SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý večer. Chcel by som vás požiadať o radu pri výbere CO zváračky. Cena do 25.000,-Sk. Využíval by som ju pri karosárských prácach a okolo domu. Ďakujem
Offline
Offline
Neviem ci sa vleziete do sumy 25 000SK, ale vrelo Vam odporucam stroj od Formica Nitra ForMIG169Y + horak Kurt Haufe RD14-Z4. Y preto lebo je na 3F (400V). http://www.formica.sk, http://www.formicaweld.cz . ForMIG 169P je to iste ako ForMIG169Y, ale na 230V a zvlastnej skusenosti Vam ju neodporucam, pretoze ak je na faze ubytok napatia (dlhy predlzovak, alebo jednoducho "slaba faza") tak nezvara, ale iba topi drot a prska. Stavalo sa mi to velmi casto a preto som ju predal a kupil 3F na 400V ktora tymto problemom uz netrpi. Celkovo Vam ziadnu MIG/MAG zvaracku na 230V neodporucam ak to nieje vyslovene jedina moznost.
Offline
No s tým, že žiadna mašina na 230 V nije dosť silná by som nesúhlasil. Ak dám svoju mašinu na polohu 6 tak to už pomali nezvára, ale až páli obrazne povedané. Samozrejme myslené pri domácom použití a nie zváraní koľajníc. Mne tu najlepšie poradil admin, ale ja som chcel zváračku na 230 V a nie na 400 V. Ak chcete niečo lepšie na 400 V tak by som poradil KIT 309/389 rozhodne processor, ale to je len môj názor.
Offline
Tu máte najlacnejšie http://www.nejnaradi.cz/svareci-poloaut … cetne-dph/ a velmi kvalitný - http://www.nejnaradi.cz/svareci-poloaut … dard-za-23 400kc-vcetne-dph/ určite sa oplatí ta 305, vlastním a nesmierna spokojnosť. Karosárske práce idú výborne mám i Billik na 230 V, ten je na všetko len nie na tenké plechy/0,8/. Kit 305 má od 30A do 280 A a fantastické horenie oblúka, skoro žiaden rozstrek v CO, keby som plyn neplnil v "hasičiarni" tak by som myslel, že je omylom naplnený zmesný plyn. Ten krpec na 230 V prská ako mačka keď strčí nos do štiplavej papriky - samá prilepená gulička. Teraz ozaj nešetrite 2 tisícky lebo budete banovať
ako ja, keď som si najprv kúpil ten malý stroj /nebol lacný stál 19800 sk/
Ale keď s tým nechcete zvárať kupte v Baumaxe - ušetríte určite
Ešte jedna pohodlnejšia http://www.nejnaradi.cz/svareci-poloaut … cetne-dph/
Editoval petce (16-10-2008 22:05:11)
Offline
Zdravím,také jsem se dlouho nemohl rozhodnout pro výběr CO svářečky.Prohledal spousty recenzí,videii a názorů na ten či onen tip.Jako prioritu jsem přikládal:snadná manipulace,moznost svařovat okolo domu popřípade převoz na místo svářeni,jemné nastaveni svářecího výkonu po Ampérech,přednastavené SYN programy,možnost pracovat i při dlouhém prodloužení,modul MMA,z 90% vyvařováni karosérii 0.6-08mm,kovový podavač drátu(původně jsem trval na 4kladce z důvodu prokluzu drátu v podavači).Dnešní karosérie jsou pozinkované tak jsem také požadoval tvrdé pájení CuSi3 drátem.Mé rozhodnutí padlo na ALFA IN PEGAS 201SYN a po dnešní zkušenosti vím že jsem se na 100% tozhodl správně.
Splňuje vysoko mé požadavky na svařováni,v programech SYN je 15 přednastavených programů i s programy CuSi3.Co se délky prodlouženi PFC týče mám vyzkoušeno kolem 80m a na vliv svařování to nemá.Co se týče dvoukladkového podavače podávání je plynulé a 100% bez prokluzu!Sváry od 0.6-10mm super na silnější materiál používám MMA.
Pokud se rozhodujete je tato volba výběru skvělá.Jsem nadmíru spokojen a hlavne je to profi zádnej šunt na odelání nervů.Cena opravdu odpovídá kvalitě jak svařování tak zpracováni.Pokud se budete chtít na neco zeptat rád odpovím(PEPAJVS@SEZNAM.CZ
Offline
Já bych do synergie asi nešel. Co mám trochu zkušenosti z firem co jsem dělal, tak raději si vše nastavit ručně. Hlavně na karosařinu.
A co se týče mašin na 230V, tak nepřehánějte. Je spousta mašin i starších provedení s velkým trafem, které svařují moc pěkně. Naopak bych se obloukem vyhnul svářečkám z márketů, které jsou jen do vytríny.
Offline