SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1 2
Zdarec chlapy možná se vám bude zdát můj dotaz blbý ale je reálné zavařit výfukové potrubí na autě trafem s elektrodou 1,4mm??Jedná se o spojení dvou kusů nového potrubí. Děkuji
Offline
Zdravím,to nebude zavařené ale zalepené.Jde to ale dost blbě,raději použij CO2 nebo plyn.
Offline
Je my to jasný že CO je nejlepší ale mám pouze trafo a na CO musím někoho nahánět.
Offline
nevař trubky přímo k sobě, udělej si z plechu (tl.2mm) takovej jako rukáv okolo a všechno to všude svař
Offline
To je dobrej nápad. A bude lepší dovnitř nebo zvenku?
Offline
já to dělám z venku, na Aviích atd, rok dva to vydrží...
Offline
super a zkoušels to vařit 2mm elektrodou?
Offline
jj 2, ale chce to praxi , musíš pomalu, najednou to nesvaříš
Editoval bourač (16-11-2011 20:47:33)
Offline
Super takže svým způsobem to jde, to sem potřeboval vědět abych se nesnažil zbytečně.
Offline
No jestli nemáte zkušenosti se svařováním tak tenkých plechů elektrodou, tak bych radši doporučil 1,5 mm elektrodu než 2,0.
Navíc svařit rovný svar nebo obkroužit třeba 40 mm trubku je větší rozdíl, než se může zdát.
A zjistěte, je-li to nerez nebo obyčejná ocel.
Offline
No mám elektrody od 2,0 nahoru a slabí právě nemám. A kupovat balík 1.5 kvůli jedné trubce je nesmysl. Vařit trubku dokola je opravdu těžký, trénuju to na zbytku materiálu co mám. O nerez se určitě nejedná.
ps: Máš dobrej nick. Já su Jaromír Kříž a ty?
Offline
kdysi jsem si svařoval trubky na výfuk na Š 100 a přesně jak napsal bourač udělal jsem si rukávek ale z plocháče a slival jsem ten plocháč na tu trubku chce to cvik
dobrý by na to byl TIG
Offline
když to budeš vařit tak to přejeď v PG a máš to. Na tenký plech ta poloha bohatě stačí a ani se nepropálíš. a výfuk nic nedrží tak je to v poho
Offline
Já vím, že nechceš kupovat celej balík, ale třeba by se někomu tato informace hodila. Tady je odkaz na elektrodu která se hodí na tenké pechy (až 0,8mm) nejlépe s inventorem na nějakých 30-40A
Offline
To je bezva ale řeším to svépomocí a musím v rámci mašiny.
Offline
Taky to zmiňuju, že to nebude rada, která by řešila tvůj problém.
Offline
Každopáně kdyby se tu našel někdo kdo by měl elektrody 1,5 a prodal by my jich cca 10 byl bych mu vděčný.
Offline
no neviem ako uvas ale unas bezne vzeleziarstve maju elektrody na kusy dokonca aj ojednej zvarpredajni viem kde maju kusovky
Offline
já sem zatím potkal jen celé balíky. Tak nevím kam jít.
Offline
pro "JaraK" : podívej se na internetu na www.chobola.cz a najdi si jejich nejbližší prodejnu. Mají všechno a prodávají i po kusech. Alespoň tady v Praze 8.
V Hornbachu v Hradci Kr. jsem koupil baliček rutilek 10ks o pruměru 1,5mm. Stejné jsem viděl i v brněnským Hornbachu.
Offline
Ony ty nové kusy nemají hrdlo ? Jinak pro výfuk na Feldu 1,6ku jsou taky dvě stejné trubky , ale na ně prodávají těsnou svorku cca 10cm dlouhou a tou jen stáhneš dohromady . Tam je to myslím 32mm . A za b co máš za trafo , aby jsi vůbec tak malý pořebný proud mohl nastavit .
Offline
kdysi jsem měl k trafu einhell sehnane rutilky ER117 jak 1.6 tak se mi podařilo sehnat i stejny typ 1.2 a tim jsem i vyvařil tehdy na Š.100 diry po vytrženem zrcátku tak aby šlo znovu namontovat na stejne místo tehdy byl rok 1995 kdy jsem tohle auto vlastnil dokonce semi podařilo na tom to aute vymenit prahy pomocí techto elektrod mel jsem ktomu červene trafo einhell na 220V od 40A až do 160A kdy jsem i elektrodami 4.0 rozpaloval kastli žigula 2101 v mistech kam jsem se bruskou nedostal kable k elektrodam byly tehdy setsakramentsky horke trafo melo dodelane chlazení ventilatorm z odsavače par..
Offline
Myslím že určitě ne
Offline
uvidím nakonec se ten výfuk řezet nebude tak si ušetřím svařování. Každopáně aspon vím příště jak nato.
Offline
Stránky: 1 2