SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
A to jako ty karosářské tmely, kterými je propatlané každé auto jak zvenku, tak zevnitř, do pěti let popraskají? Hmm, i tmely, které byly používány na šáde (š105-120), či favoritech, přežily celé auto, nemluvě o dnešních technologiích. Takže toho tmelu bych se určitě nebál. Já jsem používal tento https://www.eva.cz/zbozi/DRO04160/ms-pr … mel-315ml/
Offline
Ucho napsal(a):
Radim napsal(a):
Pokud bude ten polyuretan venku vystaven slunci a atmosférickému prostředí, tak ztvrdnutí a začínající křehkost za 5 - 10 let považuji za vcelku reálný odhad.
Tak to hej, hádam ešte aj skôr, ale od začiatku je to myslené ako podklad pod farbu, takže bude to pod polyuretánovou farbou, tam by to teda mohlo vydržať prakticky celú životnosť bránky.
No, i mohlo, ale to se uvidí, až to bude.
Offline
zahajskej napsal(a):
A to jako ty karosářské tmely, kterými je propatlané každé auto jak zvenku, tak zevnitř, do pěti let popraskají? Hmm, i tmely, které byly používány na šáde (š105-120), či favoritech, přežily celé auto, nemluvě o dnešních technologiích. Takže toho tmelu bych se určitě nebál. Já jsem používal tento https://www.eva.cz/zbozi/DRO04160/ms-pr … mel-315ml/
Ale on nebude tmelit povrch jaklů jako na autě, ale utěsňovat štěrbinu mezi dvěma jakly či jinými nosníky.
Offline