SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 2
V několika velikostech a proudových rozsazích barevně značené červenými a černými plastovými rukojetěmi, lze zakoupit kleště na startovací kabely ve firmě Torio plus, Praha 4 Krč- Štúrova ul. nebo ve firmě Elan car - autoelektrika, Praha 9, Poděbradská ul. (pobočka, též v Braníku, Pikovická ul.) Obě firmy mají e-shop
Offline
Ty svorky z gesu žádnou klemu nemají, já to dělám tak, že kabel rozpůlím a každou půlku přivedu na jednu stranu kleští. Když jde proud nýtkem je to ještě dobré, když pérem, vyhřeje se!
Offline
KMU1 napsal(a):
Ty svorky z gesu žádnou klemu nemají, já to dělám tak, že kabel rozpůlím a každou půlku přivedu na jednu stranu kleští. Když jde proud nýtkem je to ještě dobré, když pérem, vyhřeje se!
Většina kleští propojení mezi rameny nemá. Já to dělám tak, že oholím kabel v takové délce, abych ho mohl v kleštích vytvarovat do U a připojím ho na obě strany, propojka z oholeného vodiče je z části krytá a chráněná rukojetěmi ale může se pohybovat aniž by se poškozovala nebo manipulaci zhoršovala. Takové zapojení nejen chrání pant (nýtek) a pružinu před poškozením velkým proudem, ale zlepšuje přechod proudu. Přívod kabelu do kleští zalisovávám, na druhém rameni kleští vodič zalisuji a ještě propájím měkkou pájkou Sn60Pb. Tento způsob zapojení se mi osvědčil.
Offline
Stránky: 1 2