SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 2
tak každému soudnému příslušníkovi místního kmene je jasné, že není řeč o čistém Mg ale o slitině, otázka je zda ta náhodně objevená slitina ve formě nějakého víka, po nařezání na proužky, má smysl použít k TIGu jako přídavný matroš. Tím že by to bylo "za odvoz" tak asi stojí za to to zkusit. Provést zkoušku na něčem obdobném - né hned převodovku z Aerovky .
(JardaK promine)
btw: kde se tak může (mimo výfuků, turba) vyskytovat Ti ?
Offline
No koukám že PM na hořčíkové slitiny jsou dražší jak na titán(co jsem teda našel)......
Offline
pat napsal(a):
Radim , uznání? Kde se o tom píše?
příspěvek 16
Offline
Dík za pozdrav, Evito. Né, tak jsem to nemyslel, abyste se měla omlouvat, já vim dobře, jak to bylo myšleno a že vy jste profesionálka, které by leckterý kluk mohl závidět!!!
To bylo spíše pro upřesnění ostatním.... No, už mám letenku, ale až na léto...
Uhl. Janovice budu mít na dosah...
Velký pozdrav z poza Atlantiku!
Offline
Až bude ta převodovka k nepotřebě není problém udělat modelové zařízení a odlejt novou z hořčíkové slitiny ,ono to většinou tak dopadá.
Offline
Zdravím,reaguji na Váš dotaz k opravě převodovky.Podle roku výroby cca 1935 to vypadá na hořčíkový odlitek,hodně se používal do r.1945(VW brouk)několik kusů už jsem měl možnost svařovat.Ze začátku jsem používal odřezky z podobně starých převodovek,ale hodně pěnily,teď používám hořčíkový drát Fontargen A411,jak píše JardaK a cenově vychází opravdu kolem 5t za kg.Zatím jsem za cca 8 let neměl žádnou reklamaci.
Offline
No, prima, teď můj odhad potvrdil zkušený veteránista takže máte na vybranou kam to poslat nebo co koupit za přídavný materiál, problém vyřešen.
Offline
Pošlete kousek (pilinu 1×1×1 mm v obálce) a řeknu Vám do dvou dnů, co to je. Ať nestřílíte od boku. Takovéto věci (pro dobou věc) rád udělám zadarmo.
(viz příspěvek 5 tady http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic … 930#p50930)
Tom
Offline
Nechci vám kazit radost ,a přesto že je Rellik exelentní svařeč a má můj obdiv ,mylím že to nedopadne dobře .Hlavní důvod nebude svaření jako takové ale deformace obalu a tím k rozhození geometrie pro uložení hřídelů ,vedení vidliček a kruhovitost uložení pro montáž ložisek .Je pravdou že toho veterán moc nenajezdí ale některé věci si prostě nepřebere.
Moje zkušenost z výroby forem a odlitků pro veterány je taková že profíci si nechaj udělat modelové zařízení a cca do10 odlitků (u něktrejch speciálů stačej i dva)nechjí opracovat .Nové díly rozprodají čímž se jím zaplatí náklady na modelové zařízení a odlitky.
A když jsme u toho hořčíku ,zítra budu obrábět asi 10 odlitků vačkových skříní na závodní moto ,tak snad nebudu potřebovat sváření
Offline
Viděl jsem postup zavaření starého bloku na youtube pod weld.com, dělal to Mr. Tig. Celkem se s tím mazlil a dopadlo to dobře.
Offline
Takže podle posledního zjištění se jedná opravdu o hořčíkový odlitek. Kolega, kterému to patří už zajistil někoho kdo mu to udělá a má s tím zkušenosti. Opravit díry po zavaření není problém na CNC...
Offline
Jj když to neumíš dělej to na CNC proto mám dvě
no ale tak jednoduchý to taky není.
Offline
Tak, kolega v práci oznámil úspěch se zavařením. Vařil mu to někdo přímo hořčíkovým drátem. Jeden drát stál 60,-kč. Prý to šlo naprosto krásně a líp než klasický hliník. Foto nemám, ale zkusím ho vyptat...
Offline
Stránky: 1 2