SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Dobrý den,
pro domácí svařování zvažuji Omicron GAMASTAR 176LS a dražší GAMASTAR 196LS PFC. Hlavní rodíl mezi nimi mi přijde, že je PFC - menší namáhání jističe.
1.) Rád ušetřím a bral bych 176LS, ale jak moc je to PFC důležité z praxe? Budu pak mít častěji problém, pokud bude svařovat u někoho s "horší" elektroinstalací? Nebo při svařování kratší dobu to až takový význam nemá?
2.) U obou Gamastar zmiňuji "jistič 25A" znamená to ze zkušenosti, že když to připojím na 16A hned to vyhodí jistič nebo až po nějaké době a něco svařit stihnu?
(Pokud PFC má vliv jen u některých metod a i jiných zase ne, tak to se rád dozvím, jsem laik)
Děkuji
Pavel
Můžu ti jen poradit tuhle...
https://www.naraditechnik.cz/svarovaci- … a-synergie
Oproti tvé GAMĚ je to jiná liga...mám jí teď na dílně na testovačku (zároveň tuhle co mám bude upravená verze jako Tecnomig 212...takže ten kdo by jí chtěl získá za stejnou cenu u Petra v úpravě) a můžu s klidem říct, že GAMA rozhodně není lepší ani výkonnější než tahle mašina.
Ani s PFC ti nijak nepomůže pokud budeš mít slabý jistič nebo moc citlivý..i na B16 ti na relativně malém proudu (80-100A) při bodování jistič vybaví klidně už po třetím zapálení oblouku...
Editoval Discovera (15-06-2023 20:13:17)
To jsi mi do toho teda hodil vidle, ale děkuji. A promyslím buď tu IDEAL TECNOMIG 201 nebo o něco dražší a podle popisu s více funkcemi/vlastmi ta Tecnomig 212.
Já se obecně bojím polských výrobku, že se po krátké době pokazí a že k tomu nebude v češtině dost informací. Taky jsem hledal něco, kde není LCD display (nevím jestli to té svářečce nesníží životnost, že je to věc navíc, co se může pokazit), ale zas ta Tecnomig 212 s LCD vypadá hodně dobře.
Díky.