SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Tá 95-ka si dokáže natiahnuť vodu aj zo vzduchu, takže je dobré doplňovať nádrž až do vrchu, v kombinácii so stabilizátorom je to najlepšie čo sa dá urobiť. Pri vyjazdení nádrže do sucha - som zase čítal názor, že ten film benzínu s biozložkou na tých stenách karburátora zatvrdne a postupne takisto zanesie karburátor.
Samozrejme 100 oktánový benzín je tiež asi dobrá voľba ale o tom viem málo. Jedine čo viem je, že u motorov do áut sa pri zmene benzínu na viacoktánový menil predzápal, pretože viacoktánový benzín horí časovo inak ako klasická 95 (mám pocit že dlhšie a preto potreboval väčší predzápal)....takže môže to fungovať trochu inak a nie všetok benzín sa premení na výkon..
Kto nechce mať problémy a riešiť veci čo sa môže stať a čo nemôže, nech si kupuje Aspen- je drahší - okolo 4eura / liter ale nemá žiadne vedlajšie účinky. Kto spáli ročne 5 litrov okolo domu, tak tam nieje o čom uvažovať
Offline
Jak to povídání o benzínoch súvisí s pojistnými nitmi?
Offline
Souvisí to s tímto:
Charon v příspěvku #15: "Ukázal se další problém a to kolísání otáček. Předpokládám, že by to mohl dělat vzduchový filtr.."
Offline
Treba si čítať celé vlákno, nie len tu mudrovať čo s čím súvisí. Práve takéto poznámky vláknu nič neprinášajú...
Offline
Rok se sešel s rokem a ukazuje se, že spojení dle http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic … 51#p156551 nebylo až tak dobré. Došlo k vyklepání jednoho šroubu a druhý se uvolnil na asi 3 otáčky matkou do plného utažení. Obrovské rány při starování mě přinutili to vzít do dílny.
Vyklepaný šroub nahradím a pod matky dám pérové podložky. Navíc to do závitu po staru zaliju barvou. Nebo je lepší vteřinové lepidlo?
Případně doporučte alternativu Loctite na zajištění šroubů. Většina takovýchto přípravku mi v dílně po čase ztvrdne a tak se mi nechce dávat přes 200Kč za zajištění 2 či několika málo šroubů.
Offline
Loctite na šroby vydrží niekoľko rokov, to by problém nebol. Farba na závite drží cca ako loctite hard, takže opatrne s tým, lebo to už nerozobereš. Ja som núdzovo použil lak na nechty (poctivo ukradnutý zo skrinky mojej ženy) a drží to jak jeblé, mal som problém tie šrobiky povoliť (M5 a M6)
Offline
ten lak na nechty je dobra vychytavka,pouzival som to casto na zaistovanie hlaviciek skrutiek,sem tam aj matic,doma to je stale poruke a nemusim sa bat ze mi dojde,vytecie niekde v supliku alebo vyschne
Offline
Tesla v Přeloučí na magnetofony používala rychleschnoucí nitrolak. To je vlastně laku na nehty hodně podobné, akorát to není tolik pevné. Pro drobné účely a malé množství by možná šlo ty šroubky zakapávat pomocí laku značkovacími fixy, ty jsou taky velmi rychle schnoucí. U soudobých barev bude asi často problém s tím, že jsou hodně přilnavé a hodně tvrdé a pevné.
Offline
Pochopil jsem z vašich zkušeností, že u fixace šroubů je spíš problém v velké pevnosti laku a následné nerozebíratelnosti šroubovaného spoje. Tak mě napadlo zkusmo použít kalafunu rozpuštěnou v lihu, co mam na tištáky. Pevnost by nemusela být až tak velká.
Offline
Tak ono asi záleží, jak moc se ten závit zakápne. Je tedy třeba mít praktické zkušenosti s konkrétní barvou a šrouby stejné velikosti. A u barvy či hmoty, která netvrdne vlivem dvousložkového tužidla, ale přístupem vzdušného kyslíku nebo vlhkosti nebo vysycháním rozpouštědla je třeba tomu zakápnutí dát čas, aby to někde hlouběji mezi závity nezůstalo měkké.
Offline