SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#51 25-10-2008 22:34:54

Tipi
Člen
Registrovaný: 17-09-2008
Příspěvky: 122

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

No, prešov je pre mňa "trošku" ďaleko - som z okresu Nové Zámky. Ale ak hovoríš 1500 za 6kg, tak 1500 za 30l (čo je predpokladám viac než 6 kg) by nemusela byť taká zlá cena...
Jasné, je to iskravar a cena za dopravu ma vyšla niečo pod tisícku (cca 980 - podľa kurzu) to je tuším cena bez DPH... Je to síce trošku veľa, ale ak si zvážim, že za rovnaký peniaz by som tu na slovensku kúpil nejaké iskrítko, tak sa mi to aj tak oplatilo. Nehovoriac o tom, že najbližšie mesto kde by som sa mohol dostať k nejakej normálnej zváračke je cca 100km (tam a späť) + čo by som behal v meste, tak by som minul 300-400 korún na benzín... Takže asi tak...

Offline

 

#52 26-10-2008 00:24:05

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 2125

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Čo sa týka tej fľaše,tak cena sa mi zda dobra a kľudne si do toho môžeš nechať prepustiť aj argon.
Ja by som to bral.
Alebo ak chceš zožeň si stary CO2 hasičak a nechaj ho prerobiť na fľašu CO2.
Stoji to nejakych 750Sk aj z naplnenim.
Ale vzhľadom k tomu,za ake nekresťanske ceny sa u nas na slovensku tie hasičaky predavaju,odporučam ti tu fľašu čo píšeš.
Len , že ak je čorknuta ,davaj pozor aby si nemal z toho pruser ako jeden uživateľ na tom to fore.
V žiadnom pripade ju nenes do linde a spol.

Offline

 

#53 26-10-2008 00:24:14

Milan_SK
Člen
Místo: Košice
Registrovaný: 21-06-2008
Příspěvky: 83

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Tipi, pokiaľ Ti tá 30 l. fľaša nevyfučí budeš s ňou pekne dĺho zvárať. Len 30 l. fľašu premiesťovať je dosť nepríjemné, ja používam 6l. hasičáky a je to super čo sa týka prevozu a tak. Kúp si aj veľkú aj malú smile Ináč dobrý výber.

Editoval Milan_SK (26-10-2008 00:24:38)


Omicron OMI 165 a autogen.
Excellway ZX7-250 (130A)

Offline

 

#54 27-10-2008 19:12:51

fofo
Člen
Registrovaný: 02-12-2007
Příspěvky: 160

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

6kg flasa na CO2 od hasicaku sa da zozhnat za par korun v hociktorom kovosrote. V servise hasicakov z nej odkruti ventil, vytiahne trubku (kapilaru) vysipe bordel, pripadne vymeni ventil za novy, alebo pravy stary, naplni a moze sa zvarat. Ja mam vsetky flase zo srotu a vpoho.

Offline

 

#55 27-10-2008 20:11:26

arno
Člen
Registrovaný: 02-08-2007
Příspěvky: 778

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

pridám sa, S-migy som už zopár opravoval, je tam dvojcestný usmerňovaš veľmi podimenzovaný a odpaluje sa, aj tlmivka sa mi zdala nejak tenká 3mm meď, ale po tej oprave to frčí, horák a špička je tam štandard, podávač v pohode, ale zabudol som že tam neni relé na spínanie zvárania, ale nejaký triak, ak si dobre pamatám a adminom sme túto problematiku s triakom niekde preberali,neni to zlé riešenie


Zablokovaný z vlastní vůle z důvodu napadení jiným uživatelem.

Offline

 

#56 17-11-2008 01:45:07

Dominik
Člen
Registrovaný: 21-10-2008
Příspěvky: 12

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Tipi, neuvažoval jsi při koupi nad levnější a hodně podobnou svářečkou Iskravar MIG 190? 193 je už nad moje fin. možnosti strop mám 12tis i tak jsem pokročil z einhell za 9tis...
all: je hořák na pevno taková nevýhoda? 300mm cívku bych oželel, nebudu vařit na kšeft a možnost připojení na 230V beru jako výhodu (tuším že nebudu moci využít plný výkon svářečky, standartně bude připojená 400V, ale ta možnost 230V se mi zamnlouvá)

Offline

 

#57 17-11-2008 17:06:47

Tipi
Člen
Registrovaný: 17-09-2008
Příspěvky: 122

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

No, o 190-tke som teda neuvažoval. Pevný horák sa mi naozaj nepozdával. Síce neviem či je to až taká výhoda, ale predsa len mám kľudnejší spánok keď viem, že nič mi nebráni použiť horák iný (bez zásahu do stroja) a tá údržba je predsa len lepšia. K tej cievke. Ani ja nevarím na kšeft, ba čo viac - od kedy ju mám som s ňou dokopy nič duchaplné nezváral, ale viem zohnať 15kg cievky za štyri stovky, tak som o tú výhodu nechcel prísť (čo mám teraz v stroji mám dokonca "zadarmo").
Ak oželieš pevný horák a 5kg cievku, tak možno by si mohol ísť do einhelu. Ale to je len môj názor...
Kým som mal strop 12k, tak som uvažoval o 170L a 163. Myslím, že obe sú lepšia volba ako 190-tka. Ale to je tiež len môj názor, navyše nijak objektívne podložený názor. smile

Ináč k tej fľaše. Takže som ju bol pozrieť a je to 55kg fľaša. Cena ja síce super, ale taká opacha... ne neviem neviem... zatiaľ ju ešte človiečik nepredal, ale ja ju asi nekúpim...

Offline

 

#58 23-12-2008 23:59:15

pavka.72
Člen
Místo: Přelouč
Registrovaný: 17-12-2008
Příspěvky: 3

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Dobry den,nemate nekdo planek na Einhela SGA 145?Sehnal sem ji od kamose,ale nema zapojeny prepinac proudu.Dik za pomoc. pavka.72@volny.cz

Offline

 

#59 31-12-2008 14:32:00

admin
Administrator
Registrovaný: 07-06-2006
Příspěvky: 1169
Web

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

pavka.72 napsal(a):

Dobry den,nemate nekdo planek na Einhela SGA 145?Sehnal sem ji od kamose,ale nema zapojeny prepinac proudu.Dik za pomoc. pavka.72@volny.cz

Schéma SGA 145 nemám, ale přikládám schéma TELMIG 150 od firmy Telwin. Podle mých informací vyráběl SGA 145 pro firmu Einhell právě Telwin a jedná se tak o identické stroje (z hlediska zapojení, karosovány jsou odlišně):

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/2_telmig150.gif

Je možné, že tvá SGA 145 má otočný přepínač odboček. Ten Telmig má dva kolébkové přepínače. Ale zapojení je stejné. Musí se to zapojovat takto (od nejmenšího po nejvyšší výkon svářečky): MIN+1, MIN+2, MAX+1, MAX+2. Jedná se vždy o polohu přepínače SW1+SW2. V principu jde o počty závitů. Na nejmenší výkon je nutné zapojit nejvíce závitů na primární straně. S přibývajícím výkonem se počet závitů musí snižovat. Na maximum je tak vinutí "nejkratší", na minimum "nejdelší".

Pokud se ti rozbil ten otočný přepínač, můžeš tam dát ty dva kolébkové přepínače a naopak. Jde jen o to najít správné přívody k transformátoru. To lze udělat (mili)ohmetrem, nebo je zkusmo zapojovat a měřit napětí na sekundáru trafa. Čím větší výkon (méně závitů na primáru), tím větší napětí na sekundáru.

Zajímavé je i toto vlákno o SGA 145.

Offline

 

#60 31-12-2008 16:25:51

ramon
Člen
Registrovaný: 29-09-2006
Příspěvky: 62

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

tady je schéma SGA 145

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8_sga.jpg

Offline

 

#61 03-03-2010 00:01:04

petrs82
Člen
Registrovaný: 27-02-2010
Příspěvky: 3

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

m.evil napsal(a):

admin:
Teoreticky by to ešte snaď  šlo tu 5 kolikovu vydlicu upraviť  na 4 kolikovu , ale muselo by sa znemožniť prepnutie na 230V (odpojiť to vo vnútri stroja).Lebo keď pišeš , že je to 2 fazove trafo.
Lebo ak privedieš na trafo 2 fázove vodiče , primar nebude galvanicky spojeny z kostrou stroja.
A vodič PEN normálne zapojiš na kostru stroja(ten zelenožlty,ktory je v tej 5 kolikovej vydlici) a modry odstrihneš.
Tak,že to máme 2 fázove vodiče pre transformátor a jeden ochranný vodič PEN na kostru stroja.
To už vyhláška dovoľuje smile
Ale ako hovorim,bez úpravy stroja nieje možne  pripojiť 4 kolikovu vydlicu.
A ďalšia nevýhoda:už nebude možne použiť napätie 230V,lebo sa bude použivať 2 fázovy prúd 400V.
Ja osobne mam takto urobene napájanie home made trafa na MMA smile

dovolil bych si vlastní postřeh

známí řešil tento problém následovně: do zadní stěny svářečky nainstaloval pětikolíkovou zásuvku

a používá  dva napájecí kabely pětikolík-čtyřkolík na 380 a na 220 pětikolík-klasická zástrčka

podle mne jednoduché elegantní a blbuvzdorné řešení

Offline

 

#62 10-08-2010 19:26:52

jessy
Člen
Registrovaný: 10-08-2010
Příspěvky: 4

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Tipi napsal(a):

Zdravím. takže 193-jka je už doma smile  Zatiaľ som mal čas len na zopár pokusov, ale vyzerá to sľubne. Osobne to moc neviem ohodnotiť - moje skúsenosti sú naozaj mizivé. Ale mrkol sa na to švagrík, ktorý už hádam pozvára aj drevo s bukovými elektródami. A keď to tak skúmal a skúšal, tak sa ma tri krát spýtal koľko, že tá mašina stála (nechcel veriť že len tak málo) a dookola si hundral paráda, tak to má byť. Tak predpokladám, že je to vcelku slušný stroj. smile
Teraz riešim otázku fľaše (drôt som už vyriešil - nový 15kg zabalený kotúč za opravu PC nie je až tak zlá cena wink ). Práve mi volal švagrík, že vie zohnať plnú 30l CO2 fľašu za 1500,- Sk (zrejme čórnutú). Vraj nejaká euro fľaša s ktorou by nemal byť problém pri plnená/výmene. V cene fliaš nemám jasno. Čo som našiel na nete sú všetko podstatne drahšie. Ale predsa sa chcem spýtať tu - je to dobrá cena? Napr. aj v tedy keby nebola úplne plná (predsa len do nej nie je vidieť a zdroj je pochybný smile ) ? 

Viem je mi jasné, že CO2 je už "out". Ale na to moje lepenie kým sa stým ako-tak naučím zvárať...

Zdravím,
Mohol by si prosím Ťa teraz s odstupom času opísať svoje skúsenosti s touto zváračkou? Si s ňou spokojný ? Prípadne ak máš prehľad o súčasnej ponuke, mohol by si poradiť ? Stojím totiž pred rovnakým dilema , ako Ty pred časom  smile

Offline

 

#63 10-08-2010 19:50:14

jessy
Člen
Registrovaný: 10-08-2010
Příspěvky: 4

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

m.evil napsal(a):

admin:
Teoreticky by to ešte snaď  šlo tu 5 kolikovu vydlicu upraviť  na 4 kolikovu , ale muselo by sa znemožniť prepnutie na 230V (odpojiť to vo vnútri stroja).Lebo keď pišeš , že je to 2 fazove trafo.
Lebo ak privedieš na trafo 2 fázove vodiče , primar nebude galvanicky spojeny z kostrou stroja.
A vodič PEN normálne zapojiš na kostru stroja(ten zelenožlty,ktory je v tej 5 kolikovej vydlici) a modry odstrihneš.
Tak,že to máme 2 fázove vodiče pre transformátor a jeden ochranný vodič PEN na kostru stroja.
To už vyhláška dovoľuje smile
Ale ako hovorim,bez úpravy stroja nieje možne  pripojiť 4 kolikovu vydlicu.
A ďalšia nevýhoda:už nebude možne použiť napätie 230V,lebo sa bude použivať 2 fázovy prúd 400V.
Ja osobne mam takto urobene napájanie home made trafa na MMA smile

Zdravím,
Mohol by si prosím Ťa poradiť, kde by som zohnal schemu tejto úpravy? Linky čo som našiel už totiž nefungujú... Prípadne ak by si mi to mohol poslať mailom ... 
Tiež by ma zaujímalo, či by šlo upraviť 3-fáz. zváračku tak, aby sa v prípade potreby dala použiť len na 220V ? Samozrejme s prídavným káblom so zásuvkou na 220 . . .
A posled. otázka - šlo by prerobiť klasickú oblúkovu zváračku na " CO2-ku " ?  S pridaním mechanizmu podávania drôtu, díod , a pod... ?
Dík za prípadné rady

Offline

 

#64 10-08-2010 21:01:26

alll
Člen
Místo: ...
Registrovaný: 12-09-2009
Příspěvky: 3595

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

jessy napsal(a):

m.evil napsal(a):

admin:
Teoreticky by to ešte snaď  šlo tu 5 kolikovu vydlicu upraviť  na 4 kolikovu , ale muselo by sa znemožniť prepnutie na 230V (odpojiť to vo vnútri stroja).Lebo keď pišeš , že je to 2 fazove trafo.
Lebo ak privedieš na trafo 2 fázove vodiče , primar nebude galvanicky spojeny z kostrou stroja.
A vodič PEN normálne zapojiš na kostru stroja(ten zelenožlty,ktory je v tej 5 kolikovej vydlici) a modry odstrihneš.
Tak,že to máme 2 fázove vodiče pre transformátor a jeden ochranný vodič PEN na kostru stroja.
To už vyhláška dovoľuje smile
Ale ako hovorim,bez úpravy stroja nieje možne  pripojiť 4 kolikovu vydlicu.
A ďalšia nevýhoda:už nebude možne použiť napätie 230V,lebo sa bude použivať 2 fázovy prúd 400V.
Ja osobne mam takto urobene napájanie home made trafa na MMA smile

Zdravím,
Mohol by si prosím Ťa poradiť, kde by som zohnal schemu tejto úpravy? Linky čo som našiel už totiž nefungujú... Prípadne ak by si mi to mohol poslať mailom ... 
Tiež by ma zaujímalo, či by šlo upraviť 3-fáz. zváračku tak, aby sa v prípade potreby dala použiť len na 220V ? Samozrejme s prídavným káblom so zásuvkou na 220 . . .
A posled. otázka - šlo by prerobiť klasickú oblúkovu zváračku na " CO2-ku " ?  S pridaním mechanizmu podávania drôtu, díod , a pod... ?
Dík za prípadné rady

klasicka svařečka by na cočko moc dobře předelat nešla muselo by se přinejmenším cele trafo převinout_ neekonomicke lepší je koupit už hotove trafo na  220V  z Gamasvaru sam jsem prekopal einhell BT-GW 170 NA OMNI 165 V KASTLI EINHELL.. a 3F mašina předelavat na  220 to by asi taky moc nešlo..

Editoval alll (10-08-2010 21:07:27)


Parkside Pmsg 200 A1/ kukla ESAB origotech.

Offline

 

#65 11-08-2010 07:32:18

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 4204

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Není tomu tak , pokud je místo , stačilo by přivinout závity na primár  a na " běžné domácí sváření" by stačilo . Jinak RTBčka měly normálně motorovou vidlici . Proto byly v plastovém futrálu .

Offline

 

#66 11-08-2010 15:55:20

jessy
Člen
Registrovaný: 10-08-2010
Příspěvky: 4

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Neviem či som to správne pochopil ...
Mám totiž doma 3-fáz. oblúk. zváračku , a tak ma napadlo , či by to nešlo prerobiť na CO20 ...
Keby sa teda previnul sekundár, šlo by ju takto prerobiť? Predpokladám že by to bolo asi oveľa zložitejšie, alebo sa mýlim? Je pre mna nutné kupovať novú mašinu? A ak áno, šlo by 3 f -ový stroj upraviť tak, aby sa dal používať na 1  fázu? Viem že sa predávali zvár. na 2f, ktoré sa dali použiť aj v 1fázovom rozvode, tak ma to zaujíma, pretože nie všade majú 3f rozvod (no nerád by som stratil možnosť zapojenia n a  3f) .
Dík za rady

Editoval jessy (11-08-2010 16:06:45)

Offline

 

#67 11-08-2010 16:31:55

alll
Člen
Místo: ...
Registrovaný: 12-09-2009
Příspěvky: 3595

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

bobobo napsal(a):

Není tomu tak , pokud je místo , stačilo by přivinout závity na primár  a na " běžné domácí sváření" by stačilo . Jinak RTBčka měly normálně motorovou vidlici . Proto byly v plastovém futrálu .

svařečky rtb 2 ,3  zez JS90 a podobne byly na  2F tam je možnost přepnutí na 220  stejne by se musel přemotat primar trafa a nadelat příslušne odbočky jednoduší je koupit hotove trafo ktere je možno použít na 220V


Parkside Pmsg 200 A1/ kukla ESAB origotech.

Offline

 

#68 18-12-2011 20:11:37

poleno
Člen
Registrovaný: 25-02-2010
Příspěvky: 42

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Dobrý den, chci si pořídit co2 a přemýšlím o iskravar 163. Rád bych nějakou recenzi od majitelů této svařečky. Jestli dostačují čtyři stupně napěti, vaření slabých plechu, poruchovost a celková spokojenost. Děkuji moc za každý příspěvek

Offline

 

#69 03-08-2012 01:48:32

Portos
Člen
Registrovaný: 03-08-2012
Příspěvky: 11

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

tady je nutno říci že CO není určeno na svařování slabých plechů pod 1,4mm !!., ale pro svařování konstrukcí kde odpadne oklepávání strusky atd.  a je velká produktivita práce páč místo vým.  elektod jede "nekonečný" drát .  Automrskači s Co defacto jen bodují nebo smrkají  -kvalitně zavařit např. shnilý výfuk na autě prostě CO nejde  , Na svařování slabých  plechů je TIG , ale musí to být plechy řádně očištěné -třeba u starého plechu  pískováním , nejlépe však nové. U tupých svárů dobře spasované . Nejlepší na sváření slabých plechů je autogen, nevýhodou je že se materiál  nadměrně ohřívá, ale plechy zase nemůsí být tak dokonale očištěné protože nečistoty jsou vyplavovány a nezavařují se do sváru jako by tomu bylo u metody TIG. Další nevýhodou autogenu je cena  a  určité riziko nebot jsou to tlakové nádoby - bomby , /kyslík má asi 200Am , acetilén má asi 20Am, ale zase může plyn hořet v bombě/  . Na druhou stranu je pár fachmanů ,kteří umí CO za ideálních okolností slabý plech např.  0,5mm svařít  ,ale jsou i  jiní kteří to dokáží i elektrodou s klasickou svářečkou /inventorem.

Offline

 

#70 03-08-2012 03:19:39

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2491

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Rad   bych videl ty borce co svari 0.5 plech obalenou elektrodou big_smile.Pokud je vsak plech perfektne ocisteny (piskovani) Tigem se svari supr vyzkouseno na plecharine na veterany.Nejvetsi nevyhoda autogenu neni v tomto pripade cena ale to ze dochazi k velkym deformacim diky velkemu vnesenemu teplu.A ze neni metoda mag urcena na plechy slabsi nez 1.4 mm??? to reknete autoklempirum a vsem dalsim kteri vyrabi treba z plechu tl 1 mm  smile


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#71 03-08-2012 09:56:41

Portos
Člen
Registrovaný: 03-08-2012
Příspěvky: 11

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Honza007 napsal(a):

Rad   bych videl ty borce co svari 0.5 plech obalenou elektrodou :D.Pokud je vsak plech perfektne ocisteny (piskovani) Tigem se svari supr vyzkouseno na plecharine na veterany.Nejvetsi nevyhoda autogenu neni v tomto pripade cena ale to ze dochazi k velkym deformacim diky velkemu vnesenemu teplu.A ze neni metoda mag urcena na plechy slabsi nez 1.4 mm??? to reknete autoklempirum a vsem dalsim kteri vyrabi treba z plechu tl 1 mm  :)

No já to viděl ,byla to sice ukázková a předváděcí akce , ale jestli to byl 0,5 nebo 0,6mm tak to nevím ,šuplérou jsem to nechtěl měřit -aby se pan svářeč neurazil, samosebou že to měl dobře spasovaný  a  též svařoval elektrodou, slabou prskavkou.   No otázku je pak realita.....   Autogén to prohřeje což jsem uváděl jako nevýhodu a z toho plynou samosebou i deformace atd.
No a co se týká automrskačů ? tak ti jsou ve většině přesvědčeni že slabé plechy CO svařují , ale oni ve zkutečnosti BODUJÍ , a na své " sváry " jsou pyšní  , tak jim nebudu kazit dobrou náladu. Nutno podotknout že  kastle  jsou cca z 99% bodované a bodové sváry jsou velmi pevné /tedy na tah ev. střih/

Editoval Portos (03-08-2012 10:01:03)

Offline

 

#72 03-08-2012 21:40:44

alll
Člen
Místo: ...
Registrovaný: 12-09-2009
Příspěvky: 3595

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

pane portosi říka se jim auto klempíři až sirozbijete vlastni auto ješte vam bude nejakej autoklemíř dobry..


Parkside Pmsg 200 A1/ kukla ESAB origotech.

Offline

 

#73 03-08-2012 22:20:00

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2491

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

Portos napsal(a):

No já to viděl ,byla to sice ukázková a předváděcí akce , ale jestli to byl 0,5 nebo 0,6mm tak to nevím ,šuplérou jsem to nechtěl měřit -aby se pan svářeč neurazil, samosebou že to měl dobře spasovaný  a  též svařoval elektrodou, slabou prskavkou.   No otázku je pak realita..... 
No a co se týká automrskačů ? tak ti jsou ve většině přesvědčeni že slabé plechy CO svařují , ale oni ve zkutečnosti BODUJÍ , a na své " sváry " jsou pyšní  , tak jim nebudu kazit dobrou náladu. Nutno podotknout že  kastle  jsou cca z 99% bodované a bodové sváry jsou velmi pevné /tedy na tah ev. střih/

Ano realita je dost jinde a o hodně.
Chtěl bych vidět trápení tigem při autoklempířině.A nebo elektrodou.

Bod  je také svár!!! A to ať se to někomu líbí nebo ne.Rozlišujme však bod zpravidla vyrobený odporovým bodovým svářením a steh vzniklý třeba metodou mag.

Ps: takto pak vznikají různé jedna paní povídala a podobně.

Editoval Honza007 (06-08-2012 11:22:05)


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#74 03-08-2012 23:14:49

Portos
Člen
Registrovaný: 03-08-2012
Příspěvky: 11

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

alll napsal(a):

pane portosi říka se jim auto klempíři až sirozbijete vlastni auto ješte vam bude nejakej autoklemíř dobry..

to asi těžko , opravuji si vše sám, jojo všichni si  říkají autoklempíři -bohužel je to tak

Offline

 

#75 04-08-2012 00:01:29

alll
Člen
Místo: ...
Registrovaný: 12-09-2009
Příspěvky: 3595

Re: Iskravar MIG 170L vs MIG 163

ja si opravuji take sam, ale chodim za jednim pro moudra  co a jak udelat  už jeto duchodce a nema sil už neco dělat.. tak si necham poradit co a jak opravit..


Parkside Pmsg 200 A1/ kukla ESAB origotech.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče