SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Raději jsem to s místními chytráky vzdal :-(
Editoval robgregor (24-07-2015 20:53:23)
Offline
No, dobrý, to jste objevil věc!Bezpečák a pojišťovny se tetelej radostí!Ještě chybí malý stoleček aby se mohlo letovat přímo na tl. lahvích a za chvilku bude nejen po autě ale i po Vás.Co zkusit ještě kovářské sváření, na výhni se prý daj i píct řízky, naklepat na kovadlině,no mňam. Nevím co jste na foru četl, ale jsou tu i bezp. normy i test.otázky. Jestli se jednou objevíte ve svářečské škole tak šéfovi doporučím ať raději novou nerozjíždí...hi,hi a mnohaletý karosář a doporučovat sváření plamenem na autě, k Vám bych si určo dala tu kastli na ferari opravit, a ještě chudý, no ty moderní pohádky maj své kouzlo...
Editoval Evita (24-07-2015 06:46:22)
Offline
Pro robgregor - to, co jste napsal porušuje celou řadu ustanovení platných pro svařování plamenem. Tak například nejmenší povolená délka hadic je 5 m, nejmenší povolená vzdálenost tlakových lahví od místa svařování jsou 3 m. Svařovat na autech autogenem je docela zajímavý přístup svědčící o neznalosti vlivu tepla na svařovaný materiál, o vodní páře z PB v plamenu a tím o vlivu vodíku na tavnou lázeň a následně na rychlou mezikrystalickou korozi se raději ani rozepisovat nebudu. Jen se každý den pomodlete jako dík za to, že se vám, případně vašim zákazníkům ještě nic nestalo. Pokud vůbec máte nějaký Svářečský průkaz, pak jste ve Svářečské škole moc při teorii nedával pozor.
Offline
Stránky: 1