SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Ahoj všem. Procházel jsem to tady, ale nic co by odpovídalo mému problému jsem nenašel. Potřeboval bych občas metodou MAG svařovat jak se říká "za rohem". Například trubky výfuku a jiné podobné věci okolo kterých není příliš místa. Třeba teď mě čeká svařování ochranného rámu do závodního auta a nějak mě nenapadá, jak se dostat do porstorů kde se skoro ani hubice nevejde (je tam cca 3-4 cm místa od střechy auta), natož abych dodržel potřebnej úhel pro svařování. Dokázal by mi někdo poradit nějakej mini hořák, případně jiný řešení (ohnutá hubice atd...) Naprosto netuším co bych měl shánět. jinak s CO2 svářím už asi 7 let skoro denně, ale tohle jsem nikdy nepotřeboval řešit, případně to "nějak" vyšlo. Ale v případě toho rámu celkem záleží na kvalitě i na vzhedu. Za případné odpovědi předem děkuji. Pokud je tady někde odpověď, tak se omlouvám za založení nového tématu...
Editoval EsrentGibeel (21-11-2018 16:56:50)
Offline
Určitě máš nastudované materiály o svařování tenkostěnných dynamicky zatížených konstrukcí (dokonce i bezpečnostních prvků) metodou MAG?
Už v dobách mého závodění jsme všechny takové věci svařovali zásadně metodou TIG. Tam totiž problémy s místem nejsou tak dramatické.
Offline
Ramy sa bezne mozu zvarat aj metodou mag ale to nic nemeni na tom ze clovek co nieco take robi by mal vediet a hlavne dodrzat normy/predpisy. Pri takejto praci treba mat aj trochu konstrukcne myslenie pretoze ram v aute je vlastne "jezek v kleci" ktory musis este aj zvarat. Skus sa viac zamysliet a mozno prides na postup pri ktorom budes mat dost priestoru na vsetky zvary.
Offline
Kamarád také dělá občas rámy ,má tam nějaké obrázky na inspiraci. Také to valí TIGem. Prvně to stehuje ,pak rozebere a vaří celky venku pak to nainstaluje do auta a svaří dostupné svary. Má dílnu kousek od mojí a tak někdy chodívám pomáhat.
http://www.miskin.cz/
Offline
Stránky: 1