SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
Chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenost nebo doporučíte co2 svářečku, která by byla lehká a snadno přenosná. Často svářečku vytahujeme z auta a přenášíme na různé místa a je to někdy pěkná dřina. Proto sháním něco co by dobře svařovalo jako co2, ale s min. hmotností. Vím, že nejvetší váhu dělá bomba a tak mě napadlo i použití trubičkového drátu, ale to jsem se tu zas dočetl, že to není nic moc (cena atd.)
Díky za radu
Ondra
Offline
Vaši představu splnuje většina slabších invertorových zdroju Mig/mag. Použitelné jsou i slabší odbočkové stroje .Na trubičkový drát vzhledem k jeho ceně a rozšířenosti u nás raději zapomente.Nespecifikoval jste druh a tlouštku svářeného materiálu tak vám nelze více poradit.
Offline
Kemppi MinarcMig Evo ? to svařovat bude .
Lahev pokud má bejt přenosná tak hliníkovou CO2 ? přepustit to lze doma z větší lahve.Pokud se tedy nebude svařovat 2h.
Offline
Velmi dobré zkušenosti jsou se stroji JASIC 160 MIG / MMA - N 207. Jako cočko perfektní , ještě k tomu elektroda a tig.
Offline
nebo Omicron 195 PFC, píšou tam že zvládne asi 200m prodlužovačku -jestli se nemýlím- to bude na cesty asi výhoda
Offline
Díky za rady. V terénu nejčastěji svařujeme tenké jekly,trubky či jiné maličkosti do síly stěny 3mm. Takže žádné velké svařování. S tou hliníkovou lahví na co2 je to zajímavý postřeh.
Ještě jednou díky.
Ondra
Offline
alebo Migatronic RallyMig 160i ? Urceny presne na to
Jasica vlastnim ale aspon na mna je dost tazky ist s nim dade na povalu by dalo zabrat Sice vela na tom robi kotuc s drotom uz CO lahsie mozno ani nebude
Offline
sajp - ak zvárate v teréne tenkú joklovinu a trubky, prečo ste sa rozhodli pre Co2 zváračku? Nebol by vhodný ľahký invertor, ktorý sa pri hmotnosti 5-6kg ľahko prenesie na ramene a netreba ešte aj o fľašu s plynom mať starosť?
Offline
Juraj.A
Někteří zákazníci mají požadavek na svařování v ochrané atmosféře a hodně jim vadí následná rez ve svárech.
My s tim bojujeme hodně, protože se nám nechce tahat MAG na montáže - nejlepší je dotlačit zákazníka do
hnědé synt. barvy
Offline
Přečtěte si můj příspěvek v tématu "cóčko na autokaroserie". Malou hmotnost a rozměry splňují pouze invertory. Je jich na českém trhu už dost.
Stroje od Omicronu, Telwin Technomig, Kitin 2040, Esab caddy nebo panem Zdenálem zmíněný Jasic. Stačí si vybrat.
Offline
Na montáže je dobrý esab caddy 160 s trubičkovým drátem.Lze u něho přepólovat na CO2.Šikovný,lehký,jednoduché nastavení.Byl to můj favorit,ale půjdu do jasica 160 Pro s argonem,protože cestovat bude minimálně.
Offline
Ještě k tomu esabu-byl jsem se podívat ve firmě,kde ho mají používat na výjezdy,ale je tak mobilní s tím trubičkovým drátem,že ho používají i po firmě,drát je sice podstatně dražší,ale mobilita a rychlost je mnohdy důležitější,vezme to jak tašku a jde.U jasica se mi líbila jednoduchost přepólování a eurokonektor.
Offline
Nevím jak moc můžu Esabu caddy 160 věřit co se týče kvality. Někdo tady psal že pro profi použití by to nebral. Ale nevím, taky bych rád mluvil s někým kdo ji používá k práci každý den. To Pavliston: kde si se byl prosím na Esab dívat ve firmě?
Já jsem jsem si vyzkoušel Kemppi Minarmag 160 a Migatronic Rally 161i a zdají se jako velice slušné svářečky. Ale cena bude proti Esabu vyšší. Tak nevím co je lepší volba
Offline