SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den.
Jsem domácí svářeč amatér. Mám svářečku Kuthreiber s možností TIG (nemá bezdotykové zapalování a automat. ventil na plyn).
Štve mě u sváření MMA že mi vzniká struska a sváry nejsou výstavní. Určitě je to i tím že nemám praxi a jsem s tím cvikem amatér.
Protože ale jen tak nebudu mít příležitosti vyvařit kilometry svárů a pořádně se to naučit tak mě napadlo jako řešení dokoupit plyn a hořák a vařit železo TIGem - je tam plyn tudíž to bude bez strusky a tekutý kov tak bude pod lepší kontrolou + možnost sváření hliníku.
Vím že to bude dražší a že pro domácí vaření to finančně moc výhodné není - ale zpravidla když něco dělám tak chci aby to fakt vypadalo ... se s tim tak pachtim .... tak jsem myslel že bych to pořešil takto.
Je moje úvaha tímto směrem správná ? Docílím čistých svárů tímto způsobem.
Díky za odpověď na můj amatérský dotaz.
G.
Na zvaranie hliniku TIGom mozes rovno zabudnut kedze nemas bezdotykove zapalovanie... a na tvojom mieste by som sa radsej naucil poriadne zvarat elektrodami. Nebudes musiet riesit argon, pridavne materialy, spotrebak a vsetko okolo toho. Je tu toho plne forum. Tiez mam kuhtreibera a elektrodami sa mi s nim zvara veelmi dobre. Ale teraz to vyzera ze Ta nasilu odhovaram od tigu. Kuhtreiber tiez pekne zvara aj TIGom. Ked sa to naucis, budes mat ciste pekne zvary.
Zdravím,
kolega vyrobca má pravdu.
Jestli si myslíte,že s přechodu s MMA na TIG se zlepší vaše svary tak jste na omylu.Vše záleží na skušenostech a zručnosti svářeče.Osobně si myslím,že tig je oproti mma trochu náročnější a nic nejde hned a jen cvičení dělá mistra.Možná by nebylo od věci navštívyt i nějakou svařečskou školu,a pochytit alespoň nějaké základy.
Co se týče svařování hlíníku,tak to je pro stroje v jinné cenové kategorii;váš stroj je pouze DC.
Jak dlouho již svařujete MMA?