SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
to bude tesnit .
Offline
taky bych vtom nevidel problem, materialu je na styčnych plochach je dost..
Editoval alll (23-03-2017 19:51:50)
Offline
Atlan napsal(a):
zacistil diery zahlbnikom.....
to myslíš vyvařit ty hrany? Strašně pracné. Taky si myslím že to udrží...
Offline
No isty by som si nebol v oblasti skrutky bude drzat tesnenie len v sirke 1mm
Offline
z té fotky není moc patrné měřítko, 1mm - blbý no
Offline
Ne hej lebo ofrezovanie je 58,5 ale otvor vo valci 62mm
Offline
Tak asi mizerná hlava/špatný výber, třeba je na jiné vrtání.
Offline
Tak ze pojde to rozumne navarit alebo nie?
Offline
Mám pocit že je to hlava z nějaké číny, jestli je to pravda tak nová hlava stojí pár kaček a vynaložené úsilí s nejistým výsledkem bude zbytečné. Toť můj názor.
Offline
To tesnenie nie je náhodou okované?
Offline
Navařit hrany těch otvorů není problém,je to práce na pár minut.
Samozřejmě tigem.
Offline
no navařit problém není ale co dál? A navíc Atlan potřebuje dovařit i hranu spalovacího prostoru
Offline
moj typ. hlava z nejakej ciny. nova a to dojebabranie je produkcne vsak ?
ak som sa aspon trosku trafil tak cena takehoto zazraku je cca 20-40e.
kludne by som tie hrany TIGom zatiahol a ak nesedi ani spalovak tak aj ten.
Prevrtat nebude problem.
Pretiahnut na frezke /flycut/
A doriesit spalovak bud vyvrtavacia hlava alebo fortuna.
Jasne ze jedine vo vlastnej rezii alebo clovek tento paskvil preplati.
Podobne veci riesim pre jedneho modelara na spalovakoch kde sem tam upravujem cinakomponent aby to bolo cajk.
Je des co obcas donesie.
Ale aj komponenty na moto ovela drahsich firiem su obcas do placu. hmmm
Editoval SO 545 (27-03-2017 20:38:38)
Offline
Neblbnite s navarovaním. To tesnenie by na tú plochu nemalo šancu. Myslím celú plochu opracovanej roviny. Na tie tlaky pri výbuchu vo valci musí byť tesnenie v blízkosti vrtania stlačené väčšou silou, resp. väčším merným tlakom. Okrem toho, aby nevznikalo vypaľovanie tesnenia ako je tzv. klingerit tisícovka
, bolo vždy tesnenie okované, Tým sa vytvoril iný merný tlak na tesnenie v okolí spal. priestoru, keďže sa vytvorila väčšia hrúbka. Napriek tomu sa napr. v Škodovkách usadzovali vložky tak, aby ich vrchná plocha vyčnievala od 0,12 do 0,16 mm a kto to pri oprave nedodržal, mal podpalené tesnenie každý týždeň. Myslím si preto, že použitím správneho tesnenia Altan nebude mať problémy s hlavou, teda myslím tou hliníkovou.
Offline
Spalovaci priestor nerieste ide len a len o tie hrany v okoli dier pre skrutky. O akom materiali by som mal uvazovat pre navar. Celu hlavu by som dal liznut do roviny. No nova hlava stoji tak 90E plus postovne.
Skusim sa spytat v zvaracskej skole co by to stalo.
Tesnenie tam ide kovove s povlakom.
Offline
Hmm, normik ALSI5, 5 minutek času a bude, u nás zadáčo nebo berem Jihlavanku aby jsme si nepřipadali jako blbci, říká šéf.Pokud by to mělo být pevnější tak tomu po navaření namlátit kladivem a obrobit....zdravím.
Offline
souhlas s seniorem, Atlan měl pořádně popsat i ten válec (vložka? přesah?) průměry
Offline
Tak priemer valca je 62mm a tak ako to je teraz mi vychadza tesnenie sirky 1mm v oblasti skrutky co sa mi zda malo. I ked tam ide kovove tesnenie s povlakom hrubky 0.3mm.
Ak by sa to vyvarilo tak mi stupne sirka tesnenia v blizkosti skrutky na 2mm co uz je rozumne.
Proste ta zapustena hrana ma sirku 1mm a to je 50% z tesniacej plochy
Editoval Atlan (30-03-2017 10:10:35)
Offline