mi to. Spis jsem to myslel jinak - vetsinou (asi 2x) ve slabostenym jeklu se to zalisuje do zavitu toho trnu a pri povolovani se neprotoci ale vysroubuje ze zavitu tech klesti ktery je kryty prevlecnou matici takze se to ani neda vysroubovat z klesti a dostat ze zavitu. Nikdy jsem to neutrhl. Mam tam od m5 do m12 a s nastavovani dorazu si hlavu nelamu proste s citem. Pneumaticky by byli lepsi ale vozit v aute ke svarecce vrtackam naradi a stafli jeste kompresor to uz nedam.
Offline
Sinuhet napsal(a):
Takto to posobi celkom jednoducho...
https://www.youtube.com/watch?v=PgG-4mm64qM
cinan asi pozeral video.....
https://www.aliexpress.com/item/4000143 … id=6315223
Offline