SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Určitě kolega z DE tlačí 2.9 baru na tom samém motoru s tímto turbem a museli posunout špičku kroutícího momentu do vyšších otáček aby v nízkých nepopravil převodovku. Momentálně mám turbo z audi 2.7 tdi. 1 bar tam je na 1800 ot/min a 2 bary na 2200 ot/min Toto je sice větší turbo ale má kuličková ložiska a novou geometrii lopatek.
Offline
Ked už si sa teda rozhodol ladiť kludne si mohol vyrobiť nové zvody, minimálne si tam dorob EGT senzor pred turbo, za pár korún to vie v prípade nesprávného naladenia ušetríť tisíce
Offline
Ano o výrobě tubulárních svodů jsem silně uvažoval a už jsem si nechal vypálit i přírubu ale když jsem viděl graf z brzdy s tímto turbem. Na těchto svodech, tak jsem to zavrhl. Jinak měření EGT je nutností spolu s EMP. Měřiče mám osazené i na momentálním turbu. Toto nové turbo bude ještě osazeno snímačem otáček pro ladiče aby se z toho dostalo bezpečné maximum.
Offline
Ja by som potreboval poradiť,mam skôr opačný problém. Ako spojiť výfukové zvody zetor a turbo od bmw s prírubou. Prírubu ktorá je na zetor zvodoch od výroby originál by som jednoducho zaslepil a prírubu by som potreboval na zvody napasovať na iné miesto tam kde to potrebujem-presne tak ako je to na foto.Do zvodoch by som normálne vyvrtal otvor patričného priemeru (taký ako je na turbe) a nato navaril prírubu aby pasovala na prírubu turba.
Problém je v tom že nemám možnosť tú prírubu urobiť z liatiny ale iba s oceľovej platne hrubke 15mm. Vydržala by to a elektrody mam UTP 86FN. Da sa s tým zvariť oceľ+liatina? Je ten typ ele na to vhodný? A ešte neroztaví sa ta priruba počas prevadzky?
http://maruten1707.rajce.idnes.cz/Vyfuk … dy/#12.jpg
Na foto je ta príruba liatinová lebo dotyčný ju odrezal od zvodoch aj s celým turbom a celé to navaril na zvody zetor. Bohužial ja mam iba turbo, a zháňať k tomu aj zvody aby som z toho vyrazal tú prírubu su zbytočné peniaze naviac....
Editoval marutenppp1707 (25-01-2017 23:25:28)
Offline
Ocel vydrží a elektrodou na litinu to pujde uplně normálně jen nevidím smysl turbit Zetor Leda na nějaký závody ?
Ještě pořešit čerpadlo a mazání atd..
Offline
ok toto som potreboval vedieť ci ta platna z ocele by vdržala ale ak ano som len rad, a turbo bude len take na male navyšenie motora cca 7-10koni naviac sa vždy zijde. dakujem
Offline
ma zmysel takyto zasah ak je jeho vysledkom len 7-10 koni ??? inac skus pokukat napriklad stranku nasetraktory.cz
Offline
pokud to nema naftu k tomu vzduchu co se tam natlačí navíc tak se navýšení nekoná a je to jen dojem . Joo takovej Zetor na brzdě to je na dobrý videjko
Offline