SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Já Vás zdravím, trochu pozdní příspěvek, ale možná bych v tomto případě opravdu viděl řešení ve vyfrézovaných mezikusech a v případě potřeby svařování bych sehnal ze šrotu starý kus,
na kterém bych to vyzkoušel a poté i patřičnou pevnost snahou o ulomení.
Zabývám se opravami traktorů a vyvařováním opotřebených částí na traktorech,především na hnaných předních nápravách, kde se jedná o ocelolitinu, i v tomto případě bych zkusil jak se bude chovat obyčejná rutilka s minus polaritou, případně litinovka E-S716, do ní jde krásně řezat závit, jinak klasika, díl řádně očistit a lehce přihřát i přes to že je litinovka za studena.
Jak jsem již napsal, zkusit nejdřív na starém díle a dej vědět jak jsi dopad,zdar!
Offline
Sice je to staršího vydání, ale vyjádřím se k tomu rovněž. Za prvé, nevím proč dává čtyřpístkové brzdiče ze 130, když mají destičky stejnou brzdnou plochu, to spíš dát větší průměr brzd. kotouče. A za druhé, jak do té těhlice šáhne at elektrodou, nebo CO čkem, místo zavaření se stane neobrobitelným, zkoušel jsem opravit strhlý závit na těhlici fábie na vodící trn a ani prd, vrták to vůbec nebere. Tot vše
Offline