SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Zdravím všechny zainteresované profesionální přispěvatele a svářeče. Zároveň prosím o radu. Stal jsem se hrdým majitelem TIG svářečky Selco genesis 1700 TLH. Chtěl bych se naučit trošku pracovat i s TIGem neb jsem zatím tigem nepolíben. Ale bohužel nemám origo hořák, jen škrtací. Svářečka má HF zapalování, proto bych si chtěl dodělat spínač na hořák. Bohužel nevím jaké je rozložení pinů na panelu a jejich příslušné funkce. Servisní manuál sice mám, ale nejsem v tomhle kovaný. Pracuji jako zdravotní sestřák na IPCHU v Olomouci. Nemá prosím někdo schéma se zapojením příslušných pinů? Pročítal jsem forum horem spodem, ale tohle nenašel. Za jakoukoliv radu budu vděčný.
Bosin napsal(a):
Zdravím všechny zainteresované profesionální přispěvatele a svářeče. Zároveň prosím o radu. Stal jsem se hrdým majitelem TIG svářečky Selco genesis 1700 TLH. Chtěl bych se naučit trošku pracovat i s TIGem neb jsem zatím tigem nepolíben. Ale bohužel nemám origo hořák, jen škrtací. Svářečka má HF zapalování, proto bych si chtěl dodělat spínač na hořák. Bohužel nevím jaké je rozložení pinů na panelu a jejich příslušné funkce. Servisní manuál sice mám, ale nejsem v tomhle kovaný. Pracuji jako zdravotní sestřák na IPCHU v Olomouci. Nemá prosím někdo schéma se zapojením příslušných pinů? Pročítal jsem forum horem spodem, ale tohle nenašel. Za jakoukoliv radu budu vděčný.
To je jak na Porsche doklepávat kapotu z Dacie Když už máte pořádnou svářečku, dokupte k ní hořák, který tam patří.